Buluşma

65 2 2
                                    

Onun yanına gittiğimde elinde sarı gül vardı ki ben kırmızı gülsen daha çok severim sarı gülü . elini sıktım ve "Ben şebnem " dedim. oda " beni zaten biliyorsun ama genede anlatayım ben Barış üniversiteyi bitirmek üzereyim . İzmirliyim ama istanbulda yaşıyorum. ve senin hayatına girmeyi çok isterim . hayatımda senin gibi birisi olursa çok. Mutlu olurum. " dedi ve iki tane mocha söyledi .onu beklerken biraz hayatlarımızdan bash ettik . onunda sevgilisi kaçmış nerde olduğu bilinmiyormuş. mochalar gelince yudumladık o arada bana dün neden böyle davrandığını sordum . cevap vermedi .bende ısrar etmedim. Ordan ben evime o evine geçti . gece uyumadan önce hep onu düşündüm. aradan 2 saat sonra beni facetime dan aradı. bi 30 dakika kadar konuştuk . kapattıktan sonra mutfakta kahve hazırladım ve gece 3 te tv açıp izledim . selimcan öldüğünden beri bu kadar mutlu olmamıştım . belki de selimcandan sonra barış bana çok iyi gelecekti eğer ben yada o ölmezse sonsuza dek onunla yaşamaya varım. Sabahın 6 sında salonda uyuya kaldım . 15:30 da telefonumu açtım be 67 mesaj 204 arama vardı. beni merak eden herkesi teker teker aradım . herkese uyuya kaldığımı söyledim . sıra barışa gelmişti. aradım ve evimin adresini söyledim . aradan 15 dakika sonra geldi. sarıldı ve " tekrardan aynı hissi yaşadım aşık olduğum kıza bir şey oldu sandım ". Dedi ve çok içten sarıldı. derin bir nefes aldı ve oturdu." Kendi evindeymiş gibi davran " dedim ve t-shirt ünü çıkarttı . " ben evde böyleyim" dedi . Yavaşça yanına oturdum ve " benimle çıkar mısın "diye sordu. bende " tabiki " dedim ve sonra otururken üstüne çıktım ve karnını gıdıklamaya başladım. o günü benim evimde geçirdik . yarın Barışı ,Cansularla tanıştırıcaktım.

•Sence•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin