Herşey böyle başladı

323 10 1
                                    

Parti çok harika gidiyordu . Bir parti bu kadar mı güzel olur? Ama sanki bi eksiklik vardı . Ama partide değil içimde bi eksiklik vardı . Kimi seviyordum . Gene kime tutuldum
Evet Selimcan . O çocuk baştan beri kankam . Onu nasıl sevebiliyorum ?
Ama benim sevgilim var .
Bi an kafam durdu . Ne oluyor bana? O kalabalıkta Umut aradı
- Efendim canım bir şey mi oldu ?
+Yok . Merak ettim . Sen partide misin ?
-
Evet . Sen ne zaman geleceksin ?
+ Gelmiyicem.
- Niye
+ İşim var.
- Sen sinirli misin ? Geliyim mi yanına ?
+ Yok yok gelme hadi kapatıyorum ben seni ararım.
- Tamam .
Sadece tamam diye bildim . Çok aceleci bi sesi vardı ne yapıyordu ki. Sinirlendim . Bir Şeymi saklıyordu ? Eve gittim kapıyı tam açıcaktım ki sesler geldi . İnanmıyorum! Hemen kapıyı açtım. İçeri girdim ve sessizce yukarı çıktım koridorun sonundaki odaya girdim . Yatak odasına girdim ve ne göreyim Umut ve Sena . Bizim yatağımızda , benim yattığım yerde Sena yatıyordu . O an ne olduğumu şaşırdım . Umut'u sevmiyordum ama sevgilimdi . İki yıl boyunca ne anılar geçirdik . Şimdi hepsini unutmam lazımdı.
- Umutt
Bağrışımla ikiside uyandı . Telaşlandılar . Kendime de onlardan inanamıyordum . Senanın Umutu sevdiğini biliyordum ama beni aldatacak kadar olacağını tahmin etmemiştim. Sena benim eski okul arkadaşımdı .
- Bana bunu nasıl yaptın ? Beni sevmiyor muydun ? Nasıl Göze aldın böyle bir riski ? Tamam bitti artık evimden o kirlenmiş bedenlerinizle gidebilirsiniz . Kapıyı biliyorsunuz .
+ Ama
- Bu yaptığınız şeyden. Sonra ne dememi bekliyorsunuz . GİDİN EVİMDEN !
Evden gittiler . Kapının kapandığını duyunca yatak odasına gittim .
Kapıyı açtım odaya girdim ve yatak sırılsıklamdı . Ne yapmış olabilirlerdi tabiikide biliyorum . Beni sevdiğini söylemesine rağmen beni aldattı . Evden çıkıp arabama bindim ve bindiğim gibi Selimcan o Aradım . Her zaman ki yerimize gelmesini istedim ona Olanları anlatacaktım . Kafeye geldim ve bir bira söyledim . Gelmesini bekledim . Biranın gelmesiyle Selimcan da geldi . Selimcan' a da bira söyledik. Biralarımızı yudumlarken anlatmaya başladım . Umut'un beni aldattığını duyunca çok sinirlendi . Hafiften sevinmiş gibi duruyordu sanırı Duyguları karışmış olmalıydı. Bir bira , iki bira , üç bira derken sarhoş olduk. Bizim eve gittik . Hala içki peşindeydik . Selimcan buzdolabının kapağını açtı ve alkollü ne varsa çıkardı . Bana baktı ve
- Hazır mısın ?
+ Evet . Sen ?
- Evet başlayalım o zaman !
+ Tamam
İçmeye başladık. İçmekten midem bulanmaya başladı tuvalete gittim kusmaya çalıştım . Ama olmadı .
+ Selimcannn
- Nolduuuu
+ Nerdesin
- Yatak odası
Sarhoş halde sallana sallana yatak odasına gittim . Yatağa yattığım gibi uyudum.
Uyandığımda yatakta Selimcan vardı. Aşağı indim üstümde pijamalarım vardı ne ara giydiğimi hatırlamıyorum . Mutfağa girdim buzdolabını açtım ve kahvaltılıkları çıkarttım . Masayı hazırladım. Herşey hazırdı Selimcan Hariç . Yukarı çıktım . Selimcan ' ı uyandırmak için tam dürtecektim ki beni gıdıklamaya başladı yatakta Bayağı depelendik . Sonra elinden tutup mutfağa götürecekken beni sırtına Aldı ve öyle mutfağa gittik . Oturdu ve Yemeğe başladık . Yemeği bitirdik. Kahvaltılıkları kaldırıyodum ki belimden tutu kendine doğru çevirdi ve öptü .
Belli bir süre öyle kaldık sonra elimden tutup odaya çıkarttı . Bana baktı yıllardır bunu bekliyordum dedi ve . Seni seviyorum dedi . Belime sarıldı . Kendine iyice çekti ve dudağıma yapıştı onu gerçekten seviyordum . Ona baktım ve
+ Seni ...
- Seviyorum
Dedi . Gittikçe hoşlanıyordum .
- Hemen giyin seni biryere götürüceğim .
Dedi. Hemen yukarı çıktım ve dolabından giyiceklerimi çıkarttım . Yatağa baktım ve aklıma Umutla Sena geldi. Sinirlendim ve o sinirle aşağı indim . Arabaya bindim.
Ve beni kendi evine getirdi . Arabadan indim. Resmen malikâne gibiydi ev . Hatta ev değil saraydı . İçeri giridim . Kapıyı hizmetliler açtı . Resmen kendimi prenses gibi hissettim . İçeride yerlerde güller vardı . Gülleri takip ettim . Çok mutluydum . Hem Selimcan a bakıyordum hemde güllere . 2 kat yukarı çıktıktan sonra güller bi odaya doğru gidiyordu . Gidiyim mi Der gibi Selimcan a baktım . Kafasını Salladı odaya girdim ve birde ne göreyim. En Sevdiğim Herşey vardı Kıyafet parfüm vardı burası bizim yatak odamız olacaktı sanırım ama SANIRIM . Selimcan a baktım ve ona sımsıkı sarıldım . Sonra onu yatağa ittim . Olanlardan bash etmesemde olur . Ama çok kötü bir şey olmadı sadece ....
Uyandım ve sessizce aşağı inecektim ki biri belimden tutup kaldırdı . Kimdi ? Beni bir yere götürüyordu . 1. Kata indirdi . Korkuyordum . Bi odaya girdik .
Tanrı'm Selimcan mış ödüm koptu beni duş almamı istediği için böyle yapmış . Çok düşünceli birisi . Hemen duş aldım. Odada olan kıyafetlerden giydim . Ve sonra aşağı indim kimse yoktu ne bir hizmetli nede Selimcan . Kocaman evde yanlızdım . Haliyle korktum .
Ardından ev telefonu çaldı . Açtım ve konuştum .
+ Kimsin ?
- Benim Selimcan .
+ Nerdesin ?
- Geliyorum .
+ Bekliyorum .
Bekledim bekledim gelmedi . Mutfağa gittim . Hiçkimse yoktu. Buzdolabını açtım ve meyve çıkarttım . Yıkadım ve tabağıma koydum. Televizyon izlerken kapı çaldı. Güller vardı yerlerde(gene) . takip ettim . Bahçeyi geçtikten sonra tek odalı biryer vardı güller oraya gidiyordu . Kapıyı açmadan etrafa baktım . Kimse yoktu . Kapıyı açtım birde ne göreyim en Sevdiğim şarkıcı Nil Karaibrahimgil . En Sevdiğim şarkı eşliğinde Selimcan beni dansa kaldırdı . Dans ederken sadece bakıp gülmsüyordu . Çok mutluydum haliyle. Daha sonra Nil e yemek teklifinde bulunduk . Tabiikide reddetmedi . Birlikte hoş bir restoranda yemek yedik. Yemekler bitince Nil gitti .
Bizde ordan taksime gittik gece gece baya bi yol Yürüdük . Ordan benim evime geçtik . Balkona çıktık . Birbirimize bakmaktan başka birşey yapmıyorduk . Aradan 30 dakika sonra belimden tutup beni kaldırdı Aşağıya sakini indirdi ve koltukta gıdıklamaya başladı . Beni mutlu etmek için her şeyi yapıyordu .
- Film izleyelim mi ?
+ Olur .
İncir reçeli 2 yi açtı . izlerken uyuya kalmışım. Uyandığımda bana bakıyordu . Sanki uyumamış giydi yada erken kalkmış olmalıydı . Ona baktım ve
+ Bu gün sırf evde duralım . Sana yemek yapıcam akşam yemeği beden . Istersen sen git . Saat tam 19:00 da burda ol .
- Tamam .
Dedi ve yukarı kıyafetini giymeye gitti . Giyindikten sonra beni öpüp. Evden çıktı bende o çıktıktan tahminen 15 dakika sonra evden çıkıp markete gittim . Gereken malzemeleri aldım ve Eve koyuldum. Yemeyi hazırlarken kapı çaldı . Kapıyı açtım . Ve ne göreyim . O . Ne istiyordu ? Umut'un burda ne işi vardı ? Kapıyı açtım
+ Buyur ! Ne oldu ?
- Şey biraz Konuşmak için geldim aslında .
+ Ne Konuşmak için ? Konuşulacak bir şey kaldımı ortada ?
- Aslında baştan anlatmak istiyorum.
+ Biliyorum , biliyorum sen sarhoştun sonra olanlar oldu dimi ? Hep öyle olur ya !
- Hayır aslında öyle değildi .
+ Ooo yani daha yaratıcı bir yalanın var . Anlat dinliyorum .
- Biz aslında senle çıkmadan önce Sena ile birlikteydik senin benden hoşlandığını duyunca Sena'Da böyle birşey yapmamızı istedi . SENI ÜZMEMEK İÇİN ! Ama tabi lsen öğrenince ...
+ Evet ben öğrenince daha çok üzüldüm . Resmen yıkıldım . Hahahha çok komiksin ! Ben senden sonra yıkılmadım ayaktayım . Beni seven aldatmayan birisi var . Ve bende onu çok seviyorum 5 günde olsa senin 2 yılda yapamadığın şeyleri o kişi 5 güne sığdırdı .
- Neyse benim Söylemek istediğim şey. Aslında ben seni üzmemek için böyle birşey Yaptım . Ve
+ "Ve " Ne ?
- Ve özür dilerim .
+ Artık gidebilirsin işlerim var .
Dedim ve kapıyı suratına kapattım.Eve gelebilmesi bile büyük cesaret. Hayret .
Neyse yemeği Yaptım . Tek işim saat 18:00 da yemekleri fırına koymaktı . Hazırlanmak için yukarı çıktım . Odadan lacivert yapışık ve diz üstü elbisemi onun altına siyah topuklu aykkabımi giydim . Yüzümü hafif bir makyajla süsledim . Saçıma Bakım spreyini sıktıktan sonra hazırdım . Aşağı indim . Yemekleri fırına yerleştirdim. Yukarı parfümü almaya çıktım aldım ve parfümle resmen yıkandım . Herşey onun içindi . Masa , yemekler , salon Herşey hazırdı televizyondan hafif bir sesle romantik bir müzik çalıyordu .
Kapı çalındı saat tam 18:59 da fırından yemeklerin hazır olduğuna dair "çın" diye bir ses geldi . Kapıyı açtım . Ve onu salona yönlendirdim . Fırından yemekleri çıkarttım . Tabaklara koydum ve masaya getirdim . Masada beni bekliyordu . Buzdolabından şarabımızı getirdim ve bardaklara doldurdum .
Herşey hazırdı kalbi güm güm atıyordu. Oturdum ve elimdeki kumandayla bizim şarkımızı az bir sesle açtım . Ve sordum
+ Biz şimdi neyiz ?
- Biz ...
+ Evet biz neyiz ?
- Sen istersen . Beni seveceksen . Sana aşık olmama izin vereceksen . Sen ve ben BIZ olalım.
+ Biz olalım o zaman

•Sence•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin