Friend

1K 59 16
                                    

Pořád na něj myslím.  Nemůžu se nikomu svěřit. Kdo by mi věřil? Chtěl mě zabít upír, kterého znám ze snu. Skončila bych v blázinci.

              Už jsou to dva týdny a mě to zabíjí. Nikomu se nemůžu svěřit, nemůžu se vypovídat, musím to v sobě dusit. Moje ruce zabloudí ke kalendáři a já se mrknu na plány v dalších týdnech. Moje oči zaujme jen jedno. Pátek 13. To je náhoda. Dva po sobě. Znovu si vybavím, když na mě promluvil, když se mě dotkl a když zmizel.,Přestaň na něj už myslet!' okřikne mě podvědomí. To já ale nedokážu.

             S Haley a Claire jsem se moc nebavila. Od té párty, co se každá opila do němoty se jim vyhýbám.

             Po chvilce přemýšlení tasím mobil a brnknu Claire.

,,Ahoj'' šeptnu.

,,Ahoj Lucy! Jsi vpořádku? Od té párty jsme se moc neviděly.''

,,Promiň. Potřebovala jsem trochu klidu.''

,,Co se děje? ''

,,Nic. Neboj.''

,,Já ti ale nevěřím. ''

,,Tak to máš blbý. ''Slyšela jsem, jak si povzdechla.

,,No dobře. Nechceš zajít na kafe?'' Jedno kafe mě snad nezabije.

,,Dobře. ''

,,Za půlhodiny v naší oblíbené kavárně? ''

,,Jop. Tak ahoj''

,,Ahoj'' řekne a zavěsí. Došla jsem do koupelny a mrkla se do zrcadla.

,,Aaaaa'' vykřikla jsem, protože jsem vypadala příšerně. Na hlavě místo vlasů obří hnízdo, kruhy pod očima, no prostě strašný. Rychle vytáhnu make-up a snažím se ze sebe udělat člověka.  Po deseti minutách, jsem to celkem zakryla. Vlasy jsem si sepla do culíku. Radši. Ze skříně jsem vytáhla černé legíny a oranžovo-červené tričko. Popadla jsem mikinu, peněženku, mobil a vyrazila.

            V kavárně na mě čekala Claire a já byla ráda, že jsem jí zavolala.

,,Ahoj'' řeknu.

,,Ahoj. Objednala jsem ti kafe.''

,,Děkuju.''

,,Nemáš zač. A teď vyklop, co se děje. ''

,,Dobře. Ale nikomu to neřekneš.''

,,Jasně. ''

,,Slibuješ?''

,,Slibuju.'' Pořádně se nadechnu a popíšu jí, co se stalo.

,,Nezdálo se ti to? Přece jenom si toho dost vypila.'' Chápu, že mi nevěří. Já bych si taky nevěřila.

,,Přísahám'' řeknu.

,,Dobře. Věřím ti.''

,,Děkuju.'' A usměju se.

,,Nemáš zač. Vždyť přátelé máš od toho, aby ses jim mohla svěřit s problémy. Opravdový přítel ti pomůže. ''

,,A jak mi pomužeš ty?''

,,Musíš se odreagovat. Třeba filmy. Ale ne Twilight nebo Upíří deníky nebo Dracula. Prostě nedělej nic nebo nedívej se na nic, co by ti ho připomínalo.''

,,Dobře. Nezajdeš ke mě a nemrknem se na něco? ''

,,Jasně''. Už trochu veselejší jsem se s Claire vydala ke mně domů.

,,Co si pustíme? ''

,,Něco vyber, já jdu připravit popcorn'' odpovím a zamířím do kuchyně.

,,Ok'' řekne a začne se přehrabovat mezi filmy.

          Donesu popcorn a vidím, jak Claire sedí u telebize a napjatě na ni kouká.

,,Cos tam dala?'' zeptám se a podám ji její misku s popcornem. Ano, jsme tak nenažrané, že každá má svůj vlastní popcorn.

,,Scary movie trojku'' řekne.

,,Jo dobře. To je parodie na Kruh že? ''Nejsem si jistá. Ty díly se mi pletou.

,,Jo jo.'' Sednu si vedle ní a společně sledujeme tenhle vtipný film.

              Po hodině a půl smíchu jsme se přemístily z obýváku do mého pokoje. A jako správné holky jsme se vzájemně líčily a česaly. Ani na výstřední oblečení jsme nezapomněly.

,,Omg cos mi to na té hlavě vytvořila? '' vykřikla, když se podívala do zrcadla na mé mistrovské dílo. No byl to spíš chuchvalec jejích blond vlasů, ale to je jedno.

,,Css. Vždyť to je přece umělecké dílo! ''

,,Jo ahaaa. Pokud je tohle umělecké dílo, tak já jsem královna Alžběta.''

,No to je straaašně vtipný fakt.'' Konečně po dlouhé době jsem se smála. A dneska toho smíchu opravdu nebylo málo.

,,Jak to ze sebe všechno dostanu? Vždyť brzy půjdu domů! By si všichni mysleli, že jsem utekla z blázince.''

,,Tak tu přespi'' navrhnu.

,,To je ale fakt dobrý nápad! ''

          Do večera jsme měly zaplý óčko, a jak už je dost známé, dělaly jsme blbosti. Vrtěly jsme se do rytmu hudby nebo jsme se o to aspoň snažily. Ty záchvaty smíchu tomu moc nepomáhaly. Kolem sedmé jsme si objednaly pizzu a udělaly si filmový maraton. Shlédly jsme Kruh, Riskni to s Polly, Mlčení jehňátek a další. Horory a komedie jsme braly na střídačku. U komedie jsme odlehčily strach z předchozího filmu.

                Po půlnoci jsme konečně usoudily, že je čas na spánek. Naštěstí byla zítra neděle, takže jsme si mohly pospat. Obě jsme se zachumlaly do mé postele a během chvilky usnuly. Jenže já se ještě vzbudila s tím, že mě ve snech pořád pronásleduje on. Celou dobu, co jsem s Claire jsem na něj nepomyslela. Dokud jsem nezavřela oči ke spánku.

Takže jsem kapitolu přidala ještě dnes.:D Na týden jedu na lyžák, takže nevím, kdy bude další kapitola. Pokud budu mít čas zkusím něco napsat, ale nic neslibuju. Elis

P.S. na obrázku je Claire

Prokletí pátku 13.Kde žijí příběhy. Začni objevovat