16.

385 28 3
                                    

Pohled Gejmra

Zavřel jsem za námi vchodové dveře a úlevně vydechl. Terku mám rád, ale jakmile se jí něco nebo někdo zalíbí, nedá pokoj. A Honza je můj.

S pohledem plným vlastnictví jsem se otočil na Honzu, který vešel do mého bytu přede mnou. Když si všiml mého pohledu, nechápavě se na mě zadíval.

Nestihl ale nic říct, jelikož jsem za ním došel a hned ho vášnivě a majetnicky políbil. Honza sice nechápal, ale do polibku se hned dobrovolně zapojil.

,,Co se děje?" zasmál se nechápavě, když jsme se odpojili. Čely jsme ale stále zůstali u sebe. Honza mi omotal ruce okolo krku, zatímco já ho dlaněmi hladil po tváři.

,,Jsi jen můj!" zamručel jsem majetnicky. A Honza nic nenamítal. Jen mě dále s úsměvem na rtech sledoval.

Bral jsem to jako souhlas pro to, abych ho mohl znovu vášnivě políbit, při čemž jsem mu hned vklouzl jazykem do úst. Honza to hned přijal a svým jazykem si začal hrát s tím mým.

Když jsme se od sebe odtáhli, přímo jsme lapali po dechu, ale mně to bylo jedno. Chtěl jsem hlavně pokračovat.

Znovu jsem svým jazykem vnikl do Honzových úst, při čemž jsem ho jednou rukou držel za tvář a druhou nenápadně sklouzával dolů. Přes kalhoty jsem pak zmáčkl MenTův rozkrok, při čemž mi Honza hlasitě vzdychl do polibku. Ušklíbl jsem se. Tohle se mi tak líbilo.

,,Gej-jmre," vzdychl Honza znovu, když jsme se odpojili z polibku a já se místo toho přesunul na Honzův krk, kde jsem mu začal dělat majetnické značky. Druhou rukou jsem zase začal vklouzávat Honzovi pod kalhoty. Honza tak mohl jen stát na místě a vzdychat mi do ucha. Což jsem si tak moc užíval!

Po chvíli jsem ale přestal ve značkování. Tričko mi zavazelo. Také proto jsem nijak neotálel a chytl lem Honzova trička. Honza tak už sám pochopil a zvedl ruce do vzduchu, abych mu tričko mohl vysvléknout. Tričko následně letělo někam místností, nepostřehl jsem kam. A bylo mi to i jedno, protože jsem právě před sebou měl tu nejdokonalejší bytost s přivřenýma očima, červenajícím se obličejem, holým hrudníkem a velkým problémem v kalhotách. Tak bychom ten problém měli vyřešit.

Znovu jsem se co nejvíc na Honzu nalepil a pokračoval ve své předchozí činnosti. Na krku, klíční kosti a na hrudníku jsem MenTovi dělal fialové značky, které dokazovali, že on je jen můj. Druhou rukou jsem mezitím rozepínal zip Honzových kalhot, abych měl lepší přístup k jeho problému. Navíc to už tak vypadalo, že tam neměl dostatek místa.

,,G-gej-jmre," snažil se Honza říct, ale přes těžký dech a vzdychy se mu to moc nedařilo. Usmál jsem se nad myšlenkou, že to byla má práce, a jak byl u toho roztomilý. Chtěl jsem pokračovat v dělání své práce, jenže MenT mluvil dál. ,,Chci tě!"

Jeho slova jakoby mě ještě víc nabudila a hlavně vzrušila, pokud to vůbec ještě víc šlo. Víc jsem Honzu přitiskl na zeď, při čemž se naše nemalé problémy otřely. Oba naráz jsme vzdychli.

Myslím, že už by byl dobrý čas si to nasměrovat do ložnice, pomyslel jsem si s úšklebkem.

Pustil jsem Honzu, při čemž jsem mu rukama podepřel nohy. Honza pochopil a hned se mi vyhoupl do náruče, kdy mi omotal nohy kolem pasu a ruce kolem krku, zatímco já ho chytil pod zadkem.

Natiskl jsem si ho co nejvíc k sobě a stále ho líbal na místa, ke kterým jsem měl nejlepší přístup, což byl krk a brada. S Honzou natisknutým na sobě jsem se pak rozešel směrem k ložnici, při čemž jsem s ním ale stihl párkrát narazit do nějaké zdi, při čemž jsem ho vždycky vášnivě políbil.

Za chvíli jsme se nějak dostali do ložnice. Hned jsem shodil Honzu na postel a sám na něj skočil. Tak jsme se ocitli v poloze, kdy Honza ležel na posteli čekající na můj další krok, a já nad ním na všech čtyřech prohlížeje si tu dokonalou bytost pode mnou, plánuje s ním udělat nějaké nekalé věci.

Oba jsme už v tuhle chvíli byli dost vzrušení a těžce dýchající. Honza měl opět přivřené oči, kterýma mě vzrušeně sledoval, pootevřená ústa čekajíc na můj jazyk a vzrušené tělo, po kterém jsem začal jednou rukou jezdit a prozkoumávat ho. Jazykem jsem mu mezitím vklouzl do úst, které jsem začal odznovu prozkoumávat.

Rukou, kterou jsem prozkoumával Honzovo tělo, jsem zajel o něco níž a vklouzl s ní pod kalhoty. Vklouzl jsem pod Honzovy trenky a zmáčkl mu penis. Nazpět jsem dostal dost hlasitý vzdych. Ušklíbl jsem se pro sebe, jak mě to vzrušilo ještě víc.

,,G-ge-jm-mre-" snažil se ze sebe Honza dostat. Jenže už přes to vzrušení a nepravidelné vzdychy se mu to nedařilo. A určitě mu v tom ani nepomáhal fakt, že jsem mu pod kalhoty začal rukou honit. A že se potom ozývaly vzdychy...

,,Ano?" snažil jsem se znít normálně, jenže i mně dělalo problém říct pouze to jedno slovo. Měl jsem největší chuť to do něj rovnou strčit, ale zároveň jsem ho chtěl trochu provokovat. Hlavně jsem chtěl, aby dořekl svou načatou větu, která mě s tím jeho pohledem vzrušovala ještě víc.

,,Pro-pros-sím," zaúpěl Honza znovu. To už jsem nevydržel ani já. Kalhoty společně s boxerkami jsem mu stáhl a někam do neznáma odhodil. Následně jsem i sám sobě sundal kalhoty i s spodním prádlem. Než pak stihl Honza jakkoliv pokračovat, svým penisem jsem vnikl do jeho otvoru. Bez jakékoli přípravy. Věděl jsem, že ho to nejspíš bude trochu bolet, ale ani to nemohlo ani jednoho z nás zastavit.

V Honzově nadrženém výrazu bylo jasné vyčíst jak moc to chtěl. A z mého výrazu nejspíš bylo poznat, jak moc jsem to chtěl já. A taky, že jsem to už nemohl vydržet.

Rychle, přesto však stále opatrně, jsem do něj začal přirážet. Místností se začaly ozývat naše společné vzdychy, které přicházely společně s tvrdými přírazy.

,,G-gej-" ozval se zanedlouho Honza a já už ani nemusel nijak rozmýšlet, co tím myslí. A já už byl taky blízko k vrcholu.

Byl jsem však stejně první, kdo se udělal. Moje sperma vystříklo do Honzova zadečku a já z něj následně svůj penis zadýchaně vytáhl. Rukou jsem mu pak ještě dohonil, aby se udělal společně se mnou, než jsem padl vyčerpaně na postel a co nejvíc se přitiskl k Honzovu nahému tělu.

,,Miluji tě," zašeptal Honza do ticha.

,,Já tebe víc," zašeptal jsem mu po chvíli tichá do ucha. Honza spokojeně zavrněl.

,,Jdeme druhé kolo?" zeptal jsem se po chvíli, kdy jsme jen tak leželi v objetí. Penisem jsem se mu otíral o zadek.

,,No jasně," odsouhlasil Honza, a s tím se na mě přímo vrhl.

Ehm... Tak tohle je konec tohohle příběhu. Doufám, že jste si jeho čtení stejně jako já jeho psaní užili a u nějakého dalšího příběhu, ahoj...

Slova hackera [Mejmr]Kde žijí příběhy. Začni objevovat