*Bölüm 8

304 174 69
                                    

SELAMMM!!

Nasılsınızz?? Ben çok yorgunum çünkü derslerim çok yoğunnn😥Tamam fazla uzatmıcam hadi okumaya geçelim canlarımmm💙💜💛

Multi: Gözde ÖZKÖK

Gözde Özkök'ün Ağzından;

Sabah müthiş bir baş ağrısı ile uyandım. ölecek gibi hissediyordum.
Biraz yatakta gözlerim kapalı sağa döndüm sola döndüm ama yok bu baş ağrısı beni öldürecekti en iyisi ağrı kesici almaktı.
Yataktan kalkmak için gözlerimi açıp tavana baktım ama bir dakika bu neee!!

"Neredeyim ben?!."

Bildiğiniz böyle bağırmıştım. çünkü benim tavanım lila rengindeydi ve bu tavan-
Ben niye tavana taktım ki şimdi?
Sonunda aklım başıma gelince yataktan yavaşça doğruldum.

Yanımda yeni hissettiğim bir beden vardı.

Ne saçmalıyorsun?

Bir dakika iç ses şu kimmiş bakalım.

Yorganı baya üzerine çekmişti. Yorganı çekince, işte Gökalp'in çıkacağını hiç beklemiyordum. Ve resmen şok oldum.

Bende BİM.

Hahahha komik mi şimdi bu?

Evet.

İç sesle sonra tartışmaya karar verip Gökalp'e döndüm.
Mışıl mışıl uyuyordu. Aslında fena görünmüyordu. 

Ah ne diyordum ben?, sonra belimden düşen eşorfmanımı çektim ama üzerime tekrar baktığımda e bu benim değildi ne üzerimi mi değiştirmişti yani?!

Bence artık bu kadar uyku yeterdi ona çünkü üzerine bildiğiniz  zıpladım...

Bir şey söyleyeceğim neden tepki vermiyordu?

Al öldürdün gencecik delikanlıyı.

Ne ölmesi be saçmalama. Hı hareket ediyor. Ups nefes alamıyordu sanırım. Ay hala üzerindeymişim hemen yere inmemle bağırması bir oldu.

En azından katil değilsin iyi tarafından bak.

Haklısın valla iç ses hapislerde çürimeyeceğim. Gökalp'in tekrar bağırmasıyla ona döndüm.

"Ne yapıyordun üzerimde kemiklerimi kırdın?!" bir kere ben o kadar ağır değildim.

" IIIIMMMM bir şey yapmıyordum." sanırım burada üstte çıkmam gerekiyordu. " Asıl benim burada ne işim var?! Ve üzerim neden böyle?" dediğimde üzerime baktı sonra bana döndü ve azıcık tebessüm oluştu yüzünde sonuç ise sonunda konuşmaya başladı.

" Dün çok içip sarhoş olmuştun tanemi aradım annene onda kaldığını söyleyecekti halletti mi işte orasını bilmiyorum. üzerin ise elbisen kısaydı rahat edemezsin diye değiştirdim ama sakin ol valla bir şey yapmadım öyle birisi değilim lakabım karanlık olabilir ama değilim." 

onu ilk defa bu kadar uzun cümle kurarken görüyordum ve şaşırmıştım açıkçası. Asıl beni rahatlatan aramızda bir şey olmamasıydı. Çünkü o ne kadar öyle biri değilse bende değildim.

"Anladım ben bir annem leri arayım merak etmişlerdir." kafasını olumlu anlamda sallayınca yatağın yanındaki masanın üzerindeki çantamın içinden telefonumu alıp odanın içinde olduğunu gördüğüm lavaboya girdim ve kapıyı arkamdan kapatıp kilitledim.

Annemi arıyordum fakat açmıyordu. Babamı aramayı denedim telefonu kapalıydı. Birde tanemi aramayı denedim oh sonunda tanem açmıştı.

"Tanem nasılsın ne yapıyorsun?"

YENİ OKUL (Devam edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin