Erick p.o.v
Jag brottas med en brun silver varg jag måste ärkänna den var bra.
Han attackera på min nacke men jag vände mig om så han gick på min ben och bett.jag yla i smärta sen så tog Zack kontrollen och bröt vargens nacke i 2sec.
Jag vänder mig runt och kollar hur allt går. Det finns döda kroppar överallt och blod..det e katastrof!.
En gul varg hoppa på min rygg men jag ducka och den slängde sig rakt i golvet.jag hoppa på den och drog mina klor över hans mage den ylade sitt sista yl och hans ögon gick upp .död.
Jag ser hur Alex brottas och han såg inte att en varg e bakom honom.snabbt springer jag och hoppar på hans rygg och sunkar mina tänder i han nacke.
'Tack mannen.'
'Lugnt'
Snart ser jag att rouges backar tillbaka i skogen det betyder att vi har segrat jag ylar ett yl som betyder att vi har segrat när jag ville skifta tillbaks kommer en till skifftare och skär mig i magen
"Ahhhhhhhhhh!!!!!"
Men när jag ser vad det e blir jag helt palaryserad det var VARULVSILVER.
--------------------
Hahahaha LOL du trodde att jag sluta här!
--------------
Laura p.o.v
'LUNA!!' Ryter det i mina tankar.
'Vad?'
'Alpha är skadad!'
Det fick mig att russa ut från huset när jag kommer till gården ser jag blod och döda kroppar.
Men det fanns en kropp som håller på att dö.erick.
"ERICK!"
Jag springer fram till honom och ser att han har en STOR sår på magen."ERICK !VAKNA!"
"HJÄLP!!"
Snabbt kommer det några flockmedelar och en flockdocktor."Snälla luna ni måste gå in !"
"Nej! Jag vill vara brevid honom!!"
"Om du vill att han ska leva måste du in "
"Ok.men snälla ! Rädda honom!"
"Jag ska gör mitt bästa !"
Jag går in i rummet och börjar direkt gråta .det har jag gjort mycket på sistone . Värför förlät jag inte honom? Värför?!? Allt e mitt fel !!! .
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
BAMM BAMM BAMM!!😳🔪
Kort men jaja!👉😜
ESTÁS LEYENDO
Du är den enda för mig❤️
Hombres LoboDen handlar om två tjejer laura och Gabriella/gabby som blir plötsligt kasta in i en värld där dom bara trodde fanns i böcker! : VARNING! KAN VARA DIRTY:!!