נ.מ מור
קמנו בבוקר היום ההלוויה של אבא שלנו כריס
הלכתי להעיר את מיי ושלו וכל אחת ננכנסה להתקלח במקלחת שלה אני יצאתי והתלבשתי ככהשלו ככה
ומיי ככה
לכל אחת מאיתנו יש אוטו
שלישל מיי
של שלו
כל אחת נכנסה לאוטו שלה ונסענו לבית קברות.
הגענו לבית קברות והתחילו לקבור את כריס ואנחנו עליתי לבמה להגיד כמה מילים.
"לא מאמינה שככה נגמר..שככה הלכת לנו" אמרתי מעל הקבר שלו ושלו ומיי עלו לבמה וחיבקו אותי שלשתינו בכינו ומיי אמרה "אנחנו זוכורת את הפעם הראשונה שראית אותנו הסתכלת ובחנת וישר אמרת אתן הולכות להיות הבנות שלי , אני הולך לגדל אותכן" והיא בכתה ושלו אמרה "זוכרת איך התעקשת שניהיה איתך ואתה תגדל אותנו כמו שאתה רוצה שאנחנו ניהיה הבנות שאף פעם לא היו לך..אתה אהבת אותנו כמו אבא ודאגת להרגיע אותנו ולהצחיק אותנו כשבכינו..אנחנו אוהבות אותך יותר ממה שאתה אוהב אותנו לא נשכח אותך" וגם היא פרצה בבכי ואני אמרתי "כאן אני נשבעת לך שזאת הפעם האחרונה שאנחנו בוכות נשבעת" ומיי אמרה "נשבעת" ושלו אמרה "נשבעת" ואמרנו ביחד "לא נשכח אותך ואנחנו אוהבות אותך אבא" ירדנו מהבמה וכל הצלמים והכתבים באו והשומרים הרחיקו אותם נכנסנו כל אחת לאוטו שלה ונסענו למשרד של עורך הדין תוך 20 דקות הגענו ועלינו למשרד שלו נכנסנו והוא אמר "ברוכות הבאות אזולאי " והנהנו בהבעת פנים אדישה התיישבנו והוא אמר "אוקיי אז קראתי לכן כדי לקרוא לכן את הצוואה של כריס" ואמרתי "יאללה אין לנו זמן" הוא הנהן ופתח את הצוואה והתחיל "מור,מיי ושלו אם אתן קוראות את זה אז אני כבר לא בין החיים רציתי להגיד לכן שאני גאה בכן בנות שלי מהפעם הראשונה שראיתי אותכן ידעתי שאתן הבנות שלי ורציתי לאחל לכן בהצלחה בחיים אני לא רוצה שתתאבלו עליי ותשבו שבעה אל תישברו שהאויבים שלנו יבינו שאנחנו לא נשברים תמשיכו במסורת שלי כמו שלימדתי אותכן. בנות שלי אני מוריש לכן את כל מה שיש לי ואתן היורשות שלי, אתן הולכות לנהל את המאפייה כי רק עליכן אני סומך ואני יודע שאתן תנהלו אותה כמו שצריך ותראו לבנים שגם נשים יכולות לנהל עולם של גברים. אתן, שלושתכן, ראשות המאפייה האיטלקית הגדולה בעולם. אני גאה בכן ואוהב אותכן הכי בעולם אבא " הוא סיים לקרוא ואנחנו בהלם! אנחנו ראשות המאפייה? אנחנו ממשיכות את המורשת של אבא? "אוקיי כמו שהבנתן אתן מנהלות את המאפייה אני רק צריך שתחתמו לי פה פה ופה" העורך דין אמר אנחנו חתמנו נעמדנו והוא אמר "בהצלחה בעולם של הגברים מאמין בכן כל מה שאתן צריכות אני פה" לחצנו לו את הידיים ויצאנו מהמשרד נכנסנו כל את לאוטו שלה התחלנו לנסוע למשרד ועשינו ועידה שלושתינו ושלו אמרה "וואלה אני בהלם שהוא הוריש לנו את המאפייה" ואני אמרתי "אנחנו נעשה את זה כמו שלמדנו" ומיי אמרה "אהחהו נראה לגברים האלה שאנחנו הנשים קובעות את החוקים בעולם הזה" וחייכתי ניתקנו את השיחה כי הגענו עלינו למשרדים שמעכשיו שלנו עלינו למעלה לחדר ישיבות התיישבנו ואני אמרתי "שלום מפקדי המאפייה תכירו אני מור זאת מיי וזאת שלו אנחנו הבנות של כריס מעכשיו אנחנו ראשות המאפייה אנחנו יודעות הכל אז בואו נתחיל.." באתי להמשיך וסבסטירן התפרץ לי לדברים ואמר "זה לא עולם של נשים" ואנחנו הרמנו אליו את המבט והסתכלנו עליו במבט רצחני והוא החליף צבעים מיי אמרה לו "סבסטיאן היקר אנחנו יודעות שאתה העברת נשק וסמים למאפייה של ריצ’רד אז אתה מפוטר" ואז הוא צעק ואמר "אני כבר 10 שנים בעבודה עם כריס מי את בכלל שתגידי לי שאני מפוטר מי את.." ולפני שהוא סיים דפקתי את הידיים על השולחן וקמתי ולפני שפתחתי את הפה מיי ירתה לו ירייה מדויקת לבין העיניים והוא מת במקום ואמרה "קחו אותו" השומרים נכנסנו ולקחו את הגופה שלו וניקו שם התיישבתי ואמרתי "אוקיי אחרי שנפטרנו ממנו חד משמעית כולכם כאן מפוטרים אנחנו רוצים אנשים חדשים במאפייה לא אותכם אז תצאו מפה יש לכם דקה לפני שאתם תצאו מכאן בתור גופות כמו סבסטיאן" ואני חייכתי חיוך קטן כשראיתי שתוך פחות מחצי דקה החדר היה ריק שלו אמרה "דניאל בוא לפה" הוא בא דניאל הוא יד ימיניינו והחבר הכי טוב שלנו גדלנו איתו בבית של כריס אחרי שהוא אימץ אותנו ושלו אמרה "דניאל אנחנו רוצות מחר ללכת בבוקר למוסד לעבריינים צעירים לבחור מפקדות חדשות אז תרשום את זה ביומן" אנחנו הנהנו והוא אמר "רציתי להגיד לכן מחר יש לכן את הנשף שבו מודיעים שאתן ראשות המאפייה האיטלקית במקום כריס אז הנשף מתחיל ב8 בערב" ומיי אמרה "סבבה אחרי המוסד נלך לאיימי הסטייליסטית ונבחר תלבושות" ואנחנו הסכמנו יצאנו מהמשרד ונכנסנו למכוניות הגענו הביתה כל אחת נכנסה לחדר שלה לישון כדי שהיום הזה יעבור כל אחת והמחשבות שלה.
YOU ARE READING
MSM&RAN
Romance▪︎ הן גדלו במוסד לעבריינים צעירים והם גדלו בבית עם אבא ואמא שלהם. ▪︎ הן ראו את המוות של האימהות שלהן בעיניים והם שידרו את המוות בעיניים. ▪︎ לשניהם יש לב אבן. ▪︎ הן בנות והם בנים. ▪︎ הן ראשות המאפייה האיטלקית והם ראשי המאפייה השחורה. ▪︎ הם התאהבו ב...