פרק 24

882 30 11
                                    

נ.מ מור
קמתי בבוקר בעקבות בחילה נוראית הקאתי את הנשמה שלי נראלי אחרי כמה דקות שאני עם הראש באסלה נכנסתי לשטוף את עצמי מתחת לדוש ככה סתם בשביל להתעורר יצאתי והתלבשתי ככה

מ מורקמתי בבוקר בעקבות בחילה נוראית הקאתי את הנשמה שלי נראלי אחרי כמה דקות שאני עם הראש באסלה נכנסתי לשטוף את עצמי מתחת לדוש ככה סתם בשביל להתעורר יצאתי והתלבשתי ככה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

השעה הייתה 2 בצהריים ורק אני שלו ועמית היינו בבית נהוראי ומיי בירח דבש במלדיביים במשך כל השבוע (אני באמת לא רוצה לדעת מה הם עושים שם אם הבנתם אותי..) ירדתי למטה וראיתי את שלו ועמית אמרתי "בוקר טוב" והם החזירו לי "בוקר טוב" שלו הסתכלה עליי במבט מוזר ואמרה "מור בואי תעזרי לי לבחור בגדים ללבוש בואי" עליתי איתה למעלה היא התיישבה על המיטה והיא לבשה את זה

) ירדתי למטה וראיתי את שלו ועמית אמרתי "בוקר טוב" והם החזירו לי "בוקר טוב" שלו הסתכלה עליי במבט מוזר ואמרה "מור בואי תעזרי לי לבחור בגדים ללבוש בואי" עליתי איתה למעלה היא התיישבה על המיטה והיא לבשה את זה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היא אמרה לי "למה את חיוורת?" אני אמרתי "לא סתם לא מרגישה טוב" עלתה בי עוד בחילה רצתי לשירותים שיש לה בחדר והקאתי לא יודעת מה יש לי שטפתי פנים היא עמדה לידי ניגבה לי את הפרצוף ואמרה "אנחנו הולכות לעשות בדיקת הריון" אני הייתי בהלם ואמרתי בעצבים "מה ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היא אמרה לי "למה את חיוורת?" אני אמרתי "לא סתם לא מרגישה טוב" עלתה בי עוד בחילה רצתי לשירותים שיש לה בחדר והקאתי לא יודעת מה יש לי שטפתי פנים היא עמדה לידי ניגבה לי את הפרצוף ואמרה "אנחנו הולכות לעשות בדיקת הריון" אני הייתי בהלם ואמרתי בעצבים "מה הריון!!, מה נראלך שאני בהריון עכשיו?" היא אמרה "את מקיאה כבר יומיים אל תחשבי שלא שמתי לב חמודה שלי אז יאללה תזיזי את התחת היפה שלך והולכים לעשות בדיקת הריון" אני נאנחתי אני יודעת שאני לא בהריון כי אם אני אהיה בהריון אז זה רק מרועי..ואני לא רוצה אני רוצה לשכוח ממנו אין לי כוחות נפשיים לספר לו שהולך להיות לו עוד ילד עכשיו לא מספיק את הילד שיש למשי אז גם אצלי לא זה כבר מוגזם!
נכנסנו לאוטו ונסענו לקופת חולים.
הגענו לקופת חולים וזה היה התור שלנו נכנסתי לרופא הוא זיהה אותנו וניהיה חיוור הוא ראה את הנשק שיש עלינו ועוד שנייה באמת שהוא היה צריך לעלות לבית חולים עקב שבץ והוא אמר "מה הבעיה?" אני אמרתי "אני לא מפסיקה להקיא כבר יומיים" הוא הנהן ואמר "יש לי שאלה קצת מביכה ואולי לא תיהיה לך נעימה.." אני יודעת מה הוא הולך לשאול הנהנתי והוא המשיך ואמר "קיימת יחסי מין בשבוע או שבועיים האחרונים?" אני אמרתי "כן" הוא הנהן ונתן לי בדיקת הריון לעשות הבנתי מה עליי לעשות יצאתי מהחדר נכנסתי לשירותים עשיתי על זה פיפי ועכשיו צריך לחכות חצי שעה חיכיתי והרמתי את הבדיקה וראיתי את התוצאה אני בהריון!
יצאתי מהשירותים הרגשתי כאילו אין לי אוויר התנגשתי במישהו והבדיקה נפלה אני צעקתי "תלמד ללכת יבן של זונה" הרמתי את הראש וראיתי את רועי הוא הסתכל על הבדיקה ואמר "של מי זה?" אני החלפתי צבעים כמו זיקית ואמרתי "מישהי שכחה את זה בשירותים אז אני הולכת להביא לה את זה" הוא הסתכל עליי בחשד והנהן אני נכנסתי לחדר של הרופא סגרתי מהר את הדלת ואמרתי "אני יודעת שאני בהריון" הם הסתכלו עליי בהלם ואני אמרתי "עכשיו מה אני צריכה לעשות?" הוא אמר "עוד שבועיים תבואי לבדיקת אולטרסאונד ונראה את התינוק" אני הבנתי הכנסתי את הבדיקה לכיס יצאתי עם שלו מהרופא והיא ראתה את רועי עם הגב אלינו אמא אני נמסה איזה גב יש לו יואוווו אני משתגעת ההורמונים שלי משתגעים שלו אמרה "אל תגידי לי שהוא יודע" אני אמרתי "נראלך שיקרתי לו שאני הלכתי להביא את זה לאיזו אישה שזה נפל לה יאללה צאי מפה מהר" אנחנו הלכנו מהר ונכנסנו לאוטו. נסענו לאכול ארוחת בוקר.

אחרי שאכלנו ועשינו קצת קניות לתקופה שהולכת לעבור עליי קצת בגדים של הריון של ה5 חודשים הראשונים נכנסנו הביתה וראינו את רועי ועמית בסלון רועי הסתכל עליי ואני עליו הוא השפיל את המבט ואני עליתי למעלה לא מבינה איך הוא נכנס וואי השומרים האלה צריכים קצת לקבל מכות והם יקבלו על הראש.

סידרתי את הבגדים בארון והרגשתי ידיים מסביב למותניים שלי הסתובבתי וראיתי את רועי הסתכלתי עליו והוא אמר "אני צריך שתיהיי כנה איתי בבקשה" אני הנהנתי "הבדיקה הריון שלך?" הוא אמר ואני לא ידעתי מה להגיד לו כי אני יודעת שאם אני יגיד שזה שלי אז הוא יגיד לי לעשות הפלה כמו שהוא אמר למשי ואני לא רוצה להפיל אותו אני אמרתי "לא, זה לא שלי" ראיתי משהו נשבר לו בעיניים והוא חייך חיוך צבוע ואמר "יופי" אני הסתכלתי לו עמוק בעיניים וראיתי איך כואב לו הוא מתגעגע אליי ואני אליו אני כל כך רוצה עכשיו לשכב במיטה והוא מנשק אותי ואומר לי כמה שהוא אוהב אותי אבל חבל שזה לא יקרה כי החיים הם אכזריים.
אני שיחררתי את הידיים שלו והמשכתי עם הבגדים הוא התיישב בספה שיש לי בחדר ואני מגלגלת עיניים הוא פצה את הפה שלו והתחיל לדבר "מור, אני מתגעגע אלייך אני לא יכול יותר עם הגעגוע הזה אני אוהב אותך והילד שיש ממשי אני בכלל לא בטוח שהוא שלי למרות שהבדיקת אבהות מראה אחרת אני יודע שאני לא הכנסתי אותה להריון אני מרגיש את זה!
אני רוצה להיכנס איתך למיטה להפשיט אותך, לענג אותך, לעשות לך טוב ולזיין אותך אני פשוט משתגע מגעגוע ומזה שאני לא יכול לעשות כלום אז בבקשה את יכולה לנשק אותי?" אני הסתכלתי עליו וכאב לי הלב באמת שכאב לי אני יודעת שאני והוא צריכים את הנשיקה הזאת כדי להמשיך הלאה אני באתי התיישבתי עליו ואמרתי "רועיקי אני מתגעגעת אלייך אבל אתה פגעת בי כל כך חזק שזה שבר אותי סופית אני מנשקת אותך עכשיו בפעם האחרונה וזהו אני לא רוצה שנדבר יותר אין בעיה בתור משפחה אבל לא בתור בני זוג גי אנחנו לא כאלה יותר ואני מבקשת שאחרי היום תשחרר ממני סופית כי לי אישית אין את הכוחות האלה" הוא הסתכל עליי ונשבר כמוני הוא התנפל לי על השפתיים ואני פשוט נמסתי מהשפתיים שלו הוא הרים אותי למיטה השכיב אותי ונשכב מעליי אני החזקתי אותו מהעורף ומשכתי אותו אליי.
אחרי כמה דקות התנתקנו אחת מהשנייה ללא רצון ואמרתי לו "ביי רועי אלימלח" הוא קם ממני ואני ממנו הוא התקדם לכיוון הדלת פתח אותה ואמר "ביי מור אזולאי " הוא יצא סגר את הדלת ואני נחתתי על המיטה עם דמעות בעיניים קמתי נכנסתי למקלחת שמתי לי את השיר "כלום לא טעים" ומתחת לזרם התחלתי לבכות פשוט לבכות תוך כדי שמתי את היד על הבטן ואמרתי "אבא שלך מכאיב לי בלב קטנצ'יק " והמשכתי לבכות.

אחרי כמה דקות יצאתי לבשתי חולצה של רועי עם הריח שלו עליו נשכבתי במיטה ונרדמתי.

MSM&RANWhere stories live. Discover now