10

12.4K 370 281
                                    

***cinsel içerik içerir uyarısı koymam gerekir mi bilmiyorum ama yine de koyuyorum***

Yazdıktan sonra tekrar buraya geldim ehe 😺 Bölüm baştan sona üstteki uyarım gibi ve birazck utanmış olabilirim. Bunu dikkate alarak okuyunuz lütfen.

şarkı| circles - post malone

Daisy'i bileğinden tuttuğum gibi müzik odasına götürürken içimde büyük bir heyecan vardı. Onun da bana itiraz etmemesi, hızlı adımlarla uyum sağlamaya çalışması heyecanımı daha da körüklüyordu.

''Anna nereye gidiyoruz? Birkaç saniye sonra zil çalacak zaten.''

Müzik odasının kapısının önüne geldiğimizde bir saniye kadar yüzüne baktım ve kapıyı açtığım gibi Daisy'i içeri soktum. Ben de içeri girdikten sonra müdür yardımcısının odasından ödünç aldığım anahtarla kapıyı kilitledim ve sırtımı kapıya yasladım. Gülümseyip Daisy'e bakarken o aklı karışmış şekilde elimdeki anahtara bakıyordu.

''Nereden aldın sen onu?''

Sırtımı kapıya daha çok yasladığımda güldüm. ''Çok soru soruyorsun Daisy.''
Zilin çalma sesini duymamla gülümsemem daha da genişledi ve ''Kırk beş dakika'' dedim.

''Burası kırk beş dakika boyunca bizim.''

Anahtarı elimde sallarken onun da kaşlarının çatıklığının gitmiş olduğunu gördüm. Bana doğru bir adım daha yaklaştı ve gözlerini gözlerime dikti.

''Yani..Ne yapacağız kırk beş dakika boyunca burada? Ayrıca karnım çok aç. Tüm gün öğle arasını beklemiştim.''

Gülümsedim. ''Eh şansına küseceksin o zaman. Çünkü kırk beş dakika boyunca benimsin.''

Yüzünde çarpık bir gülümseme belirdiğinde gözlerimi dudaklarına sabitlemiştim.

''Peki sen senin olanlara ne yaparsın? ''

Gülümsedim ve bir elimi çeneme koyup düşünürmüş gibi yaptım.

''Hm.. Bilmem. Öğrenmek ister misin?''

Sırtım hala kapıya yaslıyken karşımdaki kız bana doğru birkaç adım daha attı ve aramızdaki mesafeyi kapattı.

''Anna, beni bulduğun pişman olacaksın.''

Az önceye oranla bakışları yumuşamış, ortamdaki cinsel çekime inat masumlaşmıştı. Onunla yatmaya çalıştığım için mi yoksa genel olarak mı bu soruyu soruyordu bilmiyordum o yüzden birkaç saniye bir şey diyememiştim. Onunla yatarsam asla pişman olmayacaktım ve bunu o da biliyordu ama onun hayatı hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Beni pişman ettirecek kadar kötü ne olabilirdi ki?

''Ayrıca ismimi falan öğrenmek istemiyor muydun? Şu an bir an önce üzerime atlamak istiyor gibi görünüyorsun.''
Dediğine alaycı gülüşünü eklediğinde ben de onun gibi güldüm.

''İstiyordum.''

Yüzümü yüzüne yaklaştırdım. ''Ama daha önümüzde çok zaman var.''
Gözlerimi kapatıp dudaklarına asılır asılmaz o da bana sert bir şekilde eşlik etmiş ve tek eliyle belimi kavramıştı.

Lie | GirlXGirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin