נ.מ מור
קמתי בבוקר לבד חיפשתי את לאון ולא מצאתי אני פתחתי את הטלפון וראיתי שהשעה 1 בצהריים לאון שלח לי הודעה והיה כתוב שם
My❤: בוקר טוב לך יפה שלי, אני רוצה להגיד לך שאני כבר נסעתי לאיטליה אני מציע לך להישאר פה לעשות סדר בראש כי אני יודע שאת לא רוצה לעזוב אז תישארי פה ותביני איפה יותר כדאי לך להיות איתי או עם רועי. אני אוהב אותך קטנה ואיתך בכל החלטה ❤
חייכתי להודעה וכתבתי לו
אני: תודה מאמי שלי, אני אדבר איתך❣
התנתקתי קמתי התקלחתי התלבשתי ככהונסעתי לבנות לעדכן אותן שאני נשארת פה לפחות עד החתונה של נהוראי ומיי.
הגעתי הביתה הוצאתי את המפתחות ופתחתי את הדלת עליתי לחדר של מיי ונהוראי וראיתי אותם ישנים מחובקים חמודים שלי אלה עברתי לחדר של שלו ועמית, עמית היה על הרצפה ושלו במיטה אין לי אוויר מהם שני סתומים נכנסתי לחדר שלי וראיתי את רועי ישן ומחבק כרית התיישבתי בספה שבחדר והסתכלתי עליו אחרי 5 דקות ירדתי למטה הכנתי סלט טונה וסלט חי קצוץ, הכנתי טוסטים כמו שכל אחד אוהב, עשיתי חביתות, הוצאתי קפה קר מהמקרר ושוקו לשלו אין היא לא מתבגרת ערכתי את השולחן ושמעתי מישהו יורד מהמדרגות וראיתי את מיי ונהוראי יורדים מחובקים הסתכלתי עליהם והם עליי ומיי אמרה "אמא מה את עושה פה?, לא נסעת?" וחיבקה אותי אני אמרתי "אני אדבר על זה עם כולם אין לי כוח להגיד את זה כמה פעמים" והם הנהנו אחרי כמה דקות שלו ועמית ירדו ושלו אמרה "אה לא נסעת?" ואני אמרתי "גם אני התגעגעתי אלייך סיס" היא גיחכה וחיבקה אותי וגם עמית אחרי דקה ירד רועי בלי חולצה ואני בואו אני יגיד שהסתובבה לי הקופסה כי ההורמונים שלי בלי עין הרע טפו טפו טפו ממש 100% וגם של הבנות אותו הדבר (בקיצור חרמניות למות) הוא הסתכל עליי ואמר "את לא נסעת?" וחיבק אותי ואני אמרתי "שבו ואני יגיד לכם משהו" כולם התיישבו ואני אמרתי "אני לא נוסעת לפחות עד החתונה של נהוראי ומיי אני החלטתי להישאר פה קצת לסדר מחשבות" ונהוראי אמר "רגע מה עם לאון?" ואני אמרתי "זה נגמר יפה דווקא הוא תמך בי" הוא הסתכל על רועי וככה גם עמית וחייכו שלו אמרה "אוקיי בואו נאכל ונלך לעבודה ואחרי זה יוצאים למועדון " רועי אמר "שום מועדון לא יהיה פה" ונהוראי ועמית אמרו ביחד "חד משמעית" אני אמרתי "אתם יכולים לא לבוא אני אצא עם אחיות שלי אם אתם רוצים בואו אם לא אז שבו בבית ושתקו" ומיי אמרה "צודקת ואל תדאגו אף אחד לא יעשה לנו כלום כי מכירים אותנו בתעשייה טוב טוב" וקרצה לנו אני ושלו צחקנו הבנים לא הבינו סתומים אין זה לא אמיתי.
אכלנו, צחקנו, דיברנו קיצר נזכרתי בתקופה שלי פה ולא באלי לעזוב אפילו מיי ושלו התלבשו ככה
שלו
YOU ARE READING
MSM&RAN
Romance▪︎ הן גדלו במוסד לעבריינים צעירים והם גדלו בבית עם אבא ואמא שלהם. ▪︎ הן ראו את המוות של האימהות שלהן בעיניים והם שידרו את המוות בעיניים. ▪︎ לשניהם יש לב אבן. ▪︎ הן בנות והם בנים. ▪︎ הן ראשות המאפייה האיטלקית והם ראשי המאפייה השחורה. ▪︎ הם התאהבו ב...