Ericks p.o.v
Jag hatade min dröm verkligen
*dröm*
"Nej! Laura du kan inte !"
"Kan jag inte? Kolla här erick!"
Hon rusar ut ur vårt rum och springer till utedörren och springer ut ...hon springer från mig..!
"L-laura lämna mig inte! Snälla!!"
-slut av drömmen-
Jag vaknar up och känner att lauras sida e tom! Tänk om hon bara lämna mig?! NEJ! HON SKA INTE LÄMNA MIG!!
"LAURA!!!!!!!!!"
badrums dörren Flyger öppen och där står.....laura! Pjuww!
"Erick! Vad händer ?!?!" Säger hon och hoppar på mig så hon har sina ben runt mina höfter och sina händer på mitt ansikte så jag ser ut som en fisk!
"Öhh inget jag trodde du lämna mig.."
det enda hon gör är är att hon kramar om mig hård !
"Shhh gå och lägg dig"
"Men-"
"Det e bara kl:2 på morgonen! "
"Uhhhh!"
"Annars om du vill kan jag gå och sova i Alexs säng...tillsammans!"
"NEJ! DU ÄR MIN!"
"Hahahahaha!!"
"Buuuuu!"
"Kom!" Hon lägger sig och öppnar sina armar så jag skulle lägga mig.
"du e så varm Kitty.."
"Sluta kalla mig det!!"
"Nej"
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Nej"
"Jo"
"Nej"
"Ahhhh! Bara hålltyst! Erick!!"
"Okdå!"
•••••••••
Laura p.o.v
Jag vet att jag gör fel att jag ville rymma jag han nästan tills erick skrek min namn!
Jag kan inte fatta att jag säger det men jag tror jag ....älskar honom redan!
Jag får väll rymma sen när jag e i skolan... Gud ! Det känns så fel! Men vad ska jag göra dom är skifftare för fan! Sen ska jag rymma jag bara måste !
•••••••
Gabby p.o.v
Jag känner att laura kommer göra någon..hon e för snäll ..Hmmm. Frågan e bara VAD? Jag får väl vänta och se..
Jag ser hur Alex vaknar och stirrar på mig...creepy!
"Vad?"
"Kom!"
"Var?"
"I mina armar!"
"Hehe visst!" Jag ger honom en puss på kinden och säger
"Godnatt alex."
"Godnatt babe"
••••••••••••••••••
Jag tyckte att den var sådär! Jag vet inte värför jag inte gjorde en "Alex p.o.v" jag kanske bara palla inte., hursomhelst!Jag vet att jag skrev att det skulle vara DIRTY men ni måste fatta att det e typ första kap.s och ja..det e bara börja..
Det kommer komma DIRTYISAR jag lovar!!! Pöss på er 😘😘😘❤️👌👆😏
ESTÁS LEYENDO
Du är den enda för mig❤️
Hombres LoboDen handlar om två tjejer laura och Gabriella/gabby som blir plötsligt kasta in i en värld där dom bara trodde fanns i böcker! : VARNING! KAN VARA DIRTY:!!