Episode # 16 (Second Last Episode)

347 35 25
                                    

وہ اپنے روم میں بیٹھی چھت کو دیکھتے ہوئے مسکرا رہی تھی اس بات سے بے خبر کہ اس کے دونوں بھائی پچھلے دس منٹ سے اسے یہ حرکت کرتے ہوئے دیکھ رہے تھے۔۔۔۔۔
"نہ عالی نہ۔۔۔۔ نہ دیکھ میرے بھائی تجھ سے سہا نہیں جائے گا۔۔۔۔۔۔"
احد کے کہنے پر وہ بے ساختہ چونکی تھی، جو عالیان کی آنکھوں پر ڈرامائی انداز میں ہاتھ رکھے کھڑا تھا۔۔۔۔۔۔ بنش کو اپنی بے اختیاری پر جی بھر کے غصہ آیا تھا۔۔۔۔۔
"کیا۔۔۔۔؟"
اس نے اپنی خفت چھپاتے ہوئے دونوں آنکھوں کو اٹھا کر اپنے بھائیوں کو دیکھا۔۔۔۔۔
"لو بھلا ہم بھی تو یہی سوچ رہے کے کیا ہوگیا ہماری بگز بنی کو تھوڑی دیر پہلے تک تو چنگی بھلی تھی۔۔۔۔۔"
عالیان نے اپنی آنکھوں پر سے احد کا ہاتھ ہٹاتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔
"عالی۔۔۔! کچھ مت بولو میں بڑی بہن ہوں تمہاری۔۔۔۔"
بنش نے چڑتے ہوئے کہا۔۔۔۔
"اوئے بس ایک سال چھوٹا ہوں میں زیادہ اترانے کی ضرورت نہیں ہے۔۔۔۔"
عالیان نے فرضی کالر جھٹکے۔۔۔۔
"بھائی۔۔۔۔ آپ اس گینڈے کو کچھ بول کیوں نہیں رہے ہیں۔۔۔۔"
بنش نے احد کو دیکھتے ہوئے کہا جو انکی روز کی لڑائی کو بھرپور انجوائے کر رہا تھا۔۔۔۔
"عالی۔۔۔ بس کر بھائی بچی کی جان لے گا کیا۔۔۔؟
ویسے تمہیں معیز کے علاوہ کوئی نہیں ملا اس دنیا میں۔۔۔۔؟"
پہلی بات عالیان سے کہہ کر وہ پھر سے اس کی جانب مڑا۔۔۔۔
"جی نہیں میں نے اس کے علاوہ کسی کو دیکھا ہی نہیں۔۔۔۔"
بنش نے ایک ادا سے کہا۔۔۔ جبکہ اس کی بات سن کر عالیان نے اپنے کانوں پر ہاتھ رکھ لئے۔۔۔۔
"توبہ توبہ۔۔۔ بھئی میں نے کانوں میں انگلیاں ڈال دیں ہیں۔۔۔۔۔"
"تم تو رکو ذرا۔۔۔۔"
بنش اس کے پیچھے شیشے کا واس لے کر بھاگی لیکن وہ اس سے پہلے ہی اپنی شکل گھم کر چکا تھا۔۔۔۔۔
"بنی۔۔۔۔"
احد کے پکارنے پر اس نے مڑ کر اسے دیکھا۔۔۔۔
"جی۔۔۔۔؟"
اس نے جواب طلب نظروں سے اسے دیکھا۔۔۔۔
"مطلب میں یہ سوچ رہا تھا کہ وہ شعر کیسے پڑھے گا۔۔۔۔
کبھی بیڈ پر، کبھی میٹ پر
کبھی اس کے گھر، کبھی اپنے گھر
غمِ عاشقی تیرا شکریہ
میں ادھر اُدھر نکل گیا۔۔۔۔۔۔

جب تک بنش کو اسکی بات سمجھ آئی وہ کمرے سے بھاگ چکا تھا اور وہ پیچھے تلملاتی رہ گئی۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

آج اتوار تھا تو وہ آفس نہیں گیا۔۔۔ دوپہر دو بجے وہ انگڑائیاں لیتے ہوئے سیڑھیاں اتر رہا تھا، شائستہ بیگم لاونج کے صوفے پر بیٹھی اخبار پڑھ رہی تھیں کہ معیز اچانک سے ان کے گٹھنے پر اپنا سر ٹکا گیا۔۔۔۔۔
" بیٹے خیریت ہے۔۔۔!! آج اتنی جلدی اٹھنے کا اتفاق کیسے ہوا۔۔۔۔؟"
سامنے صوفے پر بیٹھے شیخ صاحب نے اسے طنزیہ انداز میں کہا، اور وہ جھٹ سے شائستہ بیگم کی گود سے اٹھا تھا۔۔۔۔۔
"بس بابا اور نیند نہیں آ رہی تھی تو اٹھ ہی گیا۔۔۔"
اس نے اپنے دانتوں کی نمائش کرتے ہوئے کہا۔۔۔۔

"بابا مجھے ایک بہت ضروری بات کرنی ہے آپ دونوں سے۔۔۔۔"
معیز نے تھوڑے وقفے کے بعد تذبذب سے شیخ صاحب کو دیکھتے ہوئے کہا۔۔۔۔
"ہاں بیٹا کہو ہم سن رہے ہیں۔۔۔"
شائستہ بیگم نے اس کے کندھے پر ہاتھ رکھ کر کہا۔۔۔
"وہ میں بنش سے شادی کرنا چاہتا ہوں۔۔۔"
وہ ایک سانس میں پوری بات کہہ گیا۔۔۔۔
"بنش۔۔۔ احد کی بہن۔۔۔؟؟"
انہوں نے کچھ سوچتے ہوئے اس سے پوچھا۔۔۔۔
"جی وہ ہی۔۔۔ آج اس کے بابا نے آپ دونوں کو ڈیٹ ڈسکس کرنے کے لیے بلایا ہے۔۔۔۔"
"تم ان سے مل چکے ہو؟"
شائستہ بیگم نے اچھنبے سے پوچھا۔۔۔
"جی کل ہی ملا ہوں۔۔۔"
اس نے مختصراً ساری بات انکے گوش گزار دی۔۔۔
"تو بیٹے اتنی جلدی کیا تھی ہمیں بتانے کی آرام سے رخصت کروا لاتے نا پہلے بچی کو۔۔۔"
شیخ صاحب تو سیخ پا ہی ہوگئے تھے۔۔۔۔
"اوہو۔۔۔۔ بس بھی کریں میرے بچے کے پیچھے ہی پڑ گئے آپ تو۔۔۔۔"
شائستہ بیگم نے انہیں ہاتھ جھلاتے ہوئے روکا تھا۔۔۔۔
"اچھا ہمیں ہماری بہو کے بارے میں تو بتاؤ ذرا۔۔۔ کیا بہت پیاری ہے۔۔۔؟"
انہوں نے تجسّس کے عالم میں اس سے پوچھا۔۔۔۔
"پیاری؟ ارے ماما وہ تو بہت خوف صورت ہے۔۔۔۔"
معیز نے بنش کا چہرہ ذہن کے پردے پر سجاتے ہوئے کہا۔۔۔۔ جہاں شائستہ بیگم نے اسے گھورا وہیں شیخ صاحب کا قہقہہ اسکے 'خوف صورت' کہنے پر بے ساختہ تھا۔۔۔۔۔
" خوبصورت ہوتا ہے۔۔۔۔"
شیخ صاحب نے اپنی ہنسی کو کنٹرول کرتے ہوئے کہا جس پر وہ خجل ہو کر رہ گیا۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"ماما میں نے کہا ہے نا آپ سے نہیں کرنی مجھے کوئی شادی چھوڑ دیں میرا پیچھا۔۔۔۔۔"
وفا نے فریحہ صاحبہ کو دیکھ کر چلانے کے انداز میں کہا۔۔
"بیٹے یہ زندگی بہت لمبی ہے تمہارا میرے علاوہ اور کوئی نہیں ہے میرے بعد کیا ہوگا تمہارا۔۔۔۔؟"
انہوں نے اس کو سمجھانے کی ایک حقیر سی کوشش کی۔۔۔۔
"کی تھی نا آپ نے بھی شادی کیا ہوا؟ چھوڑ گیا نا وہ شخص بھی آپ کو؟ اکیلے ہی جی رہیں ہے نا اب؟ میں بھی جی لوں گی اکیلے۔۔۔۔۔"
وفا نے بے دردی سے اپنے امڈ آنے والے آنسوؤں کو رگڑا اور اوپر کی جانب بھاگ گئی۔۔۔۔۔
فریحہ صاحبہ نے اپنے آنسوؤں کو روکنے کی کوشش نہیں کی تھی۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"یار بنی اب تو اس ربن کو اتاردو اب تو تمہاری ساسوں ماں خود رنگ پہنا گئیں ہیں تمہیں۔۔۔"
زینہ نے اس کی انگلی میں اسی ربن کو دیکھا جو معیز نے اسے باندھی تھی پھر اس انگھوٹی کی طرف اشارہ کرتے کہا جو کچھ دیر پہلے معیز کی والدہ پہنا کر گئی تھیں۔۔۔۔
اس وقت منان ہاؤس میں افلاطونوں کی فوج اکھٹی تھی معیز کے علاوہ وہ سب ہی وہاں موجود تھے معیز بھی تھوڑی دیر پہلے اپنے پیرنٹس کو گھر چھوڑنے کی غرض سے نکلا تھا۔۔۔۔۔۔
"بچوں تیاریاں شروع کردیں آپ سب آج سے ٹھیک ایک مہینے بعد ہم نے احد، مومل اور بنش، معیز کی شادی کی ڈیٹ فکس کردی ہے۔۔۔۔۔۔"
کوئی بمب ہی تھا جو زینب بیگم ان سب کے سروں پر پھوڑ کے گئیں تھیں۔۔۔۔۔
"ہیں۔۔۔!؟ بھائی یہ گیا کہہ گئیں آنٹی۔۔۔۔؟"
تقی نے گلاب جامن سے بھرے منہ سے کہا۔۔۔۔
"ہائے۔۔۔۔ میرے صبر کا پھل دے کر گئیں ہیں۔۔۔"
احد آنکھیں بند کرتے ہوئے کھل کر مسکرایا تھا۔۔۔۔۔
"یار ہم کہاں سے بیچ میں آگئے۔۔۔۔؟"
مومل جو ابھی صدمے سے نکلی تھی منہ بسور کر بولی۔۔۔۔۔
"ہم تو شروع سے ہی تھے محترمہ بیچ میں تو یہ ازلان اور معیز گھسے ہیں۔۔۔۔"
احد نے اسے باور کرانے والے انداز میں کہا۔۔۔۔
"او بھائی میں تو پچھلے ایک سال سے بس نکاح پر رکا ہوا ہوں پہلے میری رخصتی کرواؤ۔۔۔۔"
ازلان احتجاج کرتے ہوئے زمین پر ہی چوکڑی مار کے بیٹھ گیا۔۔۔۔
"ابے سالے تیری نہیں زینی کی رخصتی کرنی ہے۔۔۔۔"
تقی نے اس کی تصحیح کرتے ہوئے کہا۔۔۔
"اور ویسے بھی رخصتی تو تم چاروں کی ایک ساتھ ہی کروانی ہے ہم لڑکوں نے۔۔۔۔"
اب کی بار احد نے ان چاروں لڑکیوں کو دیکھتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔
"ابے ہاں تقی تیرا کیا سین ہے کب کرنی ہے تو نے وفا سے شادی۔۔۔۔۔؟"
معیز جو ابھی مین گیٹ سے داخل ہوا تھا احد کی بات اچکتے ہوئے بول پڑا جس پر تقی کے چہرے پر تو ہوائیاں اڑ رہی تھیں جبکہ وفا اپنے نام پر ایک دم ٹھٹکی تھی۔۔۔۔۔
"ایک منٹ۔۔۔ یہ میری بات ہورہی ہے یہاں۔۔۔؟"
وفا نے ایک آئبرو اچکاتے ہوئے آنکھوں میں چنگاریاں لئے تقی سے وضاحت چاہی۔۔۔۔
"بھائی بتا دے شرما کیوں رہا ہے۔۔۔۔؟"
اب کی بار ازلان نے بھی اپنا حصہ ڈالنا ضروری سمجھا جبکہ وہ سارے منہ پر ہاتھ رکھے وفا کے ردعمل کا انتظار کر رہے تھے۔۔۔۔
"وف۔۔۔وفا کبھی کہنے کی ہمت نہیں ہوئی۔۔۔ ہاں مجھے تم سے بہت محبت ہے اب سے نہیں جب یونی میں پہلی بار تمہارا وہ مرچوں والا سینڈوچ کھایا تھا بس اسی نے میرے دل کی دھڑکنوں میں ایک تلاطم پیدا کردیا۔۔۔ بلیو می وفا۔۔۔! میں تم سے شاد۔۔۔۔۔۔۔۔۔"
تقی کی بات بیچ میں ہی رہ گئی جب لاونج میں ایک زور دار تھپڑ کی آواز گونجی۔۔۔۔۔ وفا کا ہاتھ بے اختیار اٹھا اور تقی کے چہرے پر پانچ انگلیوں کے نشانات چھوڑ گیا۔۔۔۔۔
"تم۔۔۔۔ تمہاری ہمت بھی کیسے ہوئی میرے بارے میں ایسی گھٹیا بات سوچنے کی۔۔۔۔ ارے تم سارے مرد ایک جیسے ہوتے ہو۔۔۔۔ وہ رضوان چودہری ایک بیٹی پیدا ہونے پر میری ماں کو تنہا چھوڑ گیا۔۔۔۔ اور اب تم نے بھی مجھے دوستی کے نام پر دھوکہ دیا ہے۔۔۔۔"
وفا ہضیانی کیفیت میں چلّا رہی تھی، رورہی تھی اور بیک وقت ہی تقی کا دل عجب بےدردی سے کاٹ رہی تھی وہ سب دم سادھے بس اسے سن رہے تھے۔۔۔

یاراں نال بہاراں( مکمل)✅ ⁦❤️⁩Where stories live. Discover now