נ.מ מור
~כעבור שבוע~
אני כל השבוע הזה הקאתי והרגשתי חרא זה הולך להימשך משהו כמו 3-4 חודשים קמתי מהמיטה נכנסתי לשירותים שטפתי את הפנים שלי, יצאתי והלכתי לחדר ארונות אנחנו בסוף אוגוסט מרגישים את הסתיו מגיע ואני מתרגשת אני מאוד אוהבת את החורף לשבת מתחת לפוך לשתות שוקו ולראות כל היום נטפליקס לפחות ככה הייתי עושה כשלא הייתי ראשת המאפייה אבל אני בהריון זה שובר את הכללים😉 התלבשתי ככה
ירדתי למטה וראיתי את מיי ונהוראי קפצתי עליהם בחיבוקים ונשיקות ואמרתי "התגעגעתי אליכם" התחלתי לבכות הורמונלית תבינו לבד הם גיכחו ואמרו "גם אנחנו" התנתקתי מהם לקחתי שוקו בשקית והתחלתי לשתות מיי הסתכלה עליי במבט בוחן ואני ניסיתי להסתתר לא סיפרתי לה על ההריון רק שלו יודעת והכרחתי אותה לסתום את הפה שלה ולא לספר לאף אחד היא הסכימה.
אני סיימתי את השוקו ואמרתי "טוב נסעתי למשרדים ביי" ברחתי מהבית נכנסתי לאוטו ונסעתי למשרדים.עליתי למשרד שלי אבל לפני זה נכנסתי למשרד של אלינור הרבה זמן לא ראיתי אותה פתחתי את הדלת וראיתי אותה מאחוריי המחשב אמרתי "אפשר להפריע לך?" היא הסתכלה עליי וקפצה עליי בחיבוק אני חייכתי והיא אמרה "אמא שנים נראלי לא ראיתי אותך" היא גדלה יפה מאוד אני חשבתי אם לספר לה מה קורה איתי עכשיו אבל אמרתי שאני אספר לה ביחד עם מיי היום בלילה אני התיישבתי איתה במשרד והתחלנו לדבר.
במשך שעתיים דיברנו אחרי זה הלכתי למשרד דניאל נכנס אחריי ואמר "מורה יש לנו מקרה חירום" אני הסתכלתי עליו ואמרתי "תמשיך מה קרה" הוא אמר "ישראל שושן לקח מאיתנו הלוואה של 100,000 שקל והלך להמר בקזינו של הרוסים הוא כבר בחוב אצלנו של 700,000 שקל הוא מלכלך עלינו מאחוריי הגב ומספר עלינו שקרים מה עושים?" אני חשבתי ואמרתי "אנחנו עוד חצי שעה ניפגש בכניסה האחורית של הקזינו תודיע לחיילים להתכונן על 10 חיילים אני מביאה את מיי ושלו והולכים קרוע לבן זונה את התחת" הוא חייך אליי ואמר "סוף סוף חוזרים לעיניינים" אני גיכחתי ויצאתי מהמשרדים נסעתי הביתה.
הגעתי הביתה נכנסתי וראיתי את מיי שלו נהוראי רועי ועמית יושבים בסלון מיי ושלו קמו אליי ואמרו "מה קרה למה חזרת מוקדם?" אני אמרתי "יש לנו מבצע רוצות לבוא?" שלו אמרה "אני באה הרבה זמן לא הרגתי מישהו" מיי אמרה "אני גם אני צריכה קצת אקשן בחיים האלה" אני חייכתי ואמרתי "יאללה תעלו להחליף בגדים הם מחכים לנו עוד 20 דקות בכניסה האחורית " הם הנהנו ועלינו למעלה להתלבש.
YOU ARE READING
MSM&RAN
Romance▪︎ הן גדלו במוסד לעבריינים צעירים והם גדלו בבית עם אבא ואמא שלהם. ▪︎ הן ראו את המוות של האימהות שלהן בעיניים והם שידרו את המוות בעיניים. ▪︎ לשניהם יש לב אבן. ▪︎ הן בנות והם בנים. ▪︎ הן ראשות המאפייה האיטלקית והם ראשי המאפייה השחורה. ▪︎ הם התאהבו ב...