נ.מ מור
כבר חודשיים אני פה באיטליה והזמן עובר דווקא מהר כשנהנים כמו שאומרים
קמתי לבוקר חרא העיניים שלי אדומות בגלל הבכי והאף שלי גם אדום כל לילה אני בוכה בגלל רועי הזבל עופות הזה נכנסתי לשירותים ושאפתי את הפנים ואמרתי לעצמי במראה "יאללה מור לשכוח ממנו פשוט לשכוח" יצאתי והתלבשתי ככהויצאתי מהבית נסעתי למשרד.
נכנסתי למשרד שלי וחיכתה לי ניירת בשולחן נאנחתי והתחלתי במלאכה..
אחרי שעה בערך התקשרו אליי וידיאו וראיתי את נהוראי מתקשר
גיסי🤦♀️
אני: מההה ילד מההה
גיסי🤦♀️: מה עם "מה קורה נהוראי, איך אתה מרגיש, אתה חיי בכלל, כן אני יודעת שניתקתי קשר, מה קרה לזה?
אני: נו דבר מהר אני עם הניירת פה ויש לי כאבי ראש.
גיסי🤦♀️: זבל מתי את באה לארץ אני צריך אותך
אני: מה אתה צריך אותי קרה משהו?
גיסי🤦♀️: לא קרה כלום אבל אני צריך להתייעץ איתך על משהו..
אני: דבר
גיסי🤦♀️: אוקיי רק לא לצעוק, אני רוצה להציע למיי נישואין
אני: קולולולולולולולוולוללולולולולולוללו
גיסי🤦♀️: חחחחחחחחחחח אין לי כוחות אלייך
אני: חחחחח אוקיי מה אתה צריך שאני יעשה?
גיסי🤦♀️: תבואי לארץ
אני: (שתיקה) אני לא יודעת נהוראי אני פה עם הרבה עבודה...(ניסיתי למצוא תירוץ)
גיסי🤦♀️: חלאס מור חלאס הוא כבר לא כזה הוא מתחרט מאוד בגלל מה שקרה הוא הפסיק עם בנות ועם שתייה הוא רק עסוק כל היום בעבודה ולהרוג אנשים ומכות תפסיקו כבר ילדים קטנים.
אני: נהוראי אחי אם מיי הייתה בוגדת בך מה הייתה עושה? לא שזה יקרה כן.. ולא מעניין אותי מה הוא עושה תבינו כבר הבן הזה הוא בשבילי העבר ושם הוא ישאר.
גיסי🤦♀️: היא תיהיה קבורה ביחד עם אותו בן אדם ואל תגידי דברים שאת לא תוכלי לשלוט בהם.
אני: חחחחחחח תיזהר להכאיב לה אני יהרוג אותך אתה לא מבין איך השתנתי פה באמת אני נהייתי יותר חזקה מתוק שלי.
גיסי🤦♀️: חחחחח בטח בטח אני רק רואה שנהיית כוסית יותר לא מעבר
אני: חחחחחח חתיכת זין
גיסי🤦♀️: קיצר את באה?
אני: לא מבטיחה כלום רק מתי זה?
גיסי🤦♀️: עוד יומיים בשעה 8 בים אני אשלח לך כתובת אחר כך בואי בבקשה אל תתראי עם רועי רק בואי בשבילי ובשביל מיי
אני: לא מבטיחה יאללה בייייי
ניתקתי וחשבתי אני חייבת ללכת זאת מיי היא אחותי אם אני לא אהיה איתה ביום הזה היא תיפגע ממני וגם התגעגעתי אליהם מאוד במיוחד לאחיות שלי לא מאמינה שנפרדתי מהן בגלל ההומו הזה טוב יאללה אני באה.
סיימתי לעבוד אחרי 5 שעות יצאתי ואמרתי למזכירה "תזמיני לי למחר בשעה 3 לפנות בוקר כרטיס טיסה לישראל תודה." והלכתי נסעתי הביתה.
נכנסתי הביתה הכנתי מזוודה ל3 ימים לא מתכוונת להישאר שם יותר מידי גם לא רוצה אני מרגישה כאילו הבית שלי הוא פה אז לא נראה לי שאני יעזוב עכשיו התלבשתי בפיג'מה ועליתי לישון.
YOU ARE READING
MSM&RAN
Romance▪︎ הן גדלו במוסד לעבריינים צעירים והם גדלו בבית עם אבא ואמא שלהם. ▪︎ הן ראו את המוות של האימהות שלהן בעיניים והם שידרו את המוות בעיניים. ▪︎ לשניהם יש לב אבן. ▪︎ הן בנות והם בנים. ▪︎ הן ראשות המאפייה האיטלקית והם ראשי המאפייה השחורה. ▪︎ הם התאהבו ב...