Laura p.o.v
Oh My fucking god! Hans läppar var så mjuka och sköna mot mina dom passa perfeckt med mina.
Han var skockad först sen slappna han av.
Utan att tänka la han sina händer under mina lår och bar upp mig jag virvla runt mina ben runt hans höfter och la mina händer runt hans hals.han tryckte upp mig i en väg.kyssen gick till hångel ,hångel gick till strul.han slängde mig på sängen och kom ovan på mig .jag tryckte bort honom för att andas men han fortsatte en då han gick till min hals och börja kyssa och suga. "e-erick uhhh!" Jag kände hur han log .han börja och ner mellan mina bröst och kysste mellan dom hans hand gick till min tröjkant och vill ta av den men jag vill inte än jag e fortfarande oskuld!..
"E-erick..s-sluta... "Säger jag och puttar bort honom på bröstkorgen.
Det enda han gör är att morra mot mig.ok det betyder att det e Zack .
"Z-Zack...snälla!" "Laura ...du luktar så gott.." Säger han i sån röst som fick mig att ryssa.
"Zack! Jag vill inte än.."
han kollar upp mot mig och hans ögon är kålsvarta.
Men dom förändras till mörkbruna snabbt.
"Förlåt mig! Det var Zack som tog kontrollen" säger han och börjar gå upp men jag drog ner honom och krama om honom.
"Erick du vet att jag kan inte flytta in med dig.."
"Värför!?"
"Men jag e för ung ju?!"
"Och?! Du kommer bo med mig och hela flocken !"
"Jag har en mamma och pappa ! Tror du dom kommer bara låta mig gå?!"
"Det får väl jag se till att dom låter dig!"säger han i sån röst som är så mäktig .
"Nej .."
"JO!!!!!!"
"Umm..ok..."
•••••••••
Gabbys p.o.v
Jag och Alex sitter i vardagsrummet och kollar på ~THE GIRL NEXT DOOR~ asså seriöst den filmen skrämmer skiten ur mig!!
"Aghhhh!"skriker jag och hoppar på Alex.
"Shhh shhh...babe."
"E d-dom k-klara??"
"Ja"
"Pjuww!"
"Hehe.."
Han kollar djupt i mina ögon och vi börjar närma sig .när mina läppar nudda hans ..asså...wow!
Vi börja röra våra läppar i rytm,,sen gick det till hångel.
Han bär upp mig till vår rum och han kasta min på sängen och han kom ovan.han gick ner och ner.tills han hitta min svaga punkt .jag försökte hålla in min stön men det gick inte .
"Ahhhh Alex !!"
Jag kände nåt vasst mot min hals och innan jag han säga nåt bet mig Alex .hård! Jag börja känna mig sömnig och det sista jag hörde var "godnatt sötnos!"
============
Jag vet kort! Men endå!😘 puss puss..❤️❤️✌️☺️
YOU ARE READING
Du är den enda för mig❤️
WerewolfDen handlar om två tjejer laura och Gabriella/gabby som blir plötsligt kasta in i en värld där dom bara trodde fanns i böcker! : VARNING! KAN VARA DIRTY:!!