Episode # 13 (Part One)

344 30 16
                                    

کیسے مانوں تو جدا ہے مجھ سے
سوچ کر دل نڈھال ہوتا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔

تو نہیں سامنے مگر پھر بھی
دل میں تیرا خیال ہوتا ہے۔۔۔

تیری ایک ادا کے نام کیا
سب عہد وفا کے نام کیا۔۔

آنکھوں کے در پہ بیٹھے ہیں
کچھ یار پرانے اور اک تم۔۔۔۔

دل سے ہوکر گزرے میرے
وہ بیتے زمانے اور اک تم

تیری ایک ادا کے نام کیا
سب عہد وفا کے نام کیا

یاروں کے سکھ بھی اور غم بھی
تیری یادوں کے یہ موسم بھی۔۔۔۔

آنکھوں میں اترا یہ نم بھی
یہ رستہ بھی اور ہمدم بھی

تو لگتا ہے پیارا اتنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس میرے دل میں ہے جتنا

تیری ایک ادا کے نام کیا
سب عہد وفا کے نام کیا

جینے کی بات سے یاد آیا۔۔۔۔
کس حال میں تم رہتے ہوگے

جو کہہ سکتے تھے بس مجھ سے
کس کو جاکر کہتے ہوگے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اک دل ہی بچا تھا پاس اپنے
وہ بھی ہم ہار کے آئیں ہیں۔۔

اک تیرے ہونٹوں کے صدقے۔۔۔۔۔
سب خوشیاں وار کے آئیں ہیں

رنگ آنکھوں کا تیری یادوں سا
وہ لہجہ تیری باتوں کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

وہ خوشبو تیرے آنے کی۔۔
وہ دھاگہ تیرے وعدوں کا

تو لگتا ہے پیارا اتنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس میرے دل میں ہے جتنا

تیری ایک ادا کے نام کیا
سب عہد وفا کے نام کیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔           
وہ لمبے لمبے ڈگ بھرتا وہاں سے نکل گیا اور پیچھے وہ سارے افسوس سے کھڑے تھے۔۔۔
"اب تم لوگ یہاں سے نکل رہے ہو یا میں ہی چلا جاؤں۔۔۔"
احد کو اس وقت شدید غصہ سوار تھا۔اس نے ان سب کی طرف دیکھتے ہوئے درشتگی سے کہا۔۔۔
"ا۔۔احد یہ کیا کہہ رہے ہو تم۔۔۔۔"
مومل نے آنسوؤں کے درمیان کہنے کی کوشش کی۔۔۔۔
"Just Leave...!!!"
اس نے اتنا زور سے کہا تھا کہ پورے کمرے کی دیواریں دہل گئیں۔۔۔۔
"Ahad..... Behave Yourself...!!"
منان صاحب کرخت لہجے میں بول پڑے۔۔۔
"ابھی اسے کچھ نہ کہیے یہ اس وقت اپنے حواسوں میں نہیں ہے آؤ مومی بنش باہر چلو تم سب بھی۔۔۔۔"
زینب بیگم نے پہلے منان صاحب پھر ان سب سے کہا جس پر وہ سارے دروازے کی طرف بڑھ گئے۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔     
رات کے اندھیرے میں وہ گاڑی کو فل سپیڈ سے روڈ پر بھگا رہا تھا اس وقت کوئی ازلان کو گاڑی ڈرائیو کرتے دیکھ لیتا تو تو اس کے نشے میں ہونے کا گمان کرتا لیکن کون جانے کہ اس وقت وہ دل میں کتنا کرب سمائے بیٹھا ہے۔۔ وہ اپنے آنسوؤں کو کب سے ضبط کرنے کی کوشش کر رہا تھا یہاں تک کہ شدتِ ضبط سے اس کی ماتھے اور بازوؤں کی رگیں صاف ابھری ہوئی دکھائی دے رہیں تھیں۔۔۔۔
ازلان نے ایک بار پھر احد کے الفاظ اپنے کانوں میں پڑتے محسوس کئے اور بالآخر کب سے بندھا آنسوؤں کا باندھ اب ٹوٹ ہی گیا تھا اس نے گاڑی کی رفتار مزید بڑھادی اور اس بار بہتے ہوئے آنسوؤں کو روکنے کی کوشش بھی نہیں کی گئی تھی۔۔۔۔
"احد تو نے ہماری سالوں کی دوستی کا یہ صلہ دیا ہے تجھے میری محبت بھیک لگنے لگی ہے اب۔۔۔۔"
باہر بادل زور و شور سے برس رہے تھے جبکہ گاڑی کے اندر بیٹھے ازلان کا حال بھی ان اداس بادلوں سے مختلف نہ تھا۔۔۔۔۔
"میں کبھی معاف نہیں کروں گا۔۔۔۔ کبھی بھی نہیں۔۔۔۔ مر کے بھی نہیں۔۔۔۔"
ازلان نے یہ آخری الفاظ اپنے منہ سے ادا کئے پھر اسکی آنکھیں کچھ آنسوں اور کچھ بارش کی وجہ سے دھندلا گئیں اور اسے سامنے کا منظر دکھائی نہ دیا اسی اسنا میں ایک تیز رفتار ٹرک بائیں جانب سے آیا اور اسکی گاڑی کو ٹھوکر مارتے ہوئے نکل گیا۔۔۔۔۔۔
چونکہ دونوں گاڑیاں ہی تیز رفتار تھیں اس وجہ سے ازلان کی گاڑی لڑھکتی ہوتی کافی دور جاگری تھی۔۔۔ اس زوردار تصادم کے بعد کافی لوگوں کا رش لگ گیا کوئی ایمبولینس بلانے کا کہہ کر تھا تو کوئی گاڑی میں پھنسے ہوئے شخص کو نکالنے کا کہہ رہا تھا پس تھوڑے ہی وقت میں وہاں اچھا خاصا رش لگ گیا تھا۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔                
وہ سارے ابھی احد کے کمرے سے نکل رہے تھے کہ زینہ کے موبائل پر ازلان کے نمبر سے کال آئی۔۔۔۔
"ہیلو ازلان کہاں ہو تم۔۔۔۔"
زینہ سامنے والے کی سنے بغیر ہی بول پڑی تھی۔۔۔
"محترمہ آپ زینہ بات کر رہی ہیں۔۔؟"
اسپیکر سے ایک انجانی آواز ابھری۔۔
"جی آپ کون؟ یہ نمبر تو ازلان کا ہے نا۔۔۔"
زینہ کو کسی انہونی کا احساس ہوا۔۔۔
سامنے سے جو کہا گیا وہ سن کر زینہ کے ہاتھ سے موبائل چھوٹ گیا اور سب اسکی جانب متوجہ ہوئے۔۔۔
"زینی کیا ہوا ہے کس کا فون ہے۔۔۔؟"
بنش نے تشویش سے پوچھا اتنے میں تقی کی آواز پر سب نے پیچھے مڑ کر دیکھا جہاں تقی زینہ کے موبائل پر بات کر رہا تھا۔۔۔
"کیا ایکسیڈینٹ۔۔۔۔۔۔!! کونسے ہاسپٹل میں؟؟ اوکے ہم فوراً پہنچ رہیں ہیں۔۔۔۔"
تقی نے فون بند کرکے ان سب کو دیکھا۔۔۔۔
"ازلان کا ایکسیڈنٹ ہوا ہے ہمیں فوراً نکلنا ہوگا۔۔۔۔"
یہ کہتے ہوئے تقی اور اس کے پیچھے معیز بھاگا جبکہ احد تو بس سکتے کی حالت میں کھڑا تھا۔۔۔۔ اس وقت اسے اپنے ہاتھ سے بہت کچھ چھوٹتا ہوا محسوس ہوا۔۔۔۔۔
"یہ۔۔۔ یہ سب تمہاری وجہ سے ہوا ہے احد تم ہو ازلان کی اس حالت کے ذمہ دار صرف تم۔۔۔۔۔"
زینہ ہضیانی کیفیت میں حلق کے بل چلائی تھی اور احد بس بت بنا کھڑا تھا۔۔۔۔
"زینی چلو ابھی ازلان کو تمہاری ضرورت ہے یہ وقت نہیں ان سب باتوں کا۔۔۔۔"
وفا کہتی ہوئی اسے اپنے ساتھ لے گئی اور بنش بھی ان دونوں کے پیچھے نکلی۔۔۔۔
"انسان کو اتنا بھی خود غرض اور پتھر دل نہیں ہونا چاہیے کہ اس کی انا کے آگے لوگوں کی زندگیاں تباہ ہوجائے۔۔۔"
مومل نے اسے تاسف سے دیکھا اور کمرے سے باہر نکل گئی پیچھے احد زمین پر شکست خوردہ سا بیٹھ گیا۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔                 
جب وہ چاروں وہاں پہنچی تو تقی اور معیز انہیں آپریشن تھیٹر کے باہر نظر آئے۔۔۔۔۔
"معیز کیسا ہے میرا ازلان پلیز بتاؤ وہ ٹھیک تو ہے نا تقی بتاؤ نا۔۔۔۔۔"
زینہ نے دیوانوں کی طرح آنسوں پونچھتے ہوئے استفسار کیا۔۔۔۔
"زینہ ابھی آپریشن چل رہا ہے دعا کرو سب بہتر ہو۔۔۔۔"
تقی کے کہنے پر زینہ کو تھوڑی تسلی ہوئی۔۔۔۔
معیز نے بنش کو دیکھتے ہوئے آنکھوں کے اشارے سے احد کے بارے میں پوچھا تو بنش نے نفی میں سر ہلایا اور معیز بس سر جھٹکتا رہ گیا۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔          
کتنے ہی پل وہ وہی زمین پر بیٹھا رہا۔۔۔ پورا بچپن کسی فلم کی طرح اس کے سامنے چلنے لگا۔۔۔۔۔۔ "جب پہلی بار تیسری جماعت میں ازلان نے احد کو اپنا لنچ شئیر کروایا تھا۔۔۔۔"
"جب چھٹی جماعت میں احد نے ازلان کو بڑے لڑکوں سے بچایا تھا جس میں ان دونوں کو بھی کافی چوٹیں آئیں تھیں۔۔۔۔"
"جب وہ دونوں ازلان کی ڈبل پیڈل والی سائیکل پر بیٹھے پوری گلی کا چکر لگاتے تھے۔۔۔۔"
"جب رات کے تین بجے ازلان نے اسے زبردستی نیند سے جگا کر ورلڈ کپ فائنل دکھایا تھا اور جب پاکستان انڈیا سے ہارا تو ازلان نے احد سے کٹ بھی کھائی تھی۔۔۔۔"
"جب ہمیشہ کرکٹ کھیلتے ہوئے احد اسلم انکل کی کھڑکی کا شیشہ توڑ دیتا تھا اور ازلان سارا الزام اپنے سر لےلیتا تھا۔۔۔۔"
پورا کالج یونیورسٹی اور ازلان کے نکاح تک کا سفر۔۔۔۔
اور پھر اسکے آخری بار کہے گئے الفاظ۔۔۔۔
"آئندہ میں مر جاؤں گا لیکن تیری شکل کبھی نہیں دیکھوں گا۔۔۔۔"
وہ جھٹکے سے اٹھتا ہے اور دروازے سے باہر نکل ہی رہا تھا کہ کسی آواز کے تحت اس کے قدم آگے بڑھنے سے انکاری ہو گئے۔۔۔
ازلان کے کہے الفاظ بار بار کسی خنجر کی طرح اس کے دل میں چبھ رہے تھے۔۔
"ن۔۔نہیں میں نہیں جاسکتا اگر میں گیا تو۔۔۔ تو وہ مر جائے گا۔۔۔۔۔"
وہ دیوانوں کی طرح منہ پر ہاتھ رکھے بڑبڑا رہا تھا اور پھر زمین پر بیٹھ گیا۔۔۔۔اتنے میں اسکے موبائل پر معیز کا نام جگمگایا اس نے بے خیالی میں یس کا بٹن دبایا اور موبائل کو کان سی لگالیا۔۔۔۔
"سالے تو ابھی بھی نہیں آئے گا۔۔۔"
سوال تھا یا طنز وہ سمجھ ہی نہ سکا۔۔۔۔
"ن۔۔۔نہیں میں نہیں آرہا۔۔۔"
انداز کو زبردستی سرد بنایا گیا تھا۔۔۔۔۔
"احد میری جان دیکھ یہ وقت ناراضگی کا نہیں ہے ایک بار وہ ٹھیک ہو جائے پھر ہم۔۔۔ہم سارے مل کر لڑتے ہیں نا۔۔۔ آجا یار دیکھ اسے۔۔۔ اسے ہماری۔۔۔ ہم سب کی ضرورت ہے پلیز آجا۔۔۔۔۔۔"
معیز نے بڑے ضبط سے اپنی آنکھوں میں امڈتے آنسوں پیچھے دھکیلے تھے۔۔۔۔
"معیز میں نے کہا نا نہیں آؤنگا۔۔۔۔ یاد نہیں اس نے کیا کہا تھا جاتے وقت۔۔۔۔ نہیں دیکھے گا وہ کبھی میری شکل۔۔۔۔ یہ۔۔۔۔ یہ سب میری وجہ سے ہوا ہے سب میری وجہ سے میں ہی ہوں اصل مجرم۔۔۔۔ نہیں آؤنگا میں۔۔۔۔۔۔۔"
احد نے جنونی انداز میں کہتے ہوئے موبائل دیوار پر دے مارا اور معیز ہیلو ہیلو ہی کرتا رہ گیا۔۔۔۔۔۔

یاراں نال بہاراں( مکمل)✅ ⁦❤️⁩Where stories live. Discover now