אפילוג

1.1K 25 6
                                    

נ.מ מור
~אחרי 5 שנים~
וואווו 5 שנים עברו איך הזמן טס כשנהנים אוקיי אז אני יעשה סדר בעניינים אז ככה:
מיי ילדה את הבן שלה ושל נהוראי והם קראו לו שילו והוא אחד החתיכים כמה שהוא יפה חמסה חמסה הוא דומה למיי ויש לו את השיער של נהוראי, שלו ילדה בת בשם אדל והיא אחת הנסיכות ושתי הילדים שלי הם בני 5 היום (יש להם יומולדת) ואנחנו חוגגים להם בבית , מיי ונהוראי עברו לבית משלהם ליד הבית שלנו ושלו ועמית עברו לגור בית מולנו ככה שכולנו קרובים אחד לשני וזה הכי טוב הילדים שלנו גדלים ביחד ואנחנו מאושרים מזה.
סיימנו לארגן הכל ועליתי להתלבש

ירדתי וראיתי את כולם למטה חיבקתי את כולם והילדים שיחקו ביניהם בכדורגל בחצר אני התיישבתי בשולחן ופתחתי אקסל אחד ומילאתי לי לשלו ולמיי הבנים שתו בירות ועשו מנגל אני התחלתי לדבר עם הבנות "נו איך החיים?" מיי התחילה לצחוק ואמרה "כל היום שילו רק רוצה לש...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ירדתי וראיתי את כולם למטה חיבקתי את כולם והילדים שיחקו ביניהם בכדורגל בחצר אני התיישבתי בשולחן ופתחתי אקסל אחד ומילאתי לי לשלו ולמיי הבנים שתו בירות ועשו מנגל אני התחלתי לדבר עם הבנות "נו איך החיים?" מיי התחילה לצחוק ואמרה "כל היום שילו רק רוצה לשחק והוא פשוט מתיש אותי כל כך את לא מבינה אפילו " שלו אמרה "אדל לא מפסיקה לבכות כל הלילה מזכירה לי את אבא שלה היא רק רוצה לינוק כל היום" ואני אמרתי "באמת מזכירה את האבא שלה" התחלנו לצחוק והמשכנו לדבר בינינו ואז עומר באה אליי בוכה ואומרת "אמאאאאא אפק לא נותן לי לשחק איתם והם כל פעם דוחפים אותי" אני נאנחתי ואמרתי לה "לכי לאבא ותגידי לו את זה ואז תבואי אליי ונצחק על מה שאבא יעשה" קרצתי לה היא הלכה לרועי אני יודעת שיש לה השפעה עליו הוא ישרוף את העולם רק בגלל דמעה אחת שלה היא אמרה לו את זה הוא התעצבן והתחיל ללכת לבנים עומר באה אליי הושבתי אותה עליי וכולנו הסתכלנו איך אפק מחליף צבעים בגלל אבא שלו, אפק ושילו פשוט מכורים לאבות שלהם, הם המודל לחיקוי שלהם והם רוצים להיות כמוהם בעולם הפשע.
רועי בא לאפק ואמר "למה אתה לא משתף את עומר?" ושילו אמר "היא בת בנות לא יכולות לעשות מה שבנים עושים" הוא הזכיר לנו את המשפט שנהוראי אמר לנו פעם ראשונה ונהוראי אמר "שילו ואפק, האמהות שלכם הוכיחו לכולם בעולם הזה שגם בנות יכולות לעשות דברים של בנים ואפילו טוב יותר מהבנים אז תנו לבנות לשחק תודה רבה ולא להתווכח" הם הנהנו ורועי בא אליי נישק אותי בראש לקח את עומר מהידיים שלי ואמר לה "נסיכה של אבא לכי לבנים ותראי להם איך משחקים כדורגל " היא הנהנה נישקה אותו בלחי והיא רצה לבנים לשחק איתם אנחנו התחלנו לצחוק ואני אמרתי לרועי "שאני יתחיל לקנא ביחסים ביניכם?" הוא צחק ואמר "אל תדאגי אף אחת לא משנה מי גם אם היא הבת שלי לא תיקח את המקום שלך בלב שלי" הוא נישק אותי ואז שמעתי את אפק צועק "איכססססס אמא ואבא מתנשקים" כולנו נקרענו מצחוק ואז ריצ'רד נכנס ואמר "מזל טובבבב" כל הנכדים שלו רצו אליו וצעקו "סבאאא" הוא חייך ואמר "אני מכור באמא שלי" עכשיו הכל מובן מאיפה הבנים הפכו להיות ערסים מסתבר שזה עובר בגנים.
התחלנו לאכול וכולם היו מאושרים כל כך אבל ברור שהסיפור שלנו עוד לא נגמר במיוחד לא בעולם שלנו.

טוב בנות סיימתי את הספר, לא בטוח אם יהיה עונה 2 אבל אני בינתיים מתרכזת בספר החדש שיושב אצלי בראש כבר כמה זמן, אתן הולכות לאהוב אותו כל כך (נראה לי).
אל תיפגעו אם סיימתי את הסיפור מהר או משהו כזה פשוט זה היה נראה לי שמשכתי את זה יותר מידי אז העדפתי לסיים כמה שיותר מהר.
אני אוהבת אותכן כל כך תודה❤

MSM&RANWhere stories live. Discover now