Jakmile Taehyung opustil své rodné město a pohodlí domu rodičů, byl vtáhnut do rušného velkoměsta jménem Soul, ve kterém už přes dva roky bydlel. I tak si ale pořád nezvyknul na to, kolik lidí tu žije a kolik lidí kolem něho dennodenně projde. Byl rád, že je zpátky doma, ve svém skromném bytě, který si neskutečně oblíbil a nehodlal se ho jentak vzdát. I Yeontan byl z jejich příjezdu značně nadšený, jelikož ihned, po příchodu domů, stihnul vytáhnout všechny své hračky, které mu Taehyung záměrně schovával.
Věděl, že nemá příliš času, na to si hrát se svým roztomilým mazlíčkem, ale i přesto mu vyhověl a minimálně půl hodiny strávil běháním po malém bytě s několika hračkami v ruce. Bylo něco málo po obědě, když mu zavibroval mobil v ruce. Na displeji svítilo Jungkookovo jméno, což černovláska donutilo k úsměvu. Tak rád ho zase slyšel.
„Ano Kookie?" zeptal se nedočkavě, zatímco neustále koukal na malého pejska, jenž si spokojeně hrál se svojí novou hračkou, kterou dostal na Vánoce.
„Jen ti volám, abys byl ve tři připravený. Já a Namjoon pro tebe dojedeme," odpověděl mu prostě Jungkook. Rád by se, se svým přítelem, vybavoval o něco déle, ale jelikož sám tak úplně nestíhal, nepřicházelo to v úvahu. Nechtěl Namjoona naštvat, ještě by mu něco udělal.
„Dobře, ve tři budu dole," usmál se Taehyung, i když věděl, že jeho úsměv neuvidí.
Po krátkém rozloučení hovor utichl, což Taehyunga akorát popostrčilo k tomu, aby se začal znovu balit. Tentokrát toho neměl tolik, nemusel si brát kufr, stačila mu nějaká větší taška, do které si sbalil čisté oblečení, tři flašky alkoholu, nějaké džusy, hygienické potřeby, a také meruňkový lubrikant, jen tak pro jistotu. Nezapomněl ani na potřeby pro jeho mazlíčka, který jel s nimi. Nemohl ho nechat další tři dny u svého kamaráda, jelikož ten byl pořád u svých rodičů. A tak ho vzal s sebou, alespoň se mohl Yeontan pořádně proběhnout na čerstvém vzduchu.
Jako minule byl z jejich pobytu na chatě malinko nervózní. Bál se hlavně toho, že se opět opije do němoty a celou noc stráví u záchodové mísy. Dal si za úkol, že se bude co nejvíce hlídat, aby tomu tak nakonec nebylo. Nechtěl už zvracet, nechtěl svou noc strávit na záchodě, místo toho, aby ležel v objetí Jungkooka.
Zbývala mu necelá hodina, jíž plně využil. Zavřel se ve sprchovém koutě, kde se detailně oholil, aby byl na svého přítele připravený. Netušil, co se bude večer dít, ale přál si, aby to nezůstalo jen u pouhých polibků. Sám si uvědomoval, že v něm Jungkook probudil pěkného zvrhlíka, ale vlastně se mu to celkem zamlouvalo. Připadal si o tolik sebevědomější a odhodlanější.
Přesně ve tři hodiny už stepoval před bytovkou, v níž bydlel, a čekal na příjezd kluků, kteří měli, jako vždycky, zpoždění. Za tu dobu, co znal Namjoona, ho snad ještě nikdy neviděl přijít včas. Zvykal si, ale šlo to těžko, jelikož on sám byl až příliš dochvilný. Netrpělivě klepal botou do bílého sněhu, zatímco jedním okem hlídal nedočkavého Yeontana, jež se právě hrabal ve sněhu.
ČTEŠ
Innocent [Taekook]
Fanfictiontae_thebeast Už je to přesně půl hodiny, co si píšeme 🤪 jjk69 Wow ✨ tak dlouhá doba 😅 tae_thebeast Pro mě ano Na férovku jsem si myslel, že mi ani neodepíšeš 🤷🏻 jjk69 Mám začít litovat toho, že jsem to udělal? 🤨😁 .................... 𝐎𝐛𝐬𝐚�...