Kap.14

1K 34 0
                                    

Gabbys p.o.v
Jag ser att laura kommer in med en djälvusk leende.
"Vad har du gjort?"säger jag med ett snett leende.
"Ah! Du vet bara leker runt!"
"Hahahahh! Sån badass!"
"Självklart babe!" Säger hon och kastar i i sängen.
"Och vad sa han?"
"Pahahaha!!! Du skulle haft sett han min!!!"
"Omg!! Hahahahah"
"Men endå! Var gör du då?"
"Inget bara bara har tråkigt,"
"Samma här! Men gabby!!"
"Vad?"
"Vad sägs om du ska playa Alex?"
"Humm....?"
"Snälla ??"
"Okdå!"
"Jippi!"
---------
Jag och laura bestämde att vi ska göra det imor. Så nu går vi ner till köket och hämtar glass för att vi ska ha tjejkväll.men när jag går ner med laura bakom mig ser jag någon som fick min hjärta gå i tusenbitar. Där sitter Alex på stolen och Gina på honom och hånglar.jag kände hur tårar börja spricka i ögonen."shhh..du ska få hämnd.."säger laura bakom mig.
"H-hur??"
allt hon gör är att ler ett djävulsk leende och tar tag mig i armen och går till hennes rum.vi går och sätter. Oss på sängen och direkt så börja jag gråta . "Shhh..babe du ska få din hämnd!"
"Vad tänder du göra?"
"Jag ska fixa till dig en kille och du kommer hångla med honom när Alex kommer vara i närheten!"
"Whoh!"
"Gabby!!!?!"
"Ok ok jag e med!"
"bra!"
••••
Lauras p.o.v
Åhhh han ska se! Ingen! Och jag menar ingen! Sårar min kusin!
***nästa morgon***
Jag vaknar och ser direkt att jag e i erick armar.
Jag försöker gå ut från hans grep men det går inte!
"Mhmm..."
"Vakna erick.."
"Fem minuter till Kitty."
"Ahh erick nu! Det e redan femton över sju! Så gå upp!"
det enda han gjorde var att gnälla.
"Meh.kitty! Snälla.."
"Nej."
"Snälla...?"
"Nah,"
Men jag märker att erick somna om igen. Jag gör det enda som flyger i mitt huvud.
Jag kupar hans ansikte och pressar min läppar mot hans.han svara nästan direkt .han vänder oss då jag e ovan på honom och han under.han har sina händer på min midja och jag mina på varenda sida av hans huvud.
"Mhmm.,det var ett bra sett att vakna till.." Säger han och ler ett snett leende.
"Jaså?"
"Japp"
"Ok kom vi går upp!"
"Okdå"
Jag fråga om han vill duscha med mig och han sa mer än gärna .
***
När vi är klara går vi ner men såklart så tar erick upp mig i bröllopstillen.och lägger mig försiktig i sättet.
vi åker i tystnad.inte sån pinsamt tystnad bara ett skön tystnad.
När vi e i skolan säger jag till erick att jag måste fixa en grej.jag springer bort innan han gick svara .
Mitt plan e att få Jonatan hångla med gabby när Alex e i närheten!.

Jag ser att Jonatan själv och går fram till honom,"hallå luna"
"Hej! Jonatan kan du hjälpa mig med en sak?"
"Vad e det?"
"Skulle du hångla med din beta-kvinna?"
Han ser skockad ut men sen blir hans ansikteuttryck till en djävul.
"Hehe.vad e planen?"
Jag berätta allt till honom och jag skrev till gabby allt och sa att det blir ok.
Jonatans p.o.v(Jippi!!)
Fan! Såklart jag skulle vilja hångla med gabby! Jag menar jag skulle oxå vilja banga henne! Men jag kan inte! Ahhhh! Nu fick jag stånd bara för att tänka på henne! Jo..jag har en hemlighet jag e typ kär i ...gabby,
.............
Gabbys p.o.v
Jag e i korridoren med laura och Jonatan .laura sa att hon typ ska spela överraskad när hon ser mig hångla med Jonatan .
"Ok han kommer!"
Snabbt springer laura nånstans och Jonatan trycker mig mot en väg och kraschar sina läppar mot mina .från ena ögat kan jag se Alex komma in med erick.nu kommer laura in och ser på oss och gapar .när dom hör laura gapa vänder dom sig mitt oss.i Alex ögon såg jag så många känslor.men mest sårad och arg.
"VAFAN?!!"ryter Alex men hans ögon e kålsvarta så det betyder att det är blake(alexs varg)
"Ojdå!"
han går fram till Jonatan slänger en Box mot Jonatans käke!
Han fallet på golvet med en 'TUMD!'
"JONATAN!!"
Jag springer fram till Jonatan men jag han inte när jag brutalt slängs i en hård bröstkorg .
Jag kollar upp och ser att Alex ögon e KÅLSVARTA det betyder att han varg e i full kontroll!
=======================
BAMM! Vad tycks? Kan ni vara snälla och kommentera !!!😘😘❤️☺️😿

Du är den enda för mig❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora