Kap.27

889 26 1
                                    

Laura p.o.v
'Erick? Ta det lugnt ok?'säger jag med en gnuta rädsla i rösten.
'Jag tror jag har fucking frågat dig en fråga eller!!?'
'Ok.jag kunde inte sova då jag gick på en spring tur.sen Alex kunde inte heller sova så gick han ut oxå på en spring tur och där träffades vi och jag berätta vad som hände och han krama om mig..'
'När ska nån fatta att jag gillar inte när nån pillar på nåt som e mitt?!?!'
'Kan du skiffta tack?'
Jag ser att han börja skiffta och han står nu framför mig hel..naken!!
"ERICK?! Ta på dig nåt !!"
"Värför Kitty?"säger han och tar sakta steg mot mig.
Andas laura.andas.
"stop"säger jag och lägger min hand på hans bröstkorg .
Han tar handen och börja kyssa den nerifrån tills uppe till min öra.
"Hör här Kitty? Du är min kommer att vara min och om nån kille kommer att se på dig på sättet jag inte gillar kommer jag personligen riva av hans huvud med bara mina tänder. Uppfattat??"
'Fyfan vad kåt jag blev nu!!'
'GRACIELLA?!?'
'Vadå?! Hehe'
"Ja.uppfattat"säger jag.
"Kan du ta på dig nåt nu?"
"Nej."säger han och av en blom av ögat e jag på sängen med en naken erick ovan på mig .
"Erick???!"
"Sluta tänka så mycket "säger han och börja lägga blöta pussar på min hals och upp till öronnibben
"Och ge dig bara."
Jag kände hur kåt jag börja bli jag la ena handen på hans hår och drog i lite.jag kände hur han gilla det.han börja morra.
"Kitty.."säger han i en sån fucking SEXY och het röst .
"Erick?"upprepar jag.
"Du vet väll att jag kan få dig att skrika den namnet eller?"
"Du vet väll att jag kan få dig att be mig?"
"O ja "
•30 min senare•
Just nu sitter jag och gabby och äter frukost (mackor) .
Och lyssnar på musik på högtalaren när min och Gabbys favo låt kom upp."nej.nej.nej"
"För när vi kommer in på festen o ba chilla lite gran och blickarna dom fastnar på den najsa flickan
Jag fråga e hon ensam hon sa nej jag har man .jag sa fan värför var jag seg. Låt mig få en chans så ska vi röra oss mot mig eller ska vi röra oss mot dig jag hörde bara nej nej nej..."och så börja vi dansa skrika och sjunga.
Jag gick upp på bordet och börja stripa och gabby som lekte sig maffia som hade guldiga ringar på sig oxå halsband och kepes.
Börja slänga pengar på mig och börja från ingenstans skrika ut svärord"yeah! " "Bitch" "Fuck " "harder" "get fucking low" och så fortsatte hon med sina sex svärord .när Alex eller blake kom in med en dödlig morr.
"vem fucking knulla du ?!" Säger han .jag och gabby kolla på varandra och vi gav varandra signalen.
"Ledsen blake! Jag bara knulla Ericks tjej."
In kommer erick nu och nu börja han prata i hans alpha röst .
"KNULLA DU MIN MATE?!?!!!?"
Jag ville skratt så mycket men jag hållde mig dom sista sekunderna.
"Sluta! Mamma ! Du skrämmer mig !" Säger jag i en sån Barbie fake röst .
Jag och gabby börja skratt så mycket från Ericks ansiktsuttryck
Så att gabby ramla ner från sin stol och jag från bordet på henne.
"Hahhahahahahhahahahha!!!!!!"
efter vi har lugnat ner oss gick jag in i sovrummet när min mobil börja ringa "hallå?" "Älskling?"
"Mamma?" "Din pappa dog nästan"
"Hur fan!!??"
"Men han klara sig och jag tror att han kommer inte att klara sig så bra längre. Och han sa att om han dör vill han se dig än sista gång."
"Mamma?" "Ja?" "Jag kommer!"
.........................................................
Vad tror ni erick kommer tro ?
KOMMENTERA !
Och gå och checka in "THE KISS ON THE NECK" över bra!!❤️😘😍

Du är den enda för mig❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora