Selimcan ın annesi gelmişti ama görünmemem lazımdı . Cansuya gittim . olayları anlatmaya başladım " annesi sadece okuduğunu sanıyormuş beni görürse kavga çıkarmış o yüzden sana gelmeyi düşündüm" dedim ve Cansuda bana " annesi benim babamın üvey annesi ama selimcan bilmiyor " dedi ve kapı çaldı . delikten baktığımızda annesinin geldiğini gördük . Ben hemen yukarı daki odaya çıktım orda beklerken aklıma neden terastan aşağı atlamadığım geldi .terastan atladım . Ve arabama binip gittim . Selimle bizim cafemize oturdum ve latte söyledim. beklerken Büşra geldi . bize gıcık olan kokoş büşra. Yanıma oturdu sohbete başladık bu kız zamanında selimcan ın eski sevgilisiydi. hemen selimcana mesaj attım bizim cafeye gelmesini söyledim. Selimcan geldi . büşra masadan kalktı . selimcana yaklaştı ve ona yapıştı . Masayı devirdim ve arabama binip gittim . Nereye gittiğimi bilmeden yolun götürdüğü yere gittim. Sinirlerim radyoda çalan müzikle daha çok bozuluyor aklıma o an geliyordu. Komikti . 135 kere aradı açmadım açmıycam. Yazlığa gittim (iyalovadaki). Resmen içim acıyodu . Yatağa yattım ve 1.30 saat kadar tavan baktım . Yaşadığımız anılar aklıma geldi. Çok seviyordum . 2 saat sonra Yalova merkezine gittim ordan bir markete girip içki, cips ,nesqik vb. aldım. Yazlığa gittim ve televizyon açtım ve içkiye başladım o arada uyuya kaldım . Uyandığımda selimcan yanımdaydı . beni öpmeye başladı . " Hayatım lütfen inan bana ben bunu istemedim o yaptı ben UMUT DEĞİLİM ". Dedi. Ve sarıldı .