Laura p.o.v
Jag vaknar upp svettig och varm och hade ont i hela kroppen.
'graciella vad e det som händer med mig?'
'Jo...um..'
Precis vaknar erick och kollar på mig
Han börja lukta sen vände han sig mot mig och hans ögon blev till mörkbruna."FUCK!"säger han och börja. Backa från mig .
"Vad e det!!!?"
"Du är i heat!!"
OMFG!!
När jag såg att han var utan tröja och hela hans 8pack syndes. Ville jag bara hoppa på honom.så det e det jag gjorde. innan han backa helt från mig tog jag hans hand och drog ner honom tillbaka till sängen .och satte mig på honom .
Jag tryckte mina läppar hård mot hans och han svara snabbt.han slicka min underläpp frågar om entren .men jag gav honom inte.först ska jag leka
Jag bet lite i hans läpp och jag kände hur han vibrerade .han börja morra och byte våra positioner så jag var under denna gången.han börja kyssa mig från kinden till halsen ner till brösten.han kuppa min högra bröst jag släppte ut en stön.och jag hatar honom för det här.
"Ahhh..."
Jag kände hur han log .
Men nu är det min tur.
Jag byte positionerna och han var under mig denna gången .
Jag börja lägga blöta pussar på han bröstkorg ner till magen.och jag var noggrant att kyssa varenda ruta.jag gick upp igen och börja lägga kärleks bitar runt hans hals jag viska till hans öra: "jag vill ha dig.." Där släppte Han ut en stön.
Men plötsligt puttar han mig bort försiktigt. "Kitty jag vet att du är inte redo "
"Mhm.."
Jag kände att smärtan gjorde inte så ont längre .men forfarande .
"Men vad e heat?"
Jag såg hur hela hans ansikte blev vit .
"Jo..um..det är att varenda gång du är i heat är att du kommer göra vad som helst för min beröring och Min kropp mot dig ...lång historia .kort historia .du kommer vara super kåt och det kommer göra ont för varenda gång till vi inte har ..umm....sex."
jag stirra på honom med min mun öppen och stora ögon.
"E DU GALEN?!"skriker jag .
Men hans ögon blir till kålsvarta .det betyder att det e Zack .
"Vadå ?"
"JAG KOMMER INTE HA SEX MED DIG!"
Jag ser att hela han skakar av ilska,
"Ohh du kommer..!"
"Nej!"
"Vi ska se då.."
Jag springer till garderoben och tar ut ett par rosa mjukisar och en vit linne och går duschar.
"""""""""""""
Jag sitter i vardags rummet och kollar på scary movie, när nån kommer bakom mig och skrämmer mig ."buu!"
"Aaaahhhhh!!"hela popcorn flyger på golvet .jag tänkte att han kommer betala .jag ska typ fake gråta och så.
Jag börja fake gråta och hicka.
"Åhhh nej nej .förlåt mig!!"säger han och börja krama om mig.jag tar min hand bakom mig och där hitta jag min Cola och salt.muahaha!!
Jag heller hela min Cola på min underbara mate och lägger till det salt.han kollar på mig surt och jag bara ler."payback. Bitch!!"
Säger jag och springer därifrån.
"KITTY!! Jag kommer ändå hitta dig!!!"
oh skit skit skit !!!
Jag springer in i Gabbys och Alex rum.och jag önskar att jag inte haft gjort det.där sitter Alex och gabby på honom och äter upp varandras face.!
"Umm...heh.,hej!!"
"Omg!!!"skriker gabby och slänger sig själv på golvet.jag går fram till henne och hjälper up henne."vad gör du här?!?"
"Chicka! Ta det lugnt ! Förlåt att jag störde när ni äte upp era ansikte." Gabby rodnar starkt.och Alex försöker hålla in ett skratt.
"BITCHES!! Hjälp mig. Erick får inte hitta mig!!!"
"HAHAHAHHA!!!"både två skrattar .
"Gå till garderoben och göm dig !"
"Ok"
Jag går in och stänger men inte helt så jag kunde tjuvtitta .
*efter 3min *
"VAR E HON?!?!?!"ryter erick i sin alpha röst.alex har ingen val men att säga."buuhuu!! Hon e i garderoben !"
Garderob dörrarna slängs öppet.och erick står där helt arg ut!.
"Ahhaaaaaaahhhh!!"skriker jag.han tar upp mig och slänger mig över hans axel ."erick!! Jag har ben!!"
"Och en röv!"och smackar min röv!
"UGHHHHHHH!!" Det e min röv!!"
"Jaså ? Jag som trodde att du ville att jag skulle ta hand om den röven i natt"säger han och ler sin dumma fina sexiga min.
Nu är det min tur att rodna.
"Aha! Där ser du!"
"Buu. !! Fuck off!"
"AHAHAHAHHAH !!!!
"Var ska vi göra nu?"
"Jag kommer presentera dig inför min flock som deras LUNA."
---------------------------------------
Hello!!👉😂😍😲😊👌
Pöss på er😘😘❤️😍👍😜
ESTÁS LEYENDO
Du är den enda för mig❤️
Hombres LoboDen handlar om två tjejer laura och Gabriella/gabby som blir plötsligt kasta in i en värld där dom bara trodde fanns i böcker! : VARNING! KAN VARA DIRTY:!!