פרק 32

930 35 24
                                    

נ.מ מור
סיימנו לאכול ניקינו הבנות הלכו לעבודה והבנים גם שכנעתי את רועי ללכת והוא הלך בסופו של דבר אחרי שכנועים רבים אני השכבתי את הילדים לישון אחרי שהנקתי אותם לקחתי איתי את המכשיר שמראה לי מה הולך בחדר ירדתי למטה הכנתי ארוחת צהריים קציצות ברוטב אדום אורז לבן צ'יפס שניצלים ואנטיפסטי אחרי שסיימתי הכל הלכתי לראות קצת טלוויזיה ונרדמתי.

השעה הייתה 3 בצהריים אני קמתי מרעשים בבית התחלתי ללכת בבית ולחפש את מקור הרעש נכנסתי לחדר של התינוקות וראיתי מולם 2 אנשים עם מסיכות ונשק הם באו לקחת את הילדים אני לקחתי את האקדח שיש לי מתחת לשידה שלהם למקרי חירום שמתי משתיק קול ויריתי להם בראש לקחתי את הילדים שמתי להם ג'קטים וכובע ירדתי לחניון התת קרקעי שיש לנו בבית הכנסתי אותם לג'יפ שלי

חגרתי אותם בסלקל הדלקתי להם לולי בטלוויזיה שהתקנתי שם נעלתי את האוטו נעילת חירום שלא רואים מה יש בפנים ומי שיש בפנים לא יודע מה יש בחוץ ואי אפשר לשמוע כלום לקחתי מהמחסן נשק שלנו רובה אוטומט לקחתי סכין ואקדח ו2 מחסניות שמתי אותם בחגורה ועליתי למעלה...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

חגרתי אותם בסלקל הדלקתי להם לולי בטלוויזיה שהתקנתי שם נעלתי את האוטו נעילת חירום שלא רואים מה יש בפנים ומי שיש בפנים לא יודע מה יש בחוץ ואי אפשר לשמוע כלום לקחתי מהמחסן נשק שלנו רובה אוטומט לקחתי סכין ואקדח ו2 מחסניות שמתי אותם בחגורה ועליתי למעלה ראיתי את הדלת פתוחה וכל השומרים שהיו מנוטרלים 3 לא חיים בכלל ו2 עם שברים אני עליתי לקומה למעלה וראיתי 3 אנשים עם נשק באותה שנייה אחד קיבל את הרובה לראש הענק שלו והוא נשכב ברצפה השני קיבל דקירה בעורף והשלישי קיבל ירייה בראש את הראשון דקרתי בכל הגוף וחתכתי לחתיכות , סיימתי איתם נכנסתי לחדר של מיי ונהוראי ראיתי 2 אנשים שניהם קיבלו ירייה בראש והרגשתי אקדח מוצמד לי לראש הסתובבתי וראיתי מישהו עם מסיכה אני חייכתי ואמרתי "ומי אתה אם אפשר לשאול" הוא אמר "לא עיניינך הדבר היחידי שאת יכולה לדעת עליי זה שאני מלאך המוות שלך" אני חייכתי ואז אמרתי לו "נראלי שזה הפוך אני מלאך המוות שלך" הוא קיבל בעיטה לביצים הוצאתי את הסכין דקרתי אותו בעורף ואז בעין שברתי לו את הגולגולת ובסופו של דבר ירייה לראש.
נכנסתי לחדר של שלו ועמית ולא ראיתי שם אף אחד הורדתי את הג'קט שלי יצאתי מהחדר ונכנסתי לחדר שלי ושל רועי ראיתי 4 אנשים בחדר הרמתי גבה מה הם רוצים לא הבנתי מי הם אפילו? כולם קיבלו צרור לתוך הגוף שלהם 3 היו מתים והרביעי היה עוד נושם הרמתי אותו מהמסיכה ראיתי את הפרצוף שלו וואו הוא מזעזע אני אמרתי בקול המפחיד "מי שלח אותכם?" הוא חייך ואמר "לא אומר" אני צחקתי ואמרתי "אתה אומר לי עכשיו אם אתה לא רוצה שאני יחתוך אותך חתיכת מזדיין תגיד לי עכשיו מי אתהההה!" הוא אמר "קוראים לי יהודה ואני העובד של טל דיין" אני התעצבנתי כששמעתי את השם הזה הוא חתיכת בן של זונה שתמיד רצה להרוג אותי את מיי ואת שלו אני אמרתי "נתראה בגיהנום" חתכתי לו את הצוואר והראש שלי היה בצד אחר של החדר.
כולי הייתי מגואלת בדם ירדתי למטה בריצה וראיתי מישהו מנסה לפתוח את האוטו הוא קיבל ירייה בראש וכל החלון של הילדים היה מלא בדם נכנסתי לאוטו ונסעתי לחברה.

הגעתי לחברה יצאתי עם הילדים בידיים כולם הסתכלו עליי ופחדו לא הבינו מה קרה עליתי למעלה דניאל בא אחריי עם אביה והוא אמר "מה קרה מה יש" אני אמרתי "אביה דניאל לכו הביתה תקחו איתכם אנשים ותנקו את הבית יש שם הרבה גופות" הם הנהנו והלכו נכנסתי לחדר של אלינור אמרתי לה "אלי אל תשאלי אותי כלום אני יסביר לך בערב תשמרי לי עליהם תנעלי את הדלת תדליקי להם משהו לראות תשמרי עליהם " היא אמרה "טוב חיים שלי אל תדאגי הם בידיים טובות" אמרתי "סומכת עלייך" יצאתי מהמשרד נכנסתי למשרד של מיי ולא היה שם אף אחד הלכתי למשרד של שלו ולא היה שם אף אחד בטח הם בישיבה נכנסתי לחדר ישיבות וראיתי את מיי שלו נהוראי עמית ורועי עם ריצ’רד ועוד 10 אנשים מסביב לשולחן רועי רץ אליי ואמר "מה יש לך מה קרה" אני אמרתי "הכל בסדר מאמי אל תדאג זה טופל" אני התיישבתי שתיתי מים ומיי אמרה "מור מה קרה ספרי" אני סיפרתי להם מה קרה והבנים התעצבנו שלו אמרה "מה עוד פעם טל הזה רוצה מההההה הוא בכוח רוצה למות?!" אני אמרתי "לא מעניין אותי מה הוא רוצה הוא היום מת" מיי קמה ואמרה "טוב אנחנו לוקחים חיילים הולכים לבית של טל הופכים את כל הבית מזיינים של את כולם וגם את טל יאללה" קמנו אחריה יצאנו מהמשרדים לקחנו איתנו 10 חיילים גם ריצ’רד והבנים באו איתנו נכנסתי לאוטו שלי עם רועי מיי ונהוראי, שלו עמית וריצ'רד באוטו של שלו אני התחלתי לנסוע והייתי עצבנית אז טסתי על הכביש.

נכנסנו לבית של טל הרגנו לו את כל השומרים עליתי לחדר שלו ולא ראיתי שם אף אחד נכנסתי לחדר של אמא שלו ראיתי אותה יושבת וקוראת ספר באתי אליה ואמרתי "שלום לך גברת עינת דיין איך את מרגישה מאמינה שאת בסדר עכשיו יש לי שאלה את בתור אמא איך את יכולה לאשר לבן שלך לבוא ולחטוף את הילדים שלי?!!!!!" ואת הסוף צעקתי עליה היא חייכה ואמרה "כן אני הרשתי לו לעשות את זה כי את ואחיות שלך גברת אזולאי רצחתם לי בדם קר את ה5 ילדים שלייייי איך את על זה לא חשבת?!!!!" אני אמרתי "הילדים שלך היו אנסים, פדופילים, רוצחים נשים וילדים!!!! לא הרגנו אותם בשביל הכיף אני חסכתי לך כאב של שנים מבינה אותי!" היא חייכה ואמרה "את תיתני את הדין שלך אצל אלוקים לא אני " אני אמרתי "לדעתי הדין שלך מתחיל עכשיו" יריתי לה בראש כי מי שנוגע לי בילדים מת.
נכנסתי למשרד של טל וראיתי את טל כולו מדמם מכל הגוף הוא הסתכל עליי ואמר "הופה גברת מור אזולאי מה זכיתי בביקור שלך?" אני חייכתי ואמרתי "בוא נראה אם זכית במשהו" לקחתי אותו לחדר של אמא שלו והוא ראה אותה מתה הוא הסתובב אליי ואמר "את רצחת את אמא שלי?!!!!" אני חייכתי ואמרתי "כן" הוא שלף את הרובה שלו ואני חייכתי ואמרתי "אתה לא תירה בי" הוא אמר "איך את בטוחה" אני אמרתי "כי אתה לא תירה באחות של הילדה שאתה היית מאוהב בה" הוא הוריד ממני את האקדח ואמר "צודקת אני לא אירה בה אני אירה בבעלה שלקח אותה ממני" הוא בא לירות על נהוראי ואז ריצ’רד ירה בו ואמר "סתום את הפה שלך כבר יחתיכת מזדיין" אני הסתכלתי עליו והוא אמר "מה אתם מסתכלים עליי הוא בא לירות בבן שלי ולא מספיק הוא לא מפסיק לזיין את השכל אז שיסתום כבר" אנחנו צחקנו יצאנו מהבית נסענו לחברה נכנסתי לחדר של אלינור אמרתי לה "תודה לך חיים שליי אני חייבת לך" היא צחקה ואמרה "נראה לך אני כבר אמרתי לך שאני יעשה להם בייביסיטר אז הדבר היחידי שאת חייבת לי זה יום חופש מהעבודה" אני אמרתי "קיבלת מתי שאת רוצה " היא חייכה אביה בא והם הלכו ביחד אני הרמתי את הבן ורועי נכנס ואמר "איך התגעגעתי אלייך נסיכה של אבא" הוא הרים את הבת ונישק אותה אני חייכתי ואמרתי "ומה איתי? לא התגעגעת ? הוא התקרב לאוזן שלי ואמר "אני יראה לך בערב כמה התגעגעתי אלייך" הוא נשך אותה ואני נשכתי את השפתיים יצאנו מהמשרדים ונסענו הביתה.
השכבתי את הילדים לישון נכנסתי לחדר הלכתי להתקלח סיימתי יצאתי עם המגבת רועי בא אליי ואמר "את לא הולכת לדבר כל הלילה את רק נהנית" אני צחקתי הוא הוריד לי את המגבת, השכיב אותי על המיטה והתחיל לעבוד כמו שזה נקרא.

MSM&RANWhere stories live. Discover now