**Emma POV ***
-Si Draga mea , ce mai sti despre noi?ma intreaba tata așezându-se la masa cu mine si toti ceilalti .-Sincer mai nimic.spun si chicotesc
-Piti ti-a spus de faza aia de atunci cand...
-Stai!il opreste Piti
-Ce?intreb eu curioasa
-Am fost o perioada gay si el trebuie sa spună tuturor , absolut tuturor.spune si eu incet sa rad
-Pe bune? Ce ciudat , acum nu pari unul.
-Pentru ca numai sunt.raspunde si incepe sa rada
-Deci , nu l-ați mai vazut pe Chris de...
-Mult timp.spun eu si ma ridic de la masa.
-Unde te duci?intreaba joe si se uita ciudat la mine
-Pana la baie .
-Te simti bine?
-Da , doar..cred ca tata ar vrea sa il vada si el pe Chris . Am o poza cu el
-Desigur , poti s-o aduci. Macar in poze sa il vad
Urc scarile si ma îndrept spre camera mea si incep sa caut poza aia nenorocita. Nervoasa si neatenta răstorn tot prin jur. De ce ma face sa ma simt asa prost? De ce trebuia sa vina? Mai bine nu vinea vreodată.
-Iubito? Esti bine?
-Da sunt bine. Doar imi este dor. Am incercat sa uit , dar nu am cum. Stiu ca este ceva rau acolo si i se intampla si lui..
-Asta inseamna sa fiți gemeni. Va simțiți unul pe altul. Asa cum te simt si eu pentru ca te iubesc si nu as putea trai fara tine!
-Si eu te iubesc foarte mult.spun si il strâng tare in brate.
*** Chris POV ***
Simt un picior rece cum se presează dureros ,de bine ,pe membrul meu si marai ca un caine in călduri. Imi deschid leneș ploapele grele si orbesc cand vad lumina puternica care intra in camera. Ma obișnuiesc incet cu lumina si imi intorc privirea spre micul corp care sta lipit de mine . Atat de frumos si gingaș , chiar firav . Chipul ei este ca a unui înger , cu tresături perfecte doarme linistit . Ii admir parul mătăsos care este împrăștiat peste tot si imi cobor la buzele ei cărnoase si umflate. M-a cuceri in asa fel incat sa las garda jos si s-o fut pentru prima oara. Nu , nu am futut-o. Amandoi ne-am simtit foarte bine , a fost, poate, dragoste .
M-am ridicat usor incat sa nu o trezesc. E asa dulce cand doarme. Stiam c-o iubesc , dar nu stiam ca este reciproc . Totul a pornit de la o cearta amarata si am ajuns amandoi in pat. Nu imi pasa foarte mult cum am ajuns , idea e ca m-am simitit minunat. Nu stiu ...am simtit mereu ceva pentru ea , dar am fost mult prea prost sa ii spun vreodata. Astazi ii multumesc domnului ca m-am trezit devreme.
Nu am mai vazuto pe emma de aproximativ 3 luni ,trebuie sa ii explic totul...absolut tot. Sper sa inteleaga pentru ca altfel sunt ca si mort.--------------------------------------------
Imi cer scuze ca nu am mai postat , dar sincer nu am avut timp de scris. Sczzzzzzz va iubesc multttt
CITEȘTI
Infamous : SECOND son
ActionDupa ce iubirea dintre Ely si Adam dă viata a doi gemeni minunați , familia fericita sfârșește intr-un accident teribil. Cei 2 gemeni sunt despărțiți la spital , iar mama lor moare mai tarziu. Singurul care ramane in viata fiind Adam , tatal lor , d...