Süpriz doğum günü

168 7 0
                                    

Aradan 1 ay geçti . Aramız gittikçe iyi oluyordu . Tamam zaten iyiydik ama olsun . Yarın Cansu'nun doğum günüydü . Bi clup ayarladık . herşeyin güzel olacağını hayal ettim .
Sabah uyandım üstümü giydim sonrada bir muz alıp evden çıktım. Cansu'yu almaya gittim . sabah sabah neydi bu trafik kafayı yiyiceğimm. Cansuyu hemen aradım aşağıya gelmesini istedim. onu beklerken Selimcan 'ı aradım . "Clupta buluşalım." Dedi "tamam canım haberlrşiriz. öptüm ." Telefonu kapattın arabada müziğimi açtım Cansu'yu bekledim.
Cansu arabaya bindi . Daha sonra clup 'a gittik . Selimcanla , Emir bizi bekliyordu . Emir Cansu nun sevgilisiydi . Çok yakışıyorlardı . İçeri girdik yukardaki kahvaltı salonuna çıktık . Selimcanla karşılıklı oturduk . Oda ne Sena ve Yiğit . Bu kız tam bir ... neyse . Umut bunu biliyor muydu acaba . Umuta mesaj attım . oda sanki onunla konuşmak için çağırmışım gibi hemen geldi. Salak beni görünce elindeki çiçek demetini bana uzattı bende aşağıya attım ve Senanın oturduğu yeri parmağımla işaret ettim . " Sen beni nası aldattıysan oda seni aldatıyor" dedim. Hemen Senayı kolunda çekip tuttu ve aralarında büyük bi konuşma geçti . Onları hiç tanımıyor gibi selimcanla konuşuyorduk . İkisinin gittiğini bile farketmedim .

Şuan olduğumuz yerin altı Cansunun süpriz doğum günü clup ıydı . Kahaltı bittikten sonra Cansuyla birlikte AVM ' ye gittik . Orda akşam için kıyafet seçtik. Saate baktığımda saat 18:37 ydi selimcanı aradım .
+ Canım bizim işimiz bitti .
- Tamam o zaman buluşuyoruz orda .
+ Tamam bebeğim öptümmm .
- Bendee.
Arabaya bindik ve clupta indik .Cansunun gözlerini bağladık . Cansu ders yoğunluğunda. Doğum gününü unutmuş olmalı ki çok değişik bi tepkisi vardı . gözünü açtığında sevgilisi ona yaklaştı ve dudağına yapıştı . Tanrım çok tatlılarrr. Selimcana baktım ve onun dudağına küçük bi öpücük kondurdum. Clupta herkes vardı. acayip bi dans içerisindeydik lise arkadaşları olarak aynı masada cansunun kekini yerken selimcan beni dansa kaldırdı sandım meğer eve götürecekmiş. Cansuyu öptüm ve çıktık . Sarhoştum beni kucağına aldı ve odasına çıkarttı . Orda ilk kez .... bir şeyler oldu . Sabah beni öperek uyandırdı bende ona karşılık verdim. beni tekrar kucağına aldı ve aşağıya mutfağa indirdi .

•Sence•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin