Hazırdım gidebilirdim. Seray beni bekliyordu . arabasına bindim ve gittik. Beni bir yere götürüyordu gözümü kapattı. bi bandanayla bağladı . Kemeri taktı . Ve hareket ettik. aradan 20 dakika geçti tahminen . İndi ve kapımı açıp benide indirdi bi kapı sesi geldi ve içeri girdik . bir yere oturdum ve Seray bana " ben kaçar dedi " ve gitti . o gidince bende gözlerimdeki bandı açınca karşımda selimcanı gördüm . ve bayıldım.
************************************
Uyandığımda kolumda bir serum bağlıydı. Selimcan ,Seray, Cansu ve Emir yanımdaydı . Bana iyi olduğumu söylediler. Bende onlara inandım. Doktor gelip şekerimi ölçtü. Ve gitti . hastaneden çıktıktan sonra küçük bi moral partisi düzenledik . partiden sonra selimcanla birlikte odama geçtik orda selimcan bana " ben kanserim ve sen bunu duyunca bayıldın ve hatırlamıyorsun" dedi . evet bu yıkıcı bir hastalıktı ölüme kadar uzanan bi hastalıktı . Sabah uyanır uyanmaz tabletten google 'a girip kanserle ilgili araştırma yaptım ve ölüme kadar ulaşan bir hastalıktı. kendimi hazır hissetmiyordum Selimcanı kaybedemezdim . o babam öldüğünden beri kardeşimsen sonra gelen tek erkek ki zaten başka erkek yok hayatımda. Onu kaybedersem bende yaşayan bir ölü olucaktım . bi çözüm yolu bulmalıydım . ama bunun bir tedavisi yok ve ağır bi kanserdi . Selimcan ölümden korkmazdı bunu bana hep söylerdi . ama ben korkuyordum . Onu kaybetmekten onsuz yaşamktan . öğle yemeğini evimizde yeriz diye eve çağırdım . yemeği yerken kalbi sıkıştı . işte istemediğim şey başıma gelmişti. hemen bir ambulans çağırdım . Gelmesini beklerken onu öpüyordum ve gözyaşlarımı tutamıyordum . hastaneye geldiğimizde Selimcanı ameliyathaneye aldılar . hemen cansu ve seray ı aradım. Selimcanın annesine haber verdim . kız kardeşinede mesaj attım herkes ameliyathanenin önünde bekliyor gözyaşı döküyordu . Selimcanın annesine sarılıp . " O ölümden korkmaz ama annesizliğe dayanamaz gelir o ailesini çok seviyor " derken doktor kapıdan çıktı mutlu görünüyordu " ameliyat henüz tamamlanmadı ama selimcan bey bizi zorlamıyor %75 ihtimal size geri kavuşacak " diyince annesi koşup bana sarıldı " ben size demiştim o sizi seviyor diye " annesi gözyaşlarıyla ıslanmış suratıyla hafif bir tebessüm etti .
Ardan 2 saat geçti ...
Doktor çıktı ve " Selimcanı kaybettik " diyince herkes yıkıldı . herkes ağlamaya başladı annesi ile ben onu son kez görmek istedik bize kıyafet giydirip içeriye soktular . onu ilk gördüğümde onu öptüm . Artık beni öpmüyordu . tepki vermiyordu Çünkü o artık bir ÖLÜydü .