11

855 53 2
                                    

***Chris POV ***
-Tata? Daca ma asculti ,vreau sa iti spun ca imi pare rau...cu orice as fi greșit . Vreau ... Sa ai grija de Emma , stiu ca iti cer ceva ciudat , dar acum sunt in pericol si chiar nu imi doresc sa o bag in rahaturile astea. Te rog.

Am mai stat cu el si i-am povestit absolut tot . Cum am construit cu Derek o mafie mai puternica,cum am intalnit oameni buni , care m-au lăsat pana la urma si de Emma pe care am întâlnit-o recent . A fost un impact uimitor in viata mea. Vorbeam despre toate trăirile si ma întrebam in continuu daca ma aude.

-Tata, eu...trebuie sa plec acum , mă vor gasi. Promite-mi ca nu le vei spune , dar exista cineva care ma vrea si nu in mod bun.

Ma ridic de pe scaun si ma uit dupa jacheta . M-am uitat inca odata la el si l-am salutat . Trebuie sa plec de aici acum , pana nu ma gasesc . Nu vreau sa ii pun pe toti in pericol. Mai am cateva ore si totul se va schimba. Odata iesit din spital am lăsat totul , trebuie sa imi iau rămas bun de la dragoste si fericire. Am chemat un taxi si i-am spus sa ma ducă cat mai departe de oras. Vreau sa ajung in Las Vegas si s-o iau pe Maya cu mine. Doar ea ma înțelege cu adevarat , pentru ca este ca mine, este un BIO-terorist.
Ce inseamna asta? Inseamna ca întreaga lume ma urăște pentru ca in ochi lor eu sunt un monstru . Teroriști sunt un lucru ,iar BIO-teroriști sunt persoane speciale care se nasc cu 'probleme' . Nu va ganditi ca sunt vreun psihopat sau handicapat. Nu , defapt , nici eu nu stiu ce sunt cu adevarat . Acest virus ma va transforma in ceva...
Cand am cunoscut-o pe Maya nici nu ma gândeam ca este ca mine . Ea deja poate face lucruri uimitoare. Cu ajutorul neonului din becuri si electronice poate sa meargă mai rapid , stiti cum vine vorba: viteza lumini.
Tot ma macină , oare eu ce o sa pot face ? Ce o sa fie asa special la mine?
Toti cei născuți cu virusul sunt notati intr-o cronica separată . Eu am scapat , dar tot imi este teama . Polițiști-teroriști , conduși de Kain , o curva care a implementat in mințile oameni ca noi suntem un pericol care trebuie tinut sub control in închisori speciale sau exterminați.

Prins in ganduri mi-am dat seama ca taximetristul m-a lăsat la un hotel mic. L-am plătit rapid si am intrat in el închiriind o camera pentru doi. Am apelat-o pe Maya , dar nu imi raspunde . Se apropie , stiu asta , vine momentul in care voi afla ce voi fi. Telefonul incepe sa sune si numele de Emma pe ecran . Dau respins si o mai apelez odata pe Maya.

-Da Chris?

-Maya trebuie sa plecam , acum!

-Unde esti?

-La un hotel .

-Sti cum se numeste?

-Ăăă...infreess cred.

-Ok , stiu unde este ăsta . Ne vedem. Sa nu iesi din camera acum , cand transformarea se produce cu toti vor observa!

-Am înțeles.

Dupa 30 de minute cineva imi bate la usa. Ma ridic de pe pat si ii deschid usa lui Maya care intra imediat in camera.

-Cum te simtit?ma intreaba si ma privești din cap pana in picioare.

-Bine , deocamdată.

-Mai bine ai dormi.

-Bine , dar vei sta cu mine?intreb si o privesc cu o fata de cățeluș

-Oooo, bine.

S-a asezat pe o parte de pat si s-a învelit cu o pătura . M-am pus si eu langa ea si am luat-o in brate. A mârâit nemulțumita din cauza asta , dar a adormit pana la urma . Am incercat si eu sa dorm dar fara rezultat . Stau si ma uit la tavan si simt mii de furnicături in palme. M-am ridicat si am iesit pe terasa . Nu ma pot liniști , la naiba! Mi-am privit palmele si am tipat in momentul in care le-am vazut practic in flăcări. Focul nu ma ranea , dar il simțeam . Maya a venit imediat si m-a privit uimita.

-Ce ...ce se intampla?intreb si incerc sa imi sting mâinile..

-Asta e!

-Ce?

-Asta e puterea ta! Poti controla focul!

-Eu nu prea vad asta!

-Trebuie sa te schimbi.

-Cum ?tip si imi privesc mâinile care numai sunt in flăcări.

-Cunosc pe cineva in Anglia care poate sa faca asta si te poate invata cum sa il controlezi.

-In Anglia? Asa departe?

-Nu am avem de ales Chris. Daca nu inveti sa il controlezi chiar o sa rănești oameni , cea ce noi incercam sa nu facem!

-Da , dada, spune fata care se pare ...ca sa vopsit? Ce dracu? Cand am fost asa orb? De ce ai parul roz!tip iar zâmbește

-Nu imi sta bine ?

-Ba..da , dar doamne.

-Haide omule.

M-am schimbat rapid in hainele aduse de maya si nu ma puteam recunoaște . Cu un fes pe cap si o imbracaminte rock , arat super!

-Haide. Avionul ne asteapta.

-Ne asteapta?

-Un tip Zack , ne asteapta . El o sa ne ducă , este de partea noastră.

Am părăsit hotelul si am urcat amandoi in masina ei. Am mai pus cateva intrebari si am aflat ca acest Zack i-a fost un prieten foarte apropiat care a învățat-o tot ce stie acum.

-Ma intreb si eu . Daca pot controla focul , sunt un mic diavol?intreb si o privesc amuzat

-Da, iar eu sunt iubita diavolului .

-Nimeni nu a spus asta , poate curvulita diavolului.

Am inceput sa radem amandoi cu pofta si intr-un timp relativ scurt am ajuns la aeroport. A lăsat masina in voia unui tip , iar noi am dat nas in nas cu Zack . Am facut prezentările si am intrat in avion. Mi-am pus centura si m-am relax pe spate , adormind insfarsit pe ziua de azi.

WoW pot controla focul , cea ce unii oameni isi doresc foarte mult, dar acum stiu ca trebuie sa fiu cu un pas in fata oricui , daca raman in spate , voi fi mort.

--------------------------------------
Multumesc pentru lectura !
Deci prieteni buni , va intrebati ce dracu e cu capitolul ăsta? Ei bine am vrut sa fac povestea asta mai SF . Sper ca va place , daca nu o pot schimba eu cumva . :)

Infamous : SECOND sonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum