Gabbys p.o.v
Jag går längs koriddoren och samtidigt tänker jag :säker om lala var här skulle hon sjunga sin cover från "this girl is on fire" och hennes cover går såhär: "My pussy is on fire!!! My pussy is on fire!! "
Jag börja skratta ba för det.jag menar? Vem gör en sån cover? Hahaha.
Jag saknar MA BITCH.om hon skulle se vad erick gör den senaste tiden.jag hoppas på att hon kommer så fort hon bara kan .annars vet jag inte hur det kommer vara med erick.
..
Jag går till min skåp och tar ut mina matte böcker -ughhh. Jag hatar matte med passion.asså bokstavligt med PASSION.
När jag vänder mig om e Latiano bakom mig.
"Hej"säger jag.alla har varit typ svaga när dom fick reda på att doms luna "rymde " .samma sak med Latiano .och mig .den dagen vi fick reda på att lala rymde grät jag och Latiano tillsammans .
"Hej"säger han svagt.
"Ska vi till matte lektionen tillsammans?"
"Aa"
Han slängde sin arm runt mina axlar och jag min ena runt hans midja. Vi gick till nån kom emot oss.......Gina??.
"Amen! Ser man på era Freaks?!"
jag ignorera henne och gick.men jag stanna för jag hörde den meningen som fick mitt fucking blod att koka.
"Du och din kusin e äkta slampor"
Jag vände mig om och gick till henne med sakta steg och ett leende på läpparna.
"Vill du ha en kuk i munnen?"säger jag
"Hahaa.har du en ??"
"Jag kan fucking visa dig".jag tog en handfull av hennes hår och drog ner henne .sen börja jag sparka henne så hård att hon börja hosta blod.jag tar upp hennes face och kolliderar mitt knä med hennes face.
"Iallafall det e inte jag som går runt och vill ha allt som liknar en kuk"säger jag och går fram till Latiano som ser ut som en en barn gick in i en godisaffär .och tar mina böcker.
"Ska vi gå till vår matte lektion?"säger jag och lägger min oskylda ansikte.
"J-ja-japp"säger han och siktar riktning till vår matte lektion.
.......
Alex p.o.v
Just nu e jag i gymmen och ska pumpa up min armar .jag kollar på klockan och ser att den e 3:35.det e tiden laura ska ringa! Jag kollar runt i mina fickor och i min väska men hittar inte min mobil .jag tänker än stund tills hela kraschar ner.jag lämna min mobil i Ericks kontor.
.......
Ericks p.o.v
Jag går in i min kontor för att jag var nere till cellerna och tortera rouges för kul.
Jag sätter mig ner och kollar ner i mina händer .värför?laura? Värför nu,?
Jag kan inte att hon lämna mig med en fucking papperbit.och det stog till och med att hon skulle komma om "några" veckor .men jag har inte sett min lilia Kitty i 5månader nu.
Jag satt bara så tills en mobil ringer jag ser upp och ser alexs mobil .jag tar upp den och det står okänd .
"Äntligen! Kunde du svara!"
Den där rösten! D-det e min kitty.
Men jag e så fucking arg nu på alla att det ända jag och Zack tänker på e dom blod.
"KITTY!?!"
"E-erick"
.........................................................
Ni vet vad ni ska göra ! 😜👊
Pöss på er 😘😘😘❤️😍
YOU ARE READING
Du är den enda för mig❤️
WerewolfDen handlar om två tjejer laura och Gabriella/gabby som blir plötsligt kasta in i en värld där dom bara trodde fanns i böcker! : VARNING! KAN VARA DIRTY:!!