נ.מ מור
קמתי בבוקר לא היה לי כוח לכלום אבל אמרתי לעצמי שאני לא נכנסת לדיכאון בגלל מישהו שרק שכבתי איתו נכנסתי להתקלח התלבשתי ככה
ירדתי למטה וראיתי את הבנות הן היו לבושות ככה
שלומיי
מיי שאלה אותי "מורה את בסדר?" ואני הנהנתי ויצאתי מהבית נוסעת למשרד.
נכנסתי למשרד שלי ודניאל נכנס ואמר "יש מכות במועדון ואפילו יריות בואי מיי ושלו עדיין לא הגיעו" קמתי לקחתי את הנשק שלי ויצאנו.
הגענו למועדון ראיתי אנשים שמאיימים על השומרים שלי באתי מאחוריהם דקרתי אחד מהם בבטן הוא התקפל ונפל יריתי ב7 מהם והם מתו במקום דניאל יראה בעוד 2 וככה גמרנו את הבלאגן אני שאלתי "מי אלה" אחד מהשומרים אמר "הם אמרו שריצ'רד שלח אותם" אני הנהנתי יצאתי במבט אדיש מעכשיו אני חוזרת לחיים שלי להתנהג כמו שהייתי מתנהגת להיות אדישה קרה ומפחידה זהו נגמר הבית זונות נסעתי למשרדים שלהם נכנסתי בעצבים חיפשתי את עמית ונהוראי אמרו לי שהם בחדר ישיבות נכנסתי בעצבים צעקתי "אלימלח" הם הסתכלו עליי וראיתי את רועי הלב שלי פעם בחוזקה אבל אני לא התייחסתי לזה נשארתי עם המבט הרצחני שלפתי את האקדח שלי וכלם נעמדו עם האקדחים מוטענים ומופנים אליי ואני רק כיוונתי על נהוראי ועמית רועי צעק "תורידו את האקדחים ותצאו" הם יצאו ואני רק נשארתי הוא התקרב אליי ואני הורדתי לו בעיטה לביצים הוא התקפל ונשכב ברצפה ואמרתי "אל תתקרב אליי פעם הבאה זה יהיה ירייה לשם" הוא הסתכל עליי ולא הבין למה אני מתנהגת ככה נהוראי התקדם אליי ואמר "מה קרה?" אני אמרתי לו "שלחתם אנשים שיהרגו את האנשים שלנו?" והוא אמר "כן למה" הסתכלתי עליו ואמרתי "תקשיבו שאתם בני זונה אחד אחד עאלק רוצים אותנו הדבר היחידי שרציתם זה את הגוף שלנו ואנחנו כמו סתומות האמנו לכם אבל עכשיו זה שונה עכשיו אני מחליטה את החוקים אני מיי ושלו" נהוראי אמר "אנחנו ניצלנו אותכן כדי להתקיף" אני הסתכלתי עליו במבט רצחני, חייכתי חיוך צדדי ויריתי לנהוראי ברגל ואמרתי "עכשיו אנחנו מתחילות לשחק" ועמית אמר "את משחקת באש" ואז אמרתי "ממש לא אני האש אתה משחק איתה ועכשיו אתה הולך לקבל ממנה כוויה" יצאתי ויריתי בשומרים שעמדו בכניסה לביניין נכנסתי לאוטו ונסעתי לבנות נכנסתי למשרד ומיי צעקה עליי "מה את ירית בנהוראי תגידי לי את נורמאלית?" ואני אמרתי לה במבט אדיש "הנהוראי הזה שלך שלח אנשים למועדון והם תקפו אותנו אז כן יריתי לו ברגל כי זה מגיע לו הם ניצלו אותנו מיי ניצלו אותנו כנחנו צריכות להוכיח לעולם הזה שאנחני הנשים לא נישברות תתכוננו יוצאים למבצע" מיי נשברה ושלו התעצבנה והתחילו לדמוע אני התקרבתי אליהן ואמרתי "לא לבכות כי אין על מה תאמינו לי הם לא שווים אותנו עכשיו בואו ונחטוף אנשים שלהם ובערב יוצאים למועדון" הן הנהנו ואנחנו נכנסנו כל אחת למכונית שלה נסענו למועדון שלהם כל אחת עם רובה m16 נכנסנו והתחלנו לירות באנשים שם פצענו כמה ואת האנשים שפצענו חטפנו אלינו שקצת יוציאו לנו מידע לקחתי מהדם שהיה ברצפה וכתבתי על הקיר את הכתובת שלנו MSM חייכנו ויאצנו עם האנשים ביד קראנו לוואן והם לקחו את האנשים נסענו לבית הכשרה והבנות כבר סיימו אותה אז לקחנו אותם לבית אחר ששם הם יגורו נכנסתי להתקלח כולי מסריחה מדם כן לא נעים... יצאתי ועליתי לישון.
YOU ARE READING
MSM&RAN
Romance▪︎ הן גדלו במוסד לעבריינים צעירים והם גדלו בבית עם אבא ואמא שלהם. ▪︎ הן ראו את המוות של האימהות שלהן בעיניים והם שידרו את המוות בעיניים. ▪︎ לשניהם יש לב אבן. ▪︎ הן בנות והם בנים. ▪︎ הן ראשות המאפייה האיטלקית והם ראשי המאפייה השחורה. ▪︎ הם התאהבו ב...