-Si ai întâlnit-o pe Emma ?intreaba fericit Derek
-Da ,e draguta , dar e opusul meu.
-Normal , e fata . A crescut departe de orice pericol cand tu ai copilărit cu el.
-E asa inocenta , nu e pregătită sa dea piept cu viata reala care este asa...
-Rece?ma completează unchiul meu drag
-Da. Rece
-Nu pentru toti e asa. Dar sa stii ca cei care trăiesc periculos numai gusta din viata cum fac ceilalti. Ei sunt puternici de mici s-au maturizat prea repede!
-Da...poate.spun si imi închid putin ochi.
-Te simti bine? Vrei sa trimit alt om pentru transport?
-Da, ma simt bine. Dar totusi lăsama putin.
-E ok. Pot il pot trimite pe Max.
-Sigur nu te superi unchiule?
-Nu. Du-te si distreaza-te!
Am plecat din clădire si am luat un taxi pana la club . Am nevoie de o ora sau o noapte de relaxare!
Ajung rapid in fata clubului si il plătesc pe taximetrist . Cobor , usor ametit si imi aranjez rapid parul.
Am intrat ,iar clubul ,ca intotdeauna , este plin de drogati si tarfe. Am mers la zona VIP si mam aruncat pe canapea. Usor usor au inceput sa se risipeasca oameni. Alti au plecat pur si simplu si alti s-au dus sa se futa prin baie sau pe sus.
Insfarsit! Black a ajuns. El este un prieten foarte bun cu mine. Numele lui adevarat este Joe , dar nu vrea sa il auda.
-Salut! Scuze ca am intarziat .Am fost la o prietena pentru o tema...
-Nu-i nimic. Doar adu o tarfulita , am chef .raspund usor
-OK...esti sigur? Nu arati prea bine...
-Nu stiu ce dracu am...ma duc acasa sa imi iau pastilele.
-Ce paatile ? Viagra?spune ai eu incep sa rad.
-Nu frate. Trebuie sa tin virusul sub control.
-Inteleg. Te rog ai grija de tine.
-Mersi. SI tu ...
Doamne ! Cum am putut sa uit sa imi tin sub control boala?!
Am ajuns rapid acasa si am inceput sa imi caut disperat pastilele! Unde dracu sunt?!?! Deja a inceput sa puna stapanire pe mine.
-Derek! Sti unde imi sunt pastilele!tip si incep sa 'ii'aud.
Cine sunt ei? Nu stiu . Niciodata nu am stiut. Imi spun chesti interesante , dar rele . Vor sa omor oameni. Cand nu vreau sa ii ascult ei incep sa tipe. Cand eram mai mic i-am SI vazut...
-Chris?intreaba o voce de data, Maya.
-Ajutama!
-Totul o sa fie bine
-Fa-i sa se opreasca!tip si Maya se uita trist la mine
-Ce sa FAC?
-Cauta niste pastile!
A inceput sa caute in timp ce ii ascultam. Imi spuneau ceva de...de un deadpool...ce dracu e ala?
-Nu gasesc nimic Chris!
-Du-te in baie! Sunt niste seringi cu morfina!
-Dar...
-Du-te!!
A fugit si a venit langa mine. Am luat o seringa si mi-a injectat-o .
-Maya...spunei lui Derek de deadpool.
Ea se uita mirata la mine .
-Chris ...
---------------------------------
Cam micut . Inspiratia mea a cam disparut... Multumesc pentru lectura. SI scz pentru greseli , acum scriu de pe un telefon ,intr-o statie de autobuz :)))
CITEȘTI
Infamous : SECOND son
ActionDupa ce iubirea dintre Ely si Adam dă viata a doi gemeni minunați , familia fericita sfârșește intr-un accident teribil. Cei 2 gemeni sunt despărțiți la spital , iar mama lor moare mai tarziu. Singurul care ramane in viata fiind Adam , tatal lor , d...