parkjimin
289 To se mi líbí
parkjimin hepy ňů jír 🥳🥂
zobrazit všechny komentáře (34)
jung.kook 🤩🍷
seok-jin 🍹🍺
tae_hyung 🙌🏻🍾Těsně před půlnocí se všech sedm mladíků nahrnulo na malou terasu, odkud měli v plánu vystřelit pár petard, které dovezl Jin. Jakožto nejstarší a nejzkušenější se toho ujal, zatímco Namjoonovi přikázal, aby se od něj držel co nejdál, jelikož příliš dobře věděl, jak je na tom Namjoon a jeho schopnosti rozbít cokoliv, čeho se jen dotkne.
Několik z nich drželo v rukách prázdné skleničky a prskavky, zatímco Hobi strážil jednu lahev šampaňského, jenž mělo sloužit k novoročnímu přípitku. Všichni nadšeně kontrolovali čas a čekali, až odbije poslední minuta před půlnocí. Venku byl neskutečný mráz, ale to ani jednomu nevadilo, jelikož se všichni zahřívali navzájem. Drželi se za ruce, jako kdyby jim bylo znovu pět let, a vyčkávali, dokud jim Jungkook neřekne.
Jin byl skrčený u ohňostroje, v ruce svíral zapalovač, a koukal na kluky, kteří odpočítávali poslední minutu. Při posledních deseti sekundách zapálil dlouhý knot a v rychlosti se vzdálil dostatečně daleko od nebezpečného ohňostroje. Připojil se ke klukům a jejich odpočítávání.
„...pět, čtyři, tři, dva, jedna!" vykřikli všichni naráz, Hobi otevírajíc lahev šampaňského, které okamžitě nalil všem ostatním. Vteřinu na to poprvé vybouchnul ohňostroj, a oni tak mohli pozorovat barevnou krásu na obloze.
„Tak na šťastný nový rok! Ať je lepší, než byl tenhle, a ať to tu příští rok znovu oslavíme společně," zakřičel nahlas Jimin, jenž se snažil překřičet bouchající ohňostroj.
Všichni si nadšeně přiťukli a na ex do sebe kopli nasládlý alkohol. Taehyung neváhal ani vteřinu, a naklonil se k Jungkookovi, aby mu mohl věnovat svou první novoroční pusu. Mladší si ho nadšeně přitáhnul do polibku a vůbec neřešil, že jsou tu s nimi i ostatní. Jejich gesto napodobil i druhý pár, načež se trojice nezúčastněných mladíků pouze zasmála.
Namjoona mrzelo, že tu s ním není jeho přítelkyně, kterou by nejraději také políbil, ale společnost Jina s Yoongim mu ji plně vynahrazovala. Polibku se sice nedočkal, ale objetí ano, a to mu teď stačilo.
Když ohňostroj utichnul a všechny prskavky shořeli, vrátili se zpátky do tepla, kde na ně čekal vyděšený Yeontan. Toho si hned jeho majitel schoval do náruče a věnoval mu několik omluvných pusinek. Netrvalo dlouho a malý pejsek usnul vedle Jungkooka, jenž se s láskou díval na stejně roztomilého Taehyunga.
„Děvky, víte, co mě právě napadlo?" zvolal nadšeně Jimin, jenž už byl lehce opilý.
„To oslovení si laskavě odpusť," pokáral ho Namjoon.
ČTEŠ
Innocent [Taekook]
Fanfictae_thebeast Už je to přesně půl hodiny, co si píšeme 🤪 jjk69 Wow ✨ tak dlouhá doba 😅 tae_thebeast Pro mě ano Na férovku jsem si myslel, že mi ani neodepíšeš 🤷🏻 jjk69 Mám začít litovat toho, že jsem to udělal? 🤨😁 .................... 𝐎𝐛𝐬𝐚�...