Kap.6

1.3K 41 0
                                    

Lauras outfit för idag👆
Laura's p.o.v
Jag vaknar upp och märker direkt att det e inte mitt rum.
Rummet e i design röd och svart.
Nu kommer allt tillbaka!
Erick,skogen,jag,bil,mäktig röst.., oh shit! Jag måste rymma..jag har en plan. Jag går fram till fönstret och ser att den är inte stängt.jag kikar försiktig ur fönstret om någon är ute asså shit dom människorna är rika!! Jag hoppar ner från 3 våningen och springer direkt till skogen . Jag vet vad ni tänker typ ,hur kunde hon hoppa ner från 3. Våningen ? .jo jag har tränat gymnastik sen jag var 9år gammal och nu är jag 16år gammal. Jag springer och springer träden bara flyger om mig! Men precis när jag såg en kvinna med en bil och jag vill att hon skulle stanna.blev jag tacklad ner i golvet av en stor svart varulv! Den var större än mig! Ohhh Gud vad ska jag göra ??!? Den börjar morra åt mig men jag känner igen dom ögonen nånstans ? Frågan e var??.
Ericks p.o.v!
Sen jag. Röt åt Gina kunde jag inte fokusera..jag går upp från stolen och och går till min och lauras rum men när jag e där hittar jag den tom och fönstret är öppen!! 'HITTA MATE!!'ryter Zack. ' håller med dig!' Säger jag tillbaks.jag skiftar och springer ut in i skogen jag fånga direkt hennes lukt men jag måste ärkänna hon e ganska bra på att springa. Jag ser att hon såg en kvinna med en bil åkandes mot hennes riktning men jag han tackla ned henne innan hon gav signalen till kvinnan.'MIN! MÄRK HENNE NU! SÅ HON SPRINGER ALDRIG FRÅN OSS IGEN!!' Skriker min varg.
'Jag kan inte Zack du vet det! Inte än iallafall !' 'ERICK jag börjar tappa mitt tålamod !' 'Jag vet...'
Hon såg så rädd ut! Hon försökte ta sig ut från min grep men det funka inte jag och Zack börja direkt morra åt henne hon blev så rädd att hon tuppa av..! Jaha jag vår väll bara bära upp henne till vårt flockhus igen..!.
••••••••
Gabby's p.o.v
Vi hade jätte roligt hela dan jag vet att vi bara skippa skolan men det var värt det först var vi på bio sen gick vi till MC (lauras favo) sen sa han att vi skulle till "vår" flockhus.
"Vad e det du tänker på baby?"
När kan kalla mig för baby hoppade mitt hjärta 3slag samtidigt.
"Ahhh inget bara undrar var min kusin är hon har inte ringt
Eller chattat med mig idag"
"Hummm?? Konstigt då?"
"Aa"
" Så vi e här!!"
••••••••••••••••••••••••••••
FORTSÄTTNING FÖLJER!
😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️😍

Du är den enda för mig❤️Where stories live. Discover now