34. [𝐧𝐨𝐧 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠]

1K 42 21
                                    


„Ne, v tomhle vypadáš jak buzna," poznamenal Jimin, když se na něj s nadějí v očích Jungkook otočil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Ne, v tomhle vypadáš jak buzna," poznamenal Jimin, když se na něj s nadějí v očích Jungkook otočil.

Právě byl u něj a jeho přítele doma, zkoušejíc si několik outfitů, které si vzal chytře z domu. Zbytek oblečení, které nevyužije, si u svých kamarádů nechá a staví se pro něj zítra. Potřeboval vypadat, co nejlépe. Měl před sebou důležité rande s člověkem, ke kterému si za poslední týdny vybudoval vztah. Naposledy měl rande před rokem, a tak byl přirozeně nervózní, obávajíc se, co všechno se může stát. Taehyunga dobře znal, viděli se už několikrát, ale tentokrát to bylo jiné. Poprvé šli ven, jenom sami dva. Sice už u něj minulý víkend Jungkook byl, také sám, ale nebylo to ono.

Chtěl ho vzít na pořádné rande, aby mu dokázal, že mu na něm záleží a nemyslí to s ním jentak. Taehyung byl pro něj někým, kdo v něm probudil nekonečně velký zájem. Nikdy po nikom tolik netoužil, nikdy nechtěl někoho mít. Ale najednou tu stál, oblečen v elegantním oblečení, s chvějícím se tělem. Už dlouho nebyl takhle nervózní.

„Vždyť jsem buzna," protočil očima Jungkook. Podíval se sám na sebe do zrcadla. Košile s koženými kalhoty se mu nezdála nijak přiteplená, jak řekl jeho kamarád. Celkem se sám sobě líbil, ale po chvíli uznal, že kožené kalhoty byly na první rande příliš odvážné.

„Víš, jak to myslím," kroutil nad ním hlavou Jimin. „Vezmi si tu mikinu a k tomu roztrhaný džíny, klasika."

„A není to moc... obyčejný?" váhal Jungkook.

„Hele věř mi, že jemu by ses líbil i pytli. Jdete jen do kina, kdybyste šli na večeři, tak je to něco jiného. Ale sám jsi říkal, že budete jíst u tebe, takže... si vezmi spíš něco, co je ti pohodlný," přidal se do jejich konverzace Hobi.

„Hlavně, aby to šlo rychle svlíknout!" zajásal Jimin. Jeho přítel nad tím jen protočil očima, zatímco ho Jungkook probodnul pohledem.

„Radši mi poraďte, jak se na takovym rande chovat," změnil téma Jungkook. „Už je to kurva dlouho."

„Jo, my víme," uchechtnul se Hobi. „Prostě se jen uvolni a buď svůj. Je to Tae, viděli jste se už tolikrát, přece nebudeš nervózní ne?"

„Právě, že jsem! Taky jsem si myslel, že to bude v pohodě, ale není. Kurva, připadám si jak puberťák," zakroutil nad tím hlavou nejmladší. Nechápal své pocity.

„Vždyť jsi pořád puberťák, vole," zašklebil se na něj Jimin. Musel si ze svého kamaráda pořád utahovat, nedalo mu to jinak. „Bude to v pohodě, potom filmu budete mít hodně věcí, které probrat."

„Jo... jsem zvědavý na tu scénu s broskví," vydechnul Jungkook.

„To buď, vsadím se, že ti bude poněkud... těsno," smál se Jimin. „A Taehyung se bude červenat jako malá školačka."

Innocent [Taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat