"بھائی دیکھ آج تو نہا لے آج مہندی ہے تیری!!!"
اس وقت تقی معیز کے کمرے میں کھڑا اسے نہانے کے لئے منانے کی کوششیں کر رہا تھا جو وہ کوئی نہ کوئی بہانہ بنا کر ٹال دیتا تھا۔۔۔۔۔"برو میں جسٹ ابھی نہایا ہوں مجھے ضرورت نہیں ہے نہانے کی۔۔۔۔"
اس نے ہاتھ جھلاتے ہوئے ایک اور بہانہ بنایا۔۔۔"ہاں جانتا ہوں تیرا ابھی بھی پچھلا جمعہ تھا اٹھ فوراً۔۔۔۔ کیا بنی کو آج ہی بے ہوش کرے گا۔۔۔۔"
تقی نے اسے گھسیٹنے کے انداز میں باتھروم میں دھکا دے کر باہر سے لاک لگا دیا مبادا وہ واپس باہر نہ آجائے۔۔۔۔"بس پانچ منٹ ہیں تیرے پاس ازلان کی اتنی بار کالز آچکی ہیں اور ایک یہ ہے گندا میلا نہا کر نہیں دے رہا۔۔۔۔"
تقی غصے میں بڑبڑاتا ہوا بیڈ پر گرنے کے انداز میں بیٹھا تھا۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"بنی، مومی جلدی کرو نیچے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"
وہ ابھی کہتی ہوئی کمرے میں داخل ہوئی کہ ان دونوں کو موبائل پر سیلفیز لیتے دیکھ کر خود بھی بیچ میں گھس گئی۔۔۔۔۔۔"ہائے اللّٰہ جی! مجھے بھی تو لو۔۔۔۔۔۔۔"
زینہ اپنا دوپٹہ کندھے پر ڈال کر انکے فریم میں داخل ہوئی۔۔۔۔۔۔۔"تم لوگوں کا دماغ تو نہیں خراب؟ نیچے انکل آنٹی کب سے تم دونوں کا پوچھ رہے ہیں اور دیکھو ذرا انہیں۔۔۔۔۔۔"
جہاں وفا ان تینوں کو ڈانٹ رہی تھی وہیں وہ تینوں اسے دیکھ کر شاک کی کیفیت میں تھے۔۔۔۔۔"وفا تم کب آئی۔۔۔۔۔؟"
جب صدمے سے باہر آئی تو وہ تینوں اس سے لپک کر گلے لگی تھیں۔۔۔۔۔۔"کیا مطلب ہے اس بات کا۔۔۔۔!؟ مجھے آنا ہی تھا۔۔۔۔۔۔ اب تم دو نمونیا روز روز تھوڑی نا شادی کروگی۔۔۔"
وہ چہرے پر زبردستی مسکراہٹ لاتے ہوئے بولی۔۔۔۔"اچھا اب چلو نیچے لڑکے والے آگئے ہیں۔۔۔۔۔۔"
اس سے پہلے وہ کچھ کہتیں وفا نے موضوع بدل دیا اور ان دونوں کو نیچے لے جانے کے لئے آگے بڑھ کر بنش کے دوپٹے کا ایک پلو اٹھا کر ماتھے سے تھوڑا نیچے لا کر چہرے کو ڈھانپ دیا۔۔۔۔۔۔"بھائی یہ غلط ہے وہ اب اتنی پیاری لگا کرے گی تو مجھ سے نہیں کیا جائے گا اگنور اسے ۔۔۔۔۔"
تقی نے اسٹیج پر اپنے برابر بیٹھے ازلان سے مظلوموں والی شکل بناتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔"بھائی تو اسکو بالکل اسی طرح اگنور کر جس طرح نہ کھانے کے خیال کو کرتا ہے ضرور افاقہ ہوگا۔۔۔۔۔ اسمائل۔۔۔۔"
ازلان نے دانت نکوستے ہوئے کہا جبکہ تقی کچھ کہنے ہی والا تھا کہ اس کے اچانک کیمرہ سامنے کرنے پر پکچر خراب ہونے کے ڈر سے ایک دم سیدھا ہو کر بیٹھ گیا۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
معیز اور احد ایک جیسے کرتے پر مختلف رنگوں کی واسکٹ پہنے کسی ریاست کے بے تاج بادشاہ ہی لگ رہے تھے۔۔۔۔۔۔۔۔
جب لان کے گیٹ پر قدم رکھتی ہوئی بنش اور مومل نظر آئی تو معیز نے احد کے کان میں سرگوشی کی۔۔۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
یاراں نال بہاراں( مکمل)✅ ❤️
Humorاز بشریٰ قریشی۔۔۔۔ اسلام وعلیکم!!!! امید ہے آپ سب بخیر و عافیت ہونگے۔۔۔ یاراں نال بہاراں میرا پہلا ناول ہے ۔ اس ناول میں آپ دوستوں کے الگ الگ پہلوؤں سے متعارف ہونگے۔۔۔ اور اس کو پڑھ کر آپ کی اداسی انشاء اللّٰہ دور ہوگی چہروں پر مسکراہٹ آجائے گی۔۔۔ ا...