Demir restoran dan çıkıp arabasına bindi kollarını direksiyona koyup kafasını kollarının üstüne koydu derin bir nefes aldı. Bir den ellerini direksiyona vurmaya başladı ."Lanet olsun sana sen nasıl bir şerefsizsin nasıl bu kadar kör oldun.? " Demir sinir krizi geçiriyordu kabullenmek zoruna gidiyordu. Esra'yı kaybetmenin acısı aklını bedenini teslim almıştı pişmandı hem de ne pişmanlık köpek gibi.
Demir hem ağlıyor hem de kendine itiraf ediyordu. Pişmanlığını, ''Sen hak etiğin gibi yaşıyorsun lanet herif kaybettin kabul et sen aşık olduğun kadını kendi elinle mahvettin ''elini direksiyona vuruyor bir yanda da ağlıyordu elini kalbinin üstüne vurup. "Lan şerefsiz sen benim kalbimsin niye bu kadar acıyorsun? olmadı işte kaybettim ALLAH onun yokluğuyla sınıyor ."
Demir hırsla arabasını çalıştırıp yola çıktı hem ağlıyor hem de araba kullanıyordu. Karşıdan gelen arabayı son anda fark edip sağ sol yaparken yoldan çıktı araba takla atıp kazayı görenler koşup arabanın yanına gelip ters dönmüş arabanın içindeki Demir'e seslenip. "Beyefendi nasılsınız sakin olun ambulansı aradık gelecek sakin olun" Demir'in sadece aklında Esra vardı şimdi ölecekse Esra'nın ağzında son kes 'Seni seviyorum' demesini isterdi kendi de bağıra çağıra.' SENİ SEVİYORUM' demek isterdi...
Demir arabadan çıkarılıp ambulansa alındı bilinci açık olan Demir Esra'nın yanında olduğunun hayalini gördü. Elini tutup " Geçecek güçlü ol dayan" dediğini duydu gülümseyip kendinden geçti polis Demir'in en son aradığı numarayı aradı. "Alo Demir bu saate aradıysan mantıklı bir sebep söyle" "Beyefendi ben" Kaan duyduğu sesi yarıda kesip "Sis kimsiniz? Demir Demir'e ne oldu?" "Beyefendi sakin olun lütfen arkadaşınız kaza geçirdi" telaşlanan Kaan onu arayan adamın sözünü yarıda kesip" Nereye götürdünüz hangi hastane" Ayla kocasına telaşlı haline ne yapacağını şaşırıp "Demir'e ne oldu hayatım!" '' Kaza geçirmiş babamın hastanesine götürüyorlar'' Kaan evden aceleyle çıktı.
Kaan hastaneye gitti babasını bulup "Baba Demir nasıl" "İyi sakin ol şimdi Ahmet ile Zeynep teyzen de gelecek güçlü ol oğlum onlara da moral verelim" babasına bakıp "Haklısın Demir'in durumu nasıl" " Şimdi ameliyata kafasından darbe almış" Kaan endişeyle babasına bakıp "İyi olacak dimi baba" İlhan bey konuşamadan Zeynep hanım ve Ahmet bey koşarak gelip "Ne oldu? İlhan oğlum nasıl" "Sakin olun Demir ameliyata bizde bekliyoruz" Kaan Zeynep hanımın koluna girip "Gel otur Zeynep teyze sakin ol Demir iyi olacak inşallah o güçlü dua edelim iyi olacak" yanına oturan Ahmet bey karısının saçlarını öpüp "İyi olacak bir tanem o güçlü" ağlayan Zeynep hanım "İyi olacak oğlum iyi" koridorda Fidan göründü telaşla yanlarına koşup "Nasıl Demir iyi mi?" "Bizde bekliyoruz" "Ne dedi doktor" "Şimdi ameliyatta" Fidan'ın kolundan tutup kendi kalktığı koltuğa oturtup koridorda sağ sola yürüyen Kaan çalan telefonu açıp "Alo" "canım nasıl oldu Demir" "Ameliyat da bekliyoruz" "İnşallah iyi olacak Ahmet amca Zeynep teyze Fidan nasıllar?" "Perişan haldeler bekliyoruz" "Tamam canım sabah gelirim bir şey lazım olursa ara lütfen" "Tamam güzelim."
'Hayır hayır gitme Demir bırakma beni Demir Demirrr' hışımla yatak dan kalkan Esra elini kalbinin üstüne koyup " Allah'ım neydi öyle nasıl bir rüyaydı? Demire bir şey olmasın' yatağından kalkıp banyoya girip soğuk suyla elini yüzünü yıkayıp sakinleşince telefonu alıp. Ayla'yı aramak istedi saate baktı 03:30 olduğunu görünce yarın ararım deyip telefonu bıraktı. Odasının camından uyuyan şehre bakıp 'İnşallah iyisindir Demir sana bir şey olmasın.'
Koridorda sadece Zeynep hanımın iç çekişleri duyuluyordu. Ahmet bey, Fidan'ın , Kaan'ın endişeli bekleyişi devam ederken. Ameliyatın kapısı açıldı doktor yorgun halde çıkıp karşısında kendine merak ve korkuyla bakan insanlara bakıp. "Ameliyat zor geçti ama şimdi iyi uyutuyoruz yarın inşallah uyandırmaya çalışacağız o zaman durumu hakkında sağlıklı bilgi verebiliriz geçmiş olsun." Zeynep hanım yaşadığı strese daha fazla dayanmayıp bayıldı Ahmet bey karısının o halini görünce elini kalbini üstüne koyup nefesinin daraldığını hissedip yüzünü buruşturdu. Fidan ve Kaan Zeynep hanımla ilgilenirken. Kaan Ahmet beyin durumunu fark edip. "Ahmet amca" koluna girip "Doktor doktor".
Bağıran Kaan'ın yanına babası gelip "Oğlum acil müdahale odasına alalım" Kaan İlhan bey kollarına girip müdahale odasına götürdüler. Zeynep hanımı da hasta bakıcılar sedyeye yatırıp müdahale odasında kocasının yanına götürdü. Fidan ve Kaan'da hemen yanlarında destek oluyorlardı Fidan bu kadar olayın için de Demir'e karşı bir şey hissetmediğini anladı. Üzgündü ama niye ağlayamıyordu.? Demir'e bir şey olsun istemiyordu. Ama sevdiğine değil de bir insanın başına kötü bir şey gelmesini istemiyordu. Arkadaşının başına kötü bir kaza gelmiş de. Onun için üzülür gibiydi niye bu kadar hissizdi.?
Esra uykusuz geçen geceden sonra kahvaltıya inerken anne ve babasını konuşurken duydu Demir'in adının geçtiğini duyunca kalbi hızlandı geceden beri içindeki sıkıntı daha da büyüdü kalbine ağırlaştı "Nasıl olmuş Bilal" "Sema Ahmet'in sesi çok kötü geliyordu" "Ne olmuş Demir'e?" Sema hanım ve Bilal bey birbirine bakıp annesi "Kızım Demir dün akşam kaza geçirmiş şimdi has..." sözünü yarıda kesip dolu gözlerle annesine bakıp telaş ve ağlayarak "Ne olmuş doğru söyle anne o ona bir şey olmamış de anne ne olur" telaşlı konuşan Esra yaşadığı şokla bayıldı...
Korkuyla endişeyle geçen gecenin sabahın da Zeynep hanım kendine geldi. kocasına destek olup oğulları için güçlü olup öncelikle kendileri iyi olmalıydılar. Kaan ve Fidan zor günlerde yanlarındaydı ve Fidan'da bir aydınlanma yaşıyordu.
Hastanede endişeli bekleyiş sürerken Ahmet bey İlhan beyin odasına girip eski dostuna ''İlhan oğlum nasıl durumu hakkında ne zaman bilgi vereceksiniz?.''
''Arkadaşlarımla konuştum. Demir'i uyutan ilaçları kestik bekliyoruz Ahmet uyanmasını bekleyeceğiz. Allah dan umut kesilmez.''
Onlar beklerken. Ayla'nın telefonu çaldı önce telefona sonra Kaan'a bakıp acıyla yüzü kasıldı ''Esra arıyor '' ''Aç'' ''Alo'' Ayla Esra'nın ağlamaktan kısılmış sesini duyunca içi yandı arkadaşı için üzüldü bu sevda. Esra'ya acıdan başka bir şey vermediği için acıdı ''Ayla Demir nasıl iyi de Allah aşkına'' içini çekiyordu ağlamaktan sesi kesik kesik geliyordu. ''Bekliyoruz canım daha doktorlar bilgi vermedi uyanmasını bekliyoruz sen sakin ol en ufak bilgide seni arayacağım''
Esra kapanan telefondan sonra daha çok ağlamaya başladı. Ellerini açıp dua etmeye başladı. ''Allah'ım ne olur ona yardım et ben onsuz yaşayamam ,ama o yaşasın karısıyla mutlu olsun yaşasın yeter ki sağlıklı olsun. Allah'ım ne olur'' iki büklüm olup hıçkıra hıçkıra ağladı...
Baksana kim boynu bükük ağlayan?
Hakkı hayatın senin ey sevdiğim!
Kurtar bu biçareyi ALLAH için,
Artık ölüm uykularından uyan! Demir'imELİMDE OLMAYAN NEDENLERDEN DOLAYI BÖLÜM GECİKTİ KUSURA BAKMAYIN HATAM OLDUYSA Kİ OLMUŞTUR AFFEDİN YORUMLARINIZI BEKLİYORUM YILDIZI DA PARLATIN...😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı
Fiction généraleDemir kibri ve bencilliği yüzünden bir ömür mutsuzluğa mahkum etti kendini