Oylar ve özellikle yorumlar çok düşmüş :/ Sıkıldınız mı? Artık istediğiniz gibi devam etmiyor mu kitap acaba? Erken final mi yapayım? Bu aralar pek gecikmeden bölüm atıyorum ve sanki bu etkileşimi kötü etkiledi:/İyi okumalar ❤
şarkı | now or never - halsey
Tüm gece uyumamıştım, uyuyamamıştım. Gece yaşadıklarım yüzünden tedirgindim.Annem ve babam ben çok küçük yaştayken boşanmıştı ve kısa süre içerisinde başkalarıyla evlenmişlerdi. Annem ile beraber yaşıyordum ve ilk yıllardan itibaren Mike beni rahatsız ediyordu.
Vücuduma dokunup bunu oyun olarak adlandırıyordu. Başlarda yaptığı şeyin kötü olduğunu bilmediğim için ona uyum sağlıyordum, izin veriyordum. Rahatsız olsam da o bunda sorun olmadığını söylediği için yaptığı her şeyi normal karşılıyordum. Beni dizine oturtuyor ve gülümsemesini eksik etmeden benimle sohbetler ediyordu.
Bir süre sonra nedenini anlayabilmiştim. Ben onunla sohbet ettiğimi düşünüyorken o ellerini hiç rahat tutmuyordu. Samimi olmak için bana sürekli Mads dediğini hatırlıyordum. O zamandan beeri onun sesinden ismimi duymak bana kötü anılarımı çağrıştırıyordu.
O gülümseyen yüzünü hatırladıkça midem bulanıyordu. Aptaldım. Çocuktum diye o iğrenç duygulardan kaçmaya çalışsam da aptaldım.
Bir gün beni odasına çağırmıştı ve yeni bir oyun bulduğunu söylemişti. Gözlerimi kapatmamı ve ona güvenmemi söylediğinde sorgulamadan dediklerini yapmıştım. Oyun oynayacağımızı düşünüyordum.
Annem ve kocası her zamanki gibi yine evde değildi ve bize bakan dadı kendi işleri ile oldukça meşguldü. Koca odada o ve gözleri kapalı ben duruyorken beni öpmüştü.
Midemi tuttum, hatırladıkça kusasım geliyordu.
Pek de nazik olmayan, ıslak şekilde beni öpüyordu. Ondan kurtulmaya çalışıp onu itmiştim ve düşmesine sebebiyet vermiştim. Odadan kaçıp gittiğimde dizini yaraladığımı bilmiyordum.
Öpüşen insanları sadece dizilerde görmüştüm ve o zaman farkına varmıştım, yaptığı hiçbir şey oyun değildi. Akşamında annem ve kocası birkaç günlüğüne geldiğinde ağlayarak yaşanan şeyleri anlatmıştım. Yemek masasında konuşmuştum ve kocası gergin olmaya başlarken annem kaşlarını bana karşı çatmıştı.
Fakat küçük olduğum için önemsenmemiştim ve kanıt olarak gösterdiğim diz yarasını Mike hemen kendi tarafına çevirmiş, günün sonunda annemin bana kızmasını sağlamıştı.
Anlamıştım, annemin bana inanması imkansızdı. Şu anki yaşadığım evi kocası almıştı ve diğer nice şeyleri de hala o alıyordu. Parayı çok seven biriydi ve beni önemsemesinin tek nedeni reşitliğimle beraber biyolojik babamdan bir şeyler koparacak olmasıydı.
O günden sonra kimsenin beni koruyamayacağını anlamıştım. Ne yaşarsam yaşayayım bana inanacak bir annem olmayacaktı.
Bazı zamanlar heves edip onu, Mike'ı kayıt altına almaya çalışsam da hemen farkediyordu ve benimle dalga geçiyordu. O günden sonra ben her ne kadar cesaretimi yitirmiş olsam da o daha çok cesaretlenmişti. Beni koruyacak kimsenin olmadığını bilerek istediği her şeyi yapmaya çalışıyor ve bunu yüzüme vuruyordu.
Sevginin ne demek olduğunu bilmiyordum. Babam uzaklara taşınmıştı ve maddiyat dışında benimle ilgilenmiyordu. Kendi camiasında önemli biriydi ve harçlıklarımı karşılamasa ve bu basına duyurulursa kınanacaktı. Bu yüzden dolu dolu paralar gönderiyordu, hesabıma yatırıyordu.