נ.מ מור
קמתי בבוקר והשעה הייתה 6 וואי כוסעמק אין לי כוחות לעבוד טוב אבל חובה הלכתי להעיר את הבנות קמנו והתלבשנו ככה
מורשלו
מיי
ירדנו למטה ויצאנו מהבית כל אחת באוטו שלה הגענו למשרד והתחלנו לעבוד כתבתי לרועי הודעה
מכוער❤
אני: בוקר טוב כפרה, אני יצאתי לעבודה כשאתה קם תבדוק מה עם אביה אני יחזור מוקדם.
מכוער❤: בוקר טוב נסיכה, בדקתי הוא עדיין ישן אמרתי לעובדת של הבית ליאת אני חושב שתבדוק אותו יצאתי לעבודה.
אני: טוב.
מכוער❤: תתכונני היום ב9 אני לוקח אותך לאכול.
אני: דייט?
מכוער❤: ראית איך את נראית נראלך אני אקח אותך לדייט מעדיף את הסטוץ שלי שעדיין שולחת לי הודעות לקחת.
אני: סבבה לא יוצאת איתך ביייי🖕
והתנתקתי הוא לא הפסיק לשלוח הודעות ולהתקשר ואני סיננתי שיתקשר לסטוץ שלי חתיכת זין עם עיניים.
שמעתי תיקתוק בדלת ואלינור נכנסה היא חייכה אליי ואמרה "היי מה קורה?" ואני אמרתי "בסדר בואי שבי" היא התיישבה ושאלתי "מה קרה הכל בסדר?" והיא אמרה "בטח בטח הכל מצויין רק רציתי לשאול מתי אני יכולה להתחיל לעבוד?" ואני אמרתי "מתי שנוח לך לא לוחצת עלייך" היא חייכה אליי ואמרתי לה "היום אני את מיי ושלו יוצאות לאכול ארוחת ערב ביחד, קצת להכיר אחת את השנייה מה אומרת?" היא קפצה בהתרגשות וישר נפלו לה הפנים ואמרתי בדאגה "מה קרה?" היא אמרה "אין לי מה ללבוש.." אני חייכתי ואמרתי "מה את אומרת על מסע קניות?" היא חייכה וקפצה עליי בחיבוק ואמרה "תודה מור זה לא אמיתי מה שאת עושה" ואני צחקקתי ואמרתי "יאללה בואי נלך אבל קודם ניכנס לבנות נראה אם הן רוצות לבוא איתנו" היא הנהנה והחכנו למשרד של מיי היא הסתכלה עליי ואמרתי לה "אנחנו יוצאות לקניון לקנות בגדים רוצה לבוא?" היא נאנחה ואמרה "איזה אני מתחננת מבצע למחר, תשאלי את שלו" אני הנהנתי ואמרתי "בערב יוצאות לאכול עם אלינור נכיר אותה קצת" מיי חייכה ואמרה "בכיף, ערב בנות נעשה גם מסיבת פיג'מות" היא קרצה צחקנו סגרתי את הדלת והלכנו לשלו פתחתי את הדלת וראיתי אותה עם מלא ניירת מסכנה שלי מבינה אותה שאחתי אותה "רוצה לבוא איתנו לקניון?" היא אמרה "איזה אני צריכה לסיים את המסמכים של החודש ועוד אחרי זה לבדוק אם הכל הולך כרגיל" הנהנתי ואמרתי "תתכונני בערב יוצאות לאכול עם אלינור קצת להכיר ולרכל" היא גיחכה ואמרה "סגור דברי איתי" הנהנתי וסגרתי את הדלת ואני אמרתי "אוקיי רק אני ואת" היא צחקה ואמרה "הכל טוב" נכנסנו לאוטו ונסענו לקניון ישר כשנכנסנו רצנו לברשקה ואלי מדדה שמלות אני נתתי לה שורטים, חולצות, חצאיות. אחרי מסע מדידות יצאנו משם עם 3 שקיות רק בשבילה נכנסנו לפול אנד באר הבאתי לה פוטרים, סוודרים, ג'ינסים שתמדוד וגל אני לקחתי כמה חולצות ומכנסיים. יצאנו משם עם 4 שקיות לי ו2 לה הלכנו לויקטוריה סיקרט רועי יקבל שבץ ממה שקניתי קניתי גם לה הלבשת תחתונה נכנסנו גם לקלווין קליין, זארה, אדידס, נייק, רנואר, מנגו, טומי ופקטורי 54 קיצר כמה בגדים וקניתי גם לאלינור את האייפון 11 פרו מקס והיא שמחה אני מרגישה שהיא הולכת להיות האחות הקטנה שלנו.
נכנסנו הביתה והיא הלכה להתלבש ולסדר את הבגדים וגם אני אותו הדבר נכנסתי לחדר ולא ראיתי את רועי טוב פחות חרמנות שישאר קצת ללילה מה קרה למרות שהוא חרמן בכל מצב ירדתי למטה אחרי שסידרתי ומיי ושלו נכנסו הבאתי לשניהן 3 שקיות מפקטורי 54 ו2 מויקטוריה סיקרט עלינו למעלה והתלבשנו ככה
מור
YOU ARE READING
MSM&RAN
Romance▪︎ הן גדלו במוסד לעבריינים צעירים והם גדלו בבית עם אבא ואמא שלהם. ▪︎ הן ראו את המוות של האימהות שלהן בעיניים והם שידרו את המוות בעיניים. ▪︎ לשניהם יש לב אבן. ▪︎ הן בנות והם בנים. ▪︎ הן ראשות המאפייה האיטלקית והם ראשי המאפייה השחורה. ▪︎ הם התאהבו ב...