Un mic Epilog

471 29 0
                                    

*Chris POV*
Odata ajunși in mica parcare din fata casei , din nou un val de emoții ma cuprinde si o mica lacrima imi cade pe obrazul zgâriat , cel mai probabil in urma unei lupte. O șterg repede si deschid portiera cu o grija ciudata , cobor si ma uit la casa , nimic nu s-a schimbat de cand am plecat , doar florile care acum sunt mai frumoase , sigur Emma a avut grija de ele . Maya vrea sa mai rămână putin cu amicul nostru drag , iar eu imi iau inima in Dinți si merg pana in fata usi masive de lemn. Spaima care ma cuprinde e neobișnuita , tot ma intreb cum vor reacționa cu toti. Bat la usa pe cat de incet posibil si ma indepartez un pas de ea . Stau asa cateva secunde , dar niciun răspuns . Repet mișcarea de inca cateva ori si renunț prin a suna . De data asta niste pași greoi care ar vrea sa impună respect se aud si ma dau doi pași in spate din fata usi . Usa a fost descuiata , iar cel care mi-a răspuns...

*Emma POV*
Dupa ce am împachetat chiar toata casa si am facut cunoștința si cu câțiva baieti de-ai tatei veniți sa ne protejeze , am spus ca ar fi o idee perfecta sa merg in oras cu Joe sa mancam ..dar...
Pe drum ,in aglomerația orasului un accident ni se iveste in fata . Ambulantele plecase presupun cu răniți , dar criminaliști si polițiști inca se aflau aici cercetând fiecare indiciu. Ochi imi căzuse pe masina , mai exact la model si la..numar .
In secunda doi i-am spus lui Joe sa oprească. Acesta s-a speriat si m-a ascultat ca un robot . Am coborât si am fugit pana la masina pentru a vedea mai bine numarul , dar polițiști nu m-au lăsat sa înaintez pana la ea. Joe i-a rugat frumos , iar dupa cateva negocieri ne-au lăsat .
Teama mea devenise realitate , iar asta era masina unchiului Piti si a mătuși Raisa .
Am intrebat daca a fost vreun mort in urma accidentului iar ei ne-au confirmat ca a fost , dar nu din masina lor ci din pietoni , asta linistindu-ma putin, pana cand.. Unul dintre polițiști care avuse o Conversație la telefon ne anunțase ca tânărul din masina a decedat la spital din cauza rănilor. Mintea mea era deja blocată si nu putea analiza informația . Picioarele mele cedau , dar Joe observase asta si ma prinsese . I-am spus doar:" David e mort.." si dupa presupun ca am leșinat.
Acum sunt acasa in camera mea , intinsa in pat , iar tata mi-a spus ca ar trebui sa ma odihnesc . Joe este langa mine si imi mângâie parul si imi spune într-una ca totul va fi bine, dar stiu ca nu va fi. Nu il Cunoșteam demult timp pe verisorul meu , dar David era o persoana specială datorită caracterului frumos pe care il avea.

-Piti si Raisa?intreb incet cu o voce răgușită

-Raisa si-a revenit cat de cat , dar Piti inca e la recuperare .

-Va fi bine Piti?

-Cred ca da..având in vedere ca David a fost un pusti mai nebun si nu prea stătea cu parinti..

-Nu! Nu conteaza Joe! Iubirea de părinte e cel mai puternic lucru! Vor fi distruși !spun si ma ridic in șezut

-Stiu...doar , incercam sa..

-Ce?

-Sa te fac sa te simti mai bine iubito . Uite si Maya , la fel ca David a plecat si ia lăsat , dar ai vazut cat de trist era Piti. Ce sa mai zic de Maya si David , ei nu se suportau deloc. Daca odata i-am vazut sa vorbească era sărbătoare in familia lor..

-De ce Dumnezeu ia mereu numai oameni buni?intreb incet si ma gemuiesc la pieptul lui Joe

El răsufla , iar eu ii ascult inima bătând incet , linistit. Un mic moment de tăcere se lasa peste noi , iar eu imi ridic putin privirea sper el.

-Emma...daca tu ai fi intr-o grădina cu flori , ce flori ai alege?

-Pe cele mai frumoase...

-Asa este si cu oameni. Dumnezeu ne culege ...

Acesta se ridica usor si ia ceva de pe birou .

-Uite , pastilele astea trebuie sa le iei din 6 in 6 ore . Ai o mare lipsa de calciu si magneziu si nu deloc bine.

-Of..eu si pastilele dușmance pentru totdeauna .

-Nu si saptamana asta.spune si imi zâmbește cald,dar eu nu pot zâmbi.

-Joe! Deschide usa jos , e cineva care a sunat!striga tata de alaturi

-Bine domnule Cooper! Revin , stai cuminte si te rog incearca sa adormi . Ai nevoie de putina odihna.

-Bine "tati"

Joe se ridica de pe pat si pleaca din camera mea , iar curiozitatea ma roade . Imi iau telefonul de pe birou si apelez numarul lui Piti. Niciun răspuns. La fel si cu matusa Raisa ..inseamna ca inca nu sunt cu totul ok ca sa vorbească.
O sa il intreb pe Joe daca putem sa mergem mai înspre seara la ei...

-----------------------------------------------------------
Cam micuț , dar e un inceput bun pentru un sfarsit ( faină exprimare stiu) . Multumesc pentru lectura. Va multumesc tuturor!!!!! Va iubesc guys!

Infamous : SECOND sonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum