Kap. 43

926 19 5
                                    

Lauras p.o.v
Hans ögon var inte bruna. Dom var guldiga...Felix .
"Mi amor...."
Fuck! Så het det dära va...jag visste inte att Felix kan snacka italienska .
"F-Felix..."
Han kollar ner på mina händer och jag ser i hans ögon....hop?
"Mi prinsessa....är du..gravid..?"
Fan! Vad ska jag säga? Jag e inte redo att berätta sanning ...
"Umm...nej"
Jag såg hop försvinna i hans ögon och på nåt sätt gjorde det faktiskt ont.
"Aha..ok"
Jag kollar på honom...e han ledsen??
"Vad har hänt ..?"
Han börja typ fake hosta
"Ahum..inget inget ."
Han tar mig i hans armar och kramar om mig.
"Kommer du ihåg att jag berätta till dig att demon blood flocken ska komma?"
"Aha ! Juste!!" Säger jag och kramar honom tillbaks.
"Jo dom e snart här...eller e dom redan här..." Säger han samtidigt som vi hör många människor utanför.
"Oki ..kom vi går ner då.."
Jag vet att jag gör fel att inte berätta till honom att jag e gravid med hans barn...men...det går bara inte...
.
.
.
Jag går in i rummet där alla e och jag ser många människor.
Shit....
Jag går och ställer mig bredvid erick och han ler ett Leende när han ser mig. Och jag ler tillbaks .
"Heej"
"Hej Kitty "
Han kollar på publiken och bombar med alpha röst
"ALLIHOPA DET HÄR ÄR MIN. MATE LAURA OCH LUNA TILL MITT FLOCK!!"
Alla börja skrika typ 'hej luna laura' 'det e ett nöje att träffa dig luna !'
"Heh..hej allihop." Säger jag och vinkar .
När jag vänder huvudet ser jag en person le ett elakt leende som får mig att må dåligt.
+
+
+
+
+
+
Martin.

-
-
-
Martins p.o.v
Jag ler mot henne.jag ser hur hon börja rysa när jag smila.
Hah..! Inte visste jag att min lila mate bitch e alpha Ericks mate oxå...det får mig att tänka dom saker jag skulle göra till henne ...*evil smile* 
Jag e 100% att jag skulle upp knulla hennes mun medans hon skriver Ericks namn och jag kommer bara skratta för hon e dum nog att kalla honom.

"Alpha erick"
Han vänder sig om och ler mot mig .
"Alpha Martin !"
"Aa"
Denna stunden kallar erick lauras namn att hon ska komma till honom,
Hon kommer och ler en underbar leende men när hon ser mig försvinner leendet och väkslas mot en tunderande hjärta.
Jag log mot henne och tog upp min hand .hon såg på den ..med hon skaka ändå...
'Martin??' Frågar edwin.
'Japp?'
'Jag kan höra två hjärtor i lauras kropp...'
'Vänta.??? Menar du att hon e gravid med Ericks barn?'
'Det e det jag säger din idiot'
'Oh..'
'Tänk dig dom extra saker vi kan gör till henne?'
Jag ser honom le ett ELAKT leende  i mitt huvud.
'Hehe..'
Alexs p.o.v
Alla gick hem ..tack Gud! Jag e sååå trött..vill ba lägga mig och ha min underbara mate bredvid mig.
Jag går in i rummet och ser min gabby sova redan .jag går bredvid henne tar av mig kläderna så jag e bara i boxers .sen går jag under täcket ger gabby en puss på kinden lägger min arm runt hennes midja och däckar direkt.
.
.
.
Martins p.o.v
VARNING!!! DIRTYYY!!!!
"Ja ja JA!!" Skriker Emily ,
"Ughh.,!!"
"Jag kommer alpha!!"
Hon kom.
Jag börja knulla henne med mina demon krafter (snabbhet).
Jag kände hur jag var på väg. Jag går ut från emilys fitta snabbt lägger emily på knä mellan mina ben och stoppar min kuk i hennes mun, hon börja suga och efter 2 sekunder kom jag i hennes mun, hon svalde allt .
Det e så det ska vara, när jag blir blowad så ska tjejen alltid svälja mitt sperm.
" ut nu!"
OK DIRTY SLUTTTT!!!!!!
Hon springer ut från mitt rum och jag kastar mig igen på sängen,
Kan inte hjälpa det, jag vill ha laura.men jag gillar att knulla med andra tjejer oxå. Mycket tjejer måste jag säga.
Ughh!! Jag vill bara knulla laura hella tiden, jag måste ha henne. Jag kommer stänga in henne i källaren där hon kommer aldrig rymma från mig och hon kommer bli min   Fuck toy. *evil smile*
~
~
~
Jag öppnar fönstret till deras rum och går in.
Jag kollar på min horiga mate som jag vill bara knulla inte älska.
Jag lägger ett tyg bit mot hennes näsa och mun och hon vaknar till och börja nästan skrika(nästan )
Jag lägger hårdare tyg bitet mot hennes näsa och mun och hon försöker inte andas in.
"Så ja hora...andas in nu.."
Tillslut klarar hon inte mer och hon andas in.
Jag packar några klädder åt henne och tar henne i bröllop stilen och hoppar ut från fönstret försiktigt .

Hon kommer bli en bra knull leksak. * evil laugh and smile*
-----------------------------------------
KLAR! MINA BITCHES❤️❤️😂.
Här får ni för att jag lova er så ✌️.
See yaaaa👉👻

Du är den enda för mig❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora