In imagine este David ( o sa vedeti cine este , daca numai stiti :)) )
***Emma POV ***
Durerea abdominala pe care o aveam se diminuează încetul cu încetul. Cineva este langa mine , simt asta. Aud tot felul de voci , dar foarte putin cea ce ma face sa cred ca sunt ori in alta camera ori departe de 'noi'. Am simtit o mica presiune pusa pe mana mea dreapta si corpul meu a reacționat . Am tresărit putin si atunci am si deschis ochi. Am clipit de cateva ori . Hm..sunt in camera mea , deci sunt acasă la Klaus.-Emma?sopteste cineva.
Imi intorc capul spre dreapta si zâmbesc cand vad chipul familiar.
-David? (Nota autoare: daca nu va aduceți aminte , David este fiul Raisei si al lui Derek , el fiind mai mare decat gemeni cu 3 ani)
-Buna Emma.
-Ce faci aici?
-Am venit cu mama cand am aflat ce s-a intamplat si ...
-Raisa e ..aici? Si Derek?
-Da...se comporta asa ciudat amandoi. Parca ar fi niste adolescenți.spune si il apuca rasul
Am incercat sa ma ridic , dar durerea nu dispăruse . Am scâncit cand am simtit un junghi si mi-am pus mana peste abdomen. David a reacționat la fel si si-a pus si el mana peste a mea. L-am privit si i-am zambit . Mereu a fost foarte dragut cu mine si m-a ajutat la orice. Nu il vedeam foarte des , doar cand ne vizita Raisa .
-Te mai doare?ma intreaba trist si mă privește in ochi.
Am aprobat dintr-o mișcare din cap ,iar el a oftat si s-a intins dupa ceva de pe birou. Mi-a intins folia strălucitoare si mi-a intins un pahar cu apa.
-Asa ar trebui sa iti amorțească senzația de durere.
-Multumesc.
Mi-a desfăcut-o si eu am înghițit-o rapid. A doua oara cand trec prin asta, doar ca de data asta...doare mai tare. David a fost langa mine si atunci , dar acum este o mica diferența...Chris. El m-a salvat si m-a răzbunat. Nu m-a razbunat cum mi-am dorit , dar a făcut-o.
-David tu l-ai intalnit pe Chris?
-Nu, dar am auzit multe despre el de la Klaus si Derek. Si am mai aflat ceva important.
-Ce?intreb cu frica si ma așez in fund
-Tatal tau s-a trezit.
-Cum?
***Chris POV ***
-Sunt aici . Unde dracu sunteți?!tip in telefon
-Chris venim acum, doar nu am pierde asa ceva!imi tipa înapoi Emma in telefon.
Sunt la spital de cand am aflat de tata. Nu imi vine sa cred! Sunt asa emoționat si fericit ca o sa il vad si ...o sa pot sa vorbesc cu el . Mereu mi-am dorit sa il vad , sa il tin in brate , macar pe el , daca pe mama nu am putut . Ma plimb de colo colo pe holul spitalului . Doamne , oare cum arata?
-Adam Cooper? Cine a solicitat vizita?striga o blonda grăsuță cu o voce groasa
-Eu. Fiul sau , Christian Cooper.raspund vesel
-Ok , semnează aici.
Am apucat pixul si am semnat peste tot unde trebuia si mi-a aratat usa camerei tatălui meu. Mi-am luat inima in Dinți si picioarele mele au inceput sa se miște singure. Am apăsat clanța cu grija si am deschis-o. Pe patul mare ,este intins un bărbat , nu foarte invarsta. Tatal meu...doarme. M-am apropiat de pat si am tras un scaun . M-am asezat pe el si l-am privit. Numai este conectat la aparate , cea ce insemana ca se reface singur. Asta mi-a adus un zambet mic . Mereu am crezut ca am fost un bastard nedorit de tatal meu. Am avut tot felul de episoade in cap ,rele desigur, si toate il aveau pe tata in mijloc. Am avut si gandul ca el mi-a omorat mama, dar nu. El a fost aici mereu , încercând sa se trezească.
-Tată..?
CITEȘTI
Infamous : SECOND son
ActionDupa ce iubirea dintre Ely si Adam dă viata a doi gemeni minunați , familia fericita sfârșește intr-un accident teribil. Cei 2 gemeni sunt despărțiți la spital , iar mama lor moare mai tarziu. Singurul care ramane in viata fiind Adam , tatal lor , d...