Evet Umuttu. Ne işi var bunun burda? Bu çocuk deli mi ? Sorgusuz sualsiz içeri girdi
+ Köpek benim artık yan komşunum
- İyi ne güzel . dedim
+ Mali yi alabilir miyim.
-Sen alma ben getiririm . Dedim ve gidip köpeği getirdim . Bana sinsi bi gülüş attı ve gitti. bu Umut tam bi gerizekalı .
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Televizyon izlerken uyuya kalmışım . Selimcanda gelmiş yanıma uzanmış . Onu öperek uyandırdım. Uyandığında bana " Ben bu hafta istanbulda olamıyacağım Bursa ya gitmek zorundayım " dedi ." tamam canım sıkıntı değil ama bu günü güzel geçirelim çünkü çok özlerim " dedim. ve mutfaktan meyve getirdim . o bana yedirdi bende ona . meyveler bittikten sonra yukarı çıktık ve yatağa uzandık ben onun gözünün içine oda benim gözümğn içine baktı. öyle tamıtamına 34 dakika kaldık . Daha sonra saçlarımla oynarken uyuya kaldım . Uyandığında Selimcan hazırlanıyordu. Onu öptüm ve uğurladım. daha sonra terasa çıkıp müzik açtım orda biraz uzandıktan sonra içerden nesquik getirip yedim . Umutun evine bakacaktım ki terasa mali geldi . daha sonrada umut . müziğin sesini daha çok açtım . Selenirse duymayayım diye . Üzerimde selimcanın t-shirt ü vardı . Uzanırken remen beni süzüyordu ahlaksız. içeri girdiğini görünce aşağı indim . Gene kapıya gelmişti . kapıyı açtım ve " NE VAR " diye tersledim . içeri girdi. bu ne cürret üzerime doğru yaklaştı ve beni öpmeye çalıştı . ne yapıyordu bu . ittirmeye çalışıyordum ama olmuyordu . daha da yaklaşıyordu üzerindekileri çıkaracaktı ki kapı çaldı . " Ben bakarım " dedim ve kapıya yöneldim. içimden dualar ederken içeri Selimcan girdi ona ve sarıldım .umutun beni taciz etmesinden bash ettim . Yukarıdaki odalara bakarken umutu eve girerken gördük. Kapıyı kilitledik ve oturduk.
-Eğer sen gelmeseydin
+ tamam bebeğim ağlama birşey olmadı . Annemlerde zaten geliyorlarmış benim onları almamada gerek kalmadı merak etme seni yanlız bırakmayacağım . diyerek beni öptü içim rahatladı derin bir nefesten sonra ona sımsıkı sarıldım ve ağlamanın yorgunluğu ile uyudum .