6

1K 97 46
                                    

ჯიმინის POV
გავბრაზდი.....მაგრამ ჯერ სად არის.....არიცის რა ელოდება....ფიქრებიდან ტელეფონის ხმამ გამომიყვანა ეს მინჯის ტელეფონი იყო მესიჯი მოუვიდა ეს უცნობისგან იყო. შევედი და მესიჯები წავიკითხე. თავზარი დამეცა..მგონი ვხვდები ვინცაა!!! მეორე სართულზე ავედი მინჯისთან შესვლა ვცადე მაგრამ დაკეტილი იყო ავნერვიულდი, მაგრამ გადავწყვიტე ქვემოთ დავლოდებოდი.

მინჯის POV
დილას გამეღვიძა თუ არა აბაზანაში შევედი. თავის მოვიწესრიგე კოსა გავიკეთე გამოვივალე და  ქვემოთ ჩავედი.

უკვე თითქმის შუადღე იყო მეგონა ჯიმინი წასული იქნებოდა მაგრამ შევცდი დივანზე იჯდა ფეხი ფეხზე გადაედო და მშვიდად ფანჯარას აკვირდებოდა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

უკვე თითქმის შუადღე იყო მეგონა ჯიმინი წასული იქნებოდა მაგრამ შევცდი დივანზე იჯდა ფეხი ფეხზე გადაედო და მშვიდად ფანჯარას აკვირდებოდა. ვეცადე უხმაუროდ გავსულიყავი მაგრამ რათქმაუნდა არ გამომივიდა! თუმცა ყურადღება არ მივაქციე  და ჩემთვის საუზმის გაკეთებას შევუდექი.
- როდის უნდა გეთქვა? - გავიგე ჯიმინის ბოხი და მკაცრი ხმა. თუმცა დავაიგნორე - მინჯი შენ გეკითხები როდის უნდა გეთქვა
- რაუნდა მეთქვა? როგორ მეზიზღები? ახლავე გეტყვი....- დამთავრება ვერ მოვასწარი როცა ჯიმინმა შემომიყვირა
- როდის უნდა გეთქვა რომ. მესიჯებით გასანტაჟებდნენ!!!!!
- შენ.....შენ საიდან გაიგე?
- ეს მნიშვნელოვანი არ არის რატომ არ მითხარი?
- დამემუქრნენ რომ მოგკლავდნენ
- და რაში განაღვლებს ჩემი სიცოცხლე? - ამაზე რაუნდა მეთქვა? იცი მანაღვლებს რადგან მიყვარხარ?
- სულაც არ მანაღვლებს - ვუთხარი დ აგვერდი ავუარე.
- დღეიდან მსგავსი მესიჯი თუ მოგივა მე მეტყვი გაიგე?
- გავიგე! - შევუყვირე და პატარა ბავშვივით გაბუტული დავჯექი მაგიდასთან. მას კი არაფერი უთქვამს სახლი დატოვა ასე ადგა და წავიდა.
,,გავგიჟდები! ნამდვილად გავგიჟდები!"
ჩავილაპარაკე და ჭამა დავიწყე.

იძულებითი სიყვარული? ( დასრულებული)Where stories live. Discover now