Kap.26

956 28 2
                                    

Lauras p.o.v
Jag vaknar upp av att min mobil ringer.jag tar upp den och kollar Snabbt på klockan 2:34 ok..? Vem ringer så sent.
"hallå?"
"Gumman?"
"Mamma ?! Värför gråter du?!"
"D-det. E din pappa."
"Mamma.vad.har.hänt."
"Han fick ett hjärtinfarkt och vi vet inte om han kommer klara sig.."
"V-va..??? Nej! Jag vill inte förlora min pappa !"
"Jag e ledsen gumman.men jag kommer att stanna här dom sista månaderna .."
Jag vill inte höra mera jag gick upp från sängen och ställde mig framför fönstret.där släppte jag ut.tårarna bara ran som floder och jag börja hicka .
"Kitty..? Var e du..?-Kitty! Erick kommer bakom mig och snabbt tar han mig i hans armar."kitty? Vad hart hänt ? Jag svär på Gud jag kommer knäcka den personen i två halvor .."
"D-det e min pappa..."
"Vad e det med honom..?"
"Han har fått hjärtinfarkt .."
"Ahh Kitty."säger han och kramar om mig hårdare.
Jag krama om erick hårdare oxå och börja gråta mer och mer och hicka.
"Snälla.. Kitty gråt inte.du sårar mig och min varg..." Säger erick med en skakig röst.
"F-förlåt mig.det e det att d-dom vet inte om han kommer k-klara sig.."
han la sitt ansikte i min nacke och tog stora luft."jag kommer vara brevid dig på varenda step ok?"
"Mhmm"säger jag mycket svag.
Han bär upp mig i bröllop stilen och lägger mig i sängen."vill du ha nåt att äta eller dricka eller vill du e på en film..????"jag bara pressa honom mot mig mera och han stängde sina muskulösa armar runt mig direkt."nej jag vill bara ligga.."
Han börja pussa mina kinder.näsa,ögon,panna,läppar.
"Förlåt mig!!"
"Erick! Det gör inget bara gå och lägg dig.."
"Ok visst."
•en halv timme senare •
Erick sover brevid mig och snarkar lite .och jag kan inte ens stänga mina ögon .
'Graci.??'
'Aa.hej.!'
'Va inte ledsen graci..'
'Jag kan inte laura.han e din pappa om det inte för hans skull skulle du inte finnas och jag skulle inte fått dig'
'Jag vet .jag älskar dig graci och va inte ledsen .'
'Jag älskar dig oxå laura.'
'Vill du släppa ut din varg?'
'Ja!'
'Ok' Jag går upp från sängen och tar med mig en tröja och mjukisar
Asså vet inte men jag bara älskar mjukisar.
Jag kollar på erick och går fram till honom och ger honom ett puss på läpparna och ser att han ler.jag går ut från rummet och till hissen.
Jag trycker på plan e.
•1 min senare•
|plan E|
Hiss dörrarna öppnas och jag springer ut till skogen.
Jag står i mitten av skogen och kollar runt.så tyst.tänker jag.
Jag börja skiffta och POFF så e jag en vitt silket varg med bruna ögon .
Jag börja springa runt hit och ditt och i cirklar .
•20 min senare•
Jag hör nåt bakom mig knäckas .
Jag vänder mig om och e direkt i fight position .och jag å graci börja direkt morra stark,
Det kommer ut en mörkbrun varg från buskarna.jag tog en stor sniff och det var från vår flock.,...Alex?
'Alex?'
'Luna?! Vad gör du så sent ute?!'
'Ledsen ! Behövde luft.'ljög jag.
'Ljug inte! Jag känner från dina luna känslor att du ljuger.'
'Skifta och vi kan prata då '
'Jaja'
Vi gick bakom buskarna och börja skiffta .jag tog på mig tröjan och mjukisen och går ut och där står Alex.
"Luna?"
"Japp?"
"Berätta !"
"Ok det e min p-pappa Alex .h-han har f-fått h-hjärtinfarkt och dom vet inte om h-han kommer klara sig "säger Jag och igen.tårarna bara rinner.snabbt kommer Alex med sin varulv snabbhet och kramar om mig hårdare.
"Jag e ledsen luna !"
"D-det gör inget Alex ok?"
"Visst"
"Så värför e du här?"
"Jag kunde inte sova och gick ut på en spring tur.det hjälper faktisk !"
"Aha!"
"Haha. Ok kom vi går hem"
"Ok"säger jag.
Vi går hem tillsammans med alexs arm slängt på mina axlar och min ena arm runt hans midja.
"God natt luna."
"God natt beta."säger jag och fnittrar.
•morgon•
Jag känner hur nån andas häftigt på min nacke jag vänder mig om och ser er e en stor svart varg ovan på mig och jag under den .
"Erick?"frågar jag.
Men han börja bara morra och morra mer.
'Erick ?!'
'VÄRFÖR HAR DU ALEXS LUKT PÅ HELA DIG?!?!!'
Oh Fuck!
.........................................................
KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är den enda för mig❤️Where stories live. Discover now