Pohled MenTa
Vrátil jsem se z úžasného výletu na Slovensko. Musím nechat, že jsem si tam od YouTube opravdu odpočinul a užil si spoustu legrace.
Jakmile jsem však usedl do své židle před svým kompem ve svém studiu, bylo mi jasné, že musím máknout, abych to všechno dohnal.
Na nic jsem nečekal a hned se domluvil s Gejmrem a Baxem na natáčení. S Gejmrem samozřejmě Minecraft a s Baxem Gtačko.
Jakmile se ke mně připojil do roomky, byl jsem nadšený, že ho znovu slyším. Neslyšel jsem ho týden a možná se to nezdá, ale bylo to opravdu dlouho a on mi opravdu chyběl.
Začali jsme normální konverzaci, i když mi už od začátku bylo jasné, že s Gejmrem něco je. Nezněl tak pozitivně jako vždy. Tentokrát to bylo spíš nucené pozitívium. (??)
Nechal jsem to být a nadále si užíval jeho přítomnost. Když už však podruhé umřel v lávě, musel jsem se ho zeptat.
"Opravdu jsi v pořádku? Zníš tak jako sklesle... Stalo se tady něco za dobu, co jsem byl pryč?" neubránil jsem se špatnému pocitu. Co když se něco opravdu stalo?
"Ne, dobrý. Fakt jsem v pořádku," odpověděl mi Gejmr slabým hlasem. Ať už chtěl znít jakkoli normálně, rozhodně tak nezněl.
"Gejmre prosím, víš, že mi můžeš říct cokoli," snažil jsem se ho přesvědčit, avšak bez odpovědi. Místo toho si vypnul mikrofon.
"Gejmre?" opakoval jsem stále dokola s nadějí, že mi odpoví.
"Promiň MenTe, ale musím si vyřídit jeden hovor," odpověděl Gejmr hned, když si zapnul mikrofon. Jen jsem si povzdechl a čekal, až si to Gejmr vyřídí a bude se mnou mluvit.
"Co tím oslovením myslíš?" zeptal se Gejmr nejspíš do telefonu. V tu chvíli jsem si všiml, že si zpět nevypnul mikrofon. Využil jsem to jako šanci a pořádně nastražil uši. Slyšel jsem nějaké šuškání z telefonu, ale vůbec jsem tomu nerozuměl.
"Proč to děláš?" zeptal se Gejmr člověka, s kterým volal. Vůbec jsem to nechápal. Pak se na chvíli rozhostilo ticho, než Gejmr konečně promluvil.
"Promiň Honzo," šeptl a já byl vůbec rád, že ho slyším, i když jsem to nechápal.
"Promiň MenTe, ale už musím končit," oznámil mi, když už hovor skončil a on si myslel, že si zapnul mikrofon. Chtěl jsem už něco říct, ale spíš jsem poslouchal Gejmra, který pokračoval.
"Chtěl jsem ti akorát říct, že už mě nebaví natáčení a to především s tebou," oznámil a následně na to se odpojil z místnosti. Já jen zaraženě seděl na židli a zíral do monitoru.
Cože to řekl? Byl to vážně Gejmr?
Absolutně jsem tu situaci nepochopil. To by přece Gejmr normálně neřekl. Ukončil jsem nahrávání a hned se vydal na instagram.
MenT: Gejmre, myslel jsi to vážně?
MenT: Prosím odpovídej
Gejmr: Jo myslel
MenT: A co ti vadí?
Gejmr: Že tu pořád jsi a otravuješ mě
S dokořán otevřenýma očima a ústy jsem zíral na náš chat. Tomu se mi nechce věřit.
Místo instagramu jsem šel tentokrát na discord. Kluci totiž chtěli udělat nějakou skupinu pro všechny youtubery, a tak mě napadlo, že bych se mohl zeptat tam.
Všiml jsem si, že mi někdo poslal pozvánku. Pozvánku jsem přijal a připojil se na server. Zrovna tam kluci někoho probírali, tak jsem se rozhodl pozdravit.
MenT
Čau kluciiiKel0
Čau MentPedro
NazdaarWedry
NazdaaaarOdpověděli hned všichni, co byli aktivní...
MenT
Co tady probírate?Kel0
Gejmra
Poslednú dobu sa chová zvláštneMenT
Právě jsem se na něj chtěl zeptat
Před chvílí jsme volali
Ze začátku zněl vyčerpaně
Pak mu někdo zavolal
A potom mi oznámil, že už se mnou nechce natáčet a že nesnáší moji přítomnost...
Stalo se mu něco?Kel0
To nikto nevie
Ale toto povedal všetkým
Snažíme sa prísť na to, čo sa deje, ale nikomu z nás to už nezdvíhaMenT
To je zvláštní...
Musíme na to přijít!Kel0
SúhlasímPedro
SouhlasUživatel Gogo dorazil na party
Gogo
Hello
Čo tu preberaťe?Kel0
GejmrikaGogo
Čo, stalo sa mu niečo?MenT
Nevíme...
Ale jdeme to zjistit...Zase se omlouvám, že kapitola vychází o den později...
ČTEŠ
Slova hackera [Mejmr]
ФанфикVšichni znají Gejmra, člověka, který natáčí na YouTube. Co se však stane, když se Gejmr najednou začne chovat zvláštně? Všem svým přátelům oznámí, že už nechce natáčet a že s nimi už ani nechce mluvit? Jsou to však opravdu Gejmrova slova nebo jenom...