פרק 23

894 29 7
                                    

נ.מ מור
קמתי לבוקר שהרגשתי שונה בו כאילו משהו חסר לי בחיים.. אני מפחדת מהיום הזה שלא יביא לי רק רע.
היום החתונה של מיי ונהוראי אני לא יודעת איך לשרוד את הערב אחרי כל מה שקרה אמש טוב לא משנה הכל מאחורינו בעזרת השם נעבור את זה.
השעה הייתה 2 בצהריים והגיעו הספרים, השמלות, המאפרות והבנים הלכו להתארגן בבית שלהם עשו לנו תסרוקות כאלה והתלבשנו ככה

ירדנו למטה השעה הייתה 5 בערב ומיי ונהוראי נפגשו היו דמעות ונשיקות וצילמנו אותם ואז הם היו צריכים ללכת לעשות תמונות לחתונה אז אני שלו עמית ורועי נסענו איתם בג'יפ חתונה שלהם אני ישבתי ליד הנהג רועי נהג מאחורינו ישבו נהוראי ומיי ומאחוריהם ישבו עמית ו...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ירדנו למטה השעה הייתה 5 בערב ומיי ונהוראי נפגשו היו דמעות ונשיקות וצילמנו אותם ואז הם היו צריכים ללכת לעשות תמונות לחתונה אז אני שלו עמית ורועי נסענו איתם בג'יפ חתונה שלהם אני ישבתי ליד הנהג רועי נהג מאחורינו ישבו נהוראי ומיי ומאחוריהם ישבו עמית ושלו נסענו לים שם חיכה לנו הצוות של הצלמים הגענו ורק אז ראיתי איך הבנים היו לבושים

ירדנו למטה השעה הייתה 5 בערב ומיי ונהוראי נפגשו היו דמעות ונשיקות וצילמנו אותם ואז הם היו צריכים ללכת לעשות תמונות לחתונה אז אני שלו עמית ורועי נסענו איתם בג'יפ חתונה שלהם אני ישבתי ליד הנהג רועי נהג מאחורינו ישבו נהוראי ומיי ומאחוריהם ישבו עמית ו...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

נהוראי ומיי התחילו להצטלם ואנחנו עמדנו בצד שלו אמרה לי "מור בבקשה את יכולה לדבר איתנו?" אני התעלמתי ממנה אתם יכולים להגיד שאני מגזימה או שאני מחפשת צומי אבל לא אני סמכתי עליהן והן שברו אותי ברגע אחד שבו הן שיקרו לי ונתנו לחמור לפגוע בי.
שלו שמה לב ששתקתי אז היא הפסיקה להתעקש, רועי לא הפסיק להסתכל עליי, עמית הסתכל עליי במבט כאוב אבל אני עמדתי באדישות והסתכלתי על הים הוא תמיד מרגיע אותי וככה זה המשיך עד 6 וחצי
הם סיימו את התמונות ונסענו בחזרה לאולם אנחנו נכנסנו לאולם נהוראי ומיי עלו לחדר של החתן כלה קיבלנו את האורחים וגם משי הגיעה היא הסתכלה עליי בצביעות ואני התעלמתי ממנה היא הייתה עם בטן ושמלה צמודה שלא הסתירה אותה ריצ’רד הגיע גם הוא חיבק אותי ונעמד לידי משי באה עם רועי לחבק את ריצ’רד אבל הוא נתן לה מבט מאיים של "אם את מתקרבת את מתה, עכשיו תנסי אותי" היא התרחקה ואמרה מה נשמע ריצ’רד? איך אתה?" הוא אמר "בסדר גמור" שמו לב בקול שלו שהוא לא שסובל את האישה הזאת היא התחילה לדבר איתו אבל הוא שתק התעלם ממנה עד שהוא צעק "את לא מבינה שאני לא רוצה לדבר איתך יאללה תעופי לי מהזווית של העין את מפריעה לי!!!" היא התקפלה אני חייכתי חיוך מנצח והיא ברחה לרועי להתבכיין הוא הסתכל עליי ואמר "את תמיד תיהיי אצלי בלב אף אחת לא תיקח את המקום שלך ולא מעניין ותי אם יש לה ילד או כלב בבטן" אני חייכתי חיוך קטן והנהנתי לעברו.

הגיעה הקטע של החופה התנגן השיר "את אשתי" של דודו אהרון (השיר למעלה) אני ורועי התקדמנו לחופה וזה הרגיש לי כל כך אמיתי כאילו אנחנו מתחתנים אבל לא...זה לא יקרה בחיים...אנחנו נעמדנו והתחילו לצעוד אלינו ריצ’רד ונהוראי הם נעמדו מתחת לחופה ומיי הגיעה עם שלו הם התקדמו ונעצרו באמצע שלו התקדמה אלינו מיי התפללה את הברכה של הכלה נהוראי בא אליה הרים את ההינומה שלה נישק אותה בקודקוד הראש והתקדם איתה לחופה.

"הרי את מקודשת לי כדת משה וישראל" נהוראי דבר את הכוס וישר התחילו מוזיקה כולם נישקו את הכלה אני באתי למיי ואמרתי לה "שתמיד תיהיו מאושרים ולא תיהיה דמעה אחת בעיניים שלך" נישקתי אותה פיקה בפה והלכתי התקדמתי לשולחן אני התחלתי לזלול כל דבר שראיתי לא יודעת מאיפה החשק הזה לאכול הכל שתיתי בלו מעורבב עם וודקה והתחלנו לרקוד היו המון ראשי פשע באולם כל העולם התחתון הגיע כדי לראות איך השתי מאפיות הגדולות בעולם הופכים להיות מאפיה אחת גדולה מאוד והחזקה ביותר אבל מה שהם לא יודעים זה כמה בעיות יש בתוך המשפחה אם הם היו יודעים הם היו מנצלים את זה נגדנו אז עדיף לשתוק.

הערב עבר בריקודים, שתייה, אוכל בעיקר אוכל,  וטברנה בסוף הערב עם איתי לוי ואייל גולן שבאו להרים את סוף האירוע עלתה בי בחילה ורצתי להקיא, הקאתי את כל מה שאכלתי מתחילת הערב "מור" מישהו קרא לי אני התעלמתי הדלת נפתחה וראיתי את מיי היא נבהלה וצעקה "אמאאא מור מה יש!!???" אני אמרתי "כלום אני בסדר" שטפתי את הפה ניגבתי והתיישבתי על השיש של הכיור מיי אמרה "את בסדר בטוח?" אני הנהנתי והיא הנהנה גם היא אמרה "מורה, אני באמת מצטערת שאני לא סיפרתי לך אני יצאתי סתומה והייתי צריכה לספר לך כי אז היית נפגעת יותר ממה שנפגעת עכשיו הייתי צריכה לעצור את זה קודם" אני התעלמתי והיא התקרבה אליי ואמרה "פליז מורה אל תעשי לי את זה זה שובר אותי " אני השפלתי מבט אני רוצה לסלוח לה, לבכות לה שקשה לי, להישבר בידיים של אחותי אבל אני לא מצליחה אבל אני חייבת "אני סולחת לך " היא הסתכלה עליי בהלם וחייכה היא קפצה עליי בחיבוק דוב ואני חיבקתי אותה בחזרה היא אמרה "ישששש סוף סוף את יודעת איזה קשה היה" אני צחקתי וחיבקתי אותה חזק יותר רק לא להישבר עכשיו לא בחתונה שלה.
התנתקנו ואמרתי לה "מיי אני רוצה להרוג אותה" היא אמרה "לא רק את תאמיני לי" אני צחקתי היא אמרה "יאללה בואי נצא" יצאנו וראינו את כולם מתקפלים רק הבנים נשארו שלו ומשי(טפי חתולה שחורה לירוק 3 פעמים) התקדמנו אליהם ושלו קפצה עליי ואמרה 'יש סלחת" אני אמרתי "לא סלחתי לך" היא אמרה "אני יזמין לך לאכול" אני חשבתי ואמרתי "טוב סלחתי לך" התחבקנו וחיבקתי גם את נהוראי ועמית ואז משי אמרה "ילדה צומי" אני הסתכלתי עליה התקרבתי ואמרתי "תקשיבי לי טוב טוב יכבשה עוד פעם אחת את פונה/נושמת/מסתכלת/עוברת לידי אני שולחת אקדח ויורה בך 7 פעמים ולא מעניין אותי אם יש לך ילד/ה בתוך הבטן תאמיני לי אין לי אלוקים בדברים כאלה הבנת אותי? זונה מסריחה טפו עלייך " היא הייתה בהלם ואמרה "רועי תגן עליי" הוא הסתכל עליי ואני עליו אבל הוא שתק כי הוא לא רוצה לריב איתי ועוד בגללה היא התעצבנה לקחה סכין מהשולחן התקרבה לדקור אותי מיי צעקה "מורררר" אני תפסתי את הסכין זרקתי לרצפה שלפתי את האקדח שלי שהיה לי במותן ויריתי בה ברגל ואמרתי "חבל שפעם הבאה זה יהיה בבטן" היא צעקה ונפלה על הרצפה מכאבים רועי צעק עליי "מה את עושה ידפוקה" הסתכלתי עליו ואמרתי "מה שבראש שלי" הסתובבתי והלכתי אף אחד לא התערב כי כולם יודעים שזה עיניים שלי ושל רועי בינינו כמו שהם לא רוצים שאני אתערב בעיניניים שלהם ככה הם לא יתעניינו בשלי.
נסעתי הביתה נכנסתי להתקלח התלבשתי בפיג'מה הדלקתי מזגן ונכנסתי למיטה ונרדמתי.

MSM&RANWhere stories live. Discover now