Ayrılık ve (2)Yeni Başlangıç

46 2 0
                                    

2 gündür eve gelmiyordu . gene ne vardı acaba ? 3.gün geldi . Elleri ellerime değdi. yaklaştı tam öpecekti. ittirdim. Çünkü ayrılmak için kendimi hazırlamışken bunu yapamazdım. Ona döndüm " Bunu yapamam . " dedim . Elini sarılı olan belimden alıp kenara çektim. Direk yüzüne " Senden ayrılmak istiyorum" dedim . kapıyı çekti ve gitti. Demekki aklındaymış bana söylemiyormuş . Yukarı çıktım bi bavula barışın eşyalarını bana hediyelerini koydum ve şoför ile barışın evine yolladım . belkide yeni bir sayfaya başlayabilirdim ama henüz değil . Belki birazcık zamana ihtiyacım vardı.
Her akşam kafamı dağıtmak için barlara gidip içiyordum. Öğrendim ki bazen nedensiz yere içmekte iyi olabiliyormuş. Her gece içiyordum resmen tiryaki olmuş durumdaydım. Yeni barlarda yeni arkadaşlar keşfediyordum . Çok eğlenceli denemelisiniz .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah uyandım. Aslında pek sabah sayılmaz amann neyse. Aklıma bu evdeki anılarım geldi ve bu evi satmam gerektiğini düşündüm . bu kadar üzücü  anılardan sonra bu evin ayakta durması bile bir mucize idi.  İnternetten evler araştırdım , gittim gördüm, arabayla satılık ilanı aradım , belkide yeni bir ev YENİ bir başlangıç olacakatı . Ama bu başlangıç güzel olacaktı ! Aradığım hiç bi ev bana uygun değidi tam bir ay boyunca ev aradım . Ta ki o güne kadar Seray ın babası mimar ve yeni bir site yapmışlar oradan en güzelinden boğaz manzaralısından bir ev aldım çok ta pahalıya gelmedi . Evi tekrardan dekor ettim herşeyi  baştan yaptırdım . 1 ay boyunca ev yerleştirildi ve dekor edildi . 1 ay sonra Cansu, Seray ve ben tüm gün kıyafet alışverişi yaptık. Yep yeni bir eve yeni dolabıma yeni elbiselerde lazımdı . inanır mısın nerdeyse 10.000 ₺  harcadım.
•••••••••••••••••••••••••••••••••

•Sence•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin