Doamne... Cred ca asta este o idee asa proasta. La ce dracu se gandeste Maya si Mark? Dar nu pot face nimic.
Deja am intrat in Seattle , numai am nicio cale de scăpare. Am inceput sa merg cu grija incat sa nu atrag atenție . Cătușele pe care le purtam nu sunt fixate , sunt doar de ochii lumi, sau cum mi-au spus Maya de 'frumusete'.
Am înaintat cu Mark , care normal ca este îmbrăcat in polițist si am analizat putin locul. Frate prea multi gardieni.-Delsin sa nu iti fie frica sa omori pe cineva. Puterile noastre nu pot omori cu adevarat , doar ii baga intr-o coma ciudata, ok? Nu vreau sa pățești ceva .
-Am înțeles.
Am intrat in departament si toti ochi sunt aținti spre mine. Se pare ca am devenit un mic exponat pe aici. Am mai mers ceva timp pana cand Maya si-a facut apariția . A inceput sa tragă in camere . Inteligenta , dar...cineva a vrut sa tragă in ea , dar am fost mai rapid si i-am luat arma .
-Mama ta nu te-a invatat ca nu ai voie sa te joci cu astea , hm?intreb si il lovesc in fata cu ea.
-Puștiule , haide.
Toata lumea a inceput sa se agite si sa fuga ca niste descreierați , iar alarma este insuportabila . Il privesc pe Mark cum a inceput sa tragă cu nici bile de foc in capurile oamenilor si acestia cădeau jos . Ok, haide , poti si tu. Am inceput sa trag cu foc in sergenți si am fugit sa o ajut pe Maya cu usa uriașa care ii ținea pe 'prieteni' noștri închiși.
-Nu putem s-o deschidem fraierilor!tipa Mark
-Si ce facem?intreaba Maya
-Trebuie sa mergem la cel care are nenorocita de cheie!
-Il caut eu !spun hotarat.
Am inceput sa fug in partea opusa lor in timp ce ei se ocupau de armata care s-a strâns acolo. Nu stiu pe cine trebuie exact sa gasesc.
Dintr-o data o masina si-a facut apariția, iar pe ea scria mare si evident D.U.P. niste gorile de oameni au iesit din ea si s-au îndreaptat spre mine.-Uite , nu vreau sa va fac rau. Nimeni nu vrea! Va rog fiți înțelegători!strig
Pe dracu! Doamne cat de tampit pot sa fiu . Au inceput sa tragă in secunda doi , iar eu am inceput sa fug spre ei. I-am dărâmat si m-am luptat cu ei ceva timp , pana cand am observat ceva. Cheia! Cheia este ascunsa intr-o casca a unui tampit. Am zambit si l-am lăsat in pace.
Am pornit spre prieteni mei care se pare ca si-au facut treaba foarte bine. Ceva dubios s-a intamplat cand am trecut pe langa un panou publicitar . Luminile au inceput sa pâlpâie , hmmm.
-Maya, Mark?!tip dupa ei
-Bau!spun amandoi
-Uite ce am gasit!spun si le arat cheia ciudata.
-Haide , sa ne eliberam frati.
-Maya , imi place curul ăla!tip la ea si se intoarce spre mine
-Numai imi spune asa , nu esti tata. Sti ca mai am un nume , Abby.
-Hmm, cred ca imi place mai mult ăsta.ii raspund
-Dar toata lumea iti spune Fetch in Seattle si Anglia .spune Mark si deschide usa
Am intrat acolo si cu toti sunt in cuști, mai rau ca niste animale. Stiu cine o sa moara prima, Kain...
---------------------------------------
O MY GOOD. CE AVETI VOI LA MEDIA?
:)))
A fost cam micuț , dar sper ca va plăcut minisurpriza. Scuze pentru Greșelile gramaticale . Multumesc pentru lectura! :*
CITEȘTI
Infamous : SECOND son
AçãoDupa ce iubirea dintre Ely si Adam dă viata a doi gemeni minunați , familia fericita sfârșește intr-un accident teribil. Cei 2 gemeni sunt despărțiți la spital , iar mama lor moare mai tarziu. Singurul care ramane in viata fiind Adam , tatal lor , d...