BARIŞ...

69 3 0
                                    

Odaya girdiğimizde ismini sordum. İsmi barıştı . Barış benim ölen kardeşimin adıydı. Niye herkes ölüyor ? Ölümden korkmayan insanlar ölüp bizi yalnız bırakıyor . Gitmeseler olmuyo sanki. Odaya girdiğimizden eri balkondaydı bende çıktım ve " Beni niye getirdin " dedim. cevap vermedi. önüne geçtim ve" beni orospumu sandın. Bide odadan çıkarken paradan ver tam olsun" dedim ve dudağıma yapıştı . Bende bir kez olsun onu kenara çekmedim . Niyemi ona ihtiyacım vardı. Ölen sevgilimden sonra bunu hakettiğimi düşünüyorum. belkide onunla yeni bir sayfa açabilirdim .
Yakışıklı görünsede sert bi bakışı vardı. Nasıl birisi olduğunu yarın sabah öğrenmeliydim. Beni öpmeyi bıraktıktan sonra balkondan içeri girip yatağa uzandım ve uyudum. Eminim hepiniz bu kız ne uykucu hep uyuyor demiş olabilirsiniz . evet ben çok uyuyorum çünkü uyuyarak acılarımı daha kolay yenebiliyorum . Buda benim bir özelliğim .
Sabah uyandığımda odada değildi kenarda bir zarf vardı " tanrım daha sevişmeden benim elime parayı verdi zengin züppe " diye bir iç geçirdim . Zarfı alıp açtığımda
" Evet şuan eminim bana para bıraktı diye saydırıyorsundur . O yüzden hüç uzatmadan söyliyeyim senden hoşlandım benimle MADO CAFE ' de buluşur musun ? Seni saat 19:00 da bekliyor olucam . seni tanımak isterim numaram 05346879202 mesajını bekliyorum:) " Beni gerçekten sevmiş olabilirdi . bu gün o cafe ye gitmeliydim .

•Sence•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin