9

1K 50 9
                                    

**Chris POV ***

Ma foiesc usor pe suprafața moale si alunecoasa . Hmm, mătase? Imi deschid usor ochii , dar nu vad nimic. Ii închid din nou si repet manevra. Da , am ajuns la concluzia ca este intuneric in camera in care ma aflu. Ma obișnuiesc cu întunericul incet incet si pot sa jur ca asa nu este o camera de hotel sau camera mea. Scene imi apar in minte si imi aduc aminte ce s-a intamplat cu mine. Of, doamne... Ce naiba e acel..deadpool? Imi ridic trupul amorțit din așternuturi si ma uit dupa cineva , sau ceva . Ma ridic in picioare si incep sa merg spre perete in speranța unui întrerupător . Nu a fost greu . Aprind lumina si ma chiorăsc putin , dar imi revin . Incep sa scanez camera , este o camera masculină decorată cu stil. Un pat mare cu așternuturi negre si bleumarin de mătase , mobila , ei bine nu exista mobila , dar exista o garderoba la usa aia intre-deschisă , pe jos parchet care imita un tip de lemn pe care nu il stiu , dar arata dragut , cu un mic covoraș negru pufos langa pat . Este si un birou pus perfect cu cateva dosare si foi pe el , iar geamul , nu vad sa fie unul , sau poate... M-am dus spre draperia lunga si am tras-o usor . O doamne! Ce geam mare , acum inteleg de ce exista draperii asa mari. Unde ma aflu?!
Dupa ce ma holbez la Mulțimea de oameni care fug prin noapte din cauza furtuni care a inceput ma îndrept spre o usa , care sper sa fie ieșirea . Apas clanța ,e deschisă . O trag foarte sigur pe mine si dau de o baie! Super! Si asa vroiam sa fac un dus . Intru in baie si trec pe langa o oglinda . Stai putin! De cand naiba sunt aici?! Numai sunt îmbrăcat in tricoul si pantaloni mei! Sunt îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni cu 2 numere mai mari bărbătești noi si un tricou foarte lung cu un joc stupid imprimat pe el.
Aud o alta usa deschide si imi îndrept atenția spre ea. In fata mea apare un bărbat înalt , bine facut , blond cu ochi albastri. Cine este tipul ăsta si de ce imi zâmbește?

-Chris!spune si se apropie de mine si ma ia in brate

-De ce toata lumea ma cunoaște , dar eu pe ei nu?intreb amuzat de starea lui vesela de spirit.

-Numele meu este Petric, dar toata lumea , absolut toata lumea ma cunoaște sub numele de Piti.

-Ooo, sunteți...tatal lui Maya?

-Exact. Se pare ca totusi sti ceva lume.

-Oh shit.spun incet si o amețeala apare

-Haide, mai bine cobori jos sa mananci cu noi.

Ma prinde de brat si incepem sa mergem . Ajungem in dreptul scărilor de unde Piti ma lasa singur. Ajung intr-un nou hol si insfarsit ajung in bucătăria imensa . Ma așez la masa si observ ca sunt mai multe tacâmuri . Cine mai vine?

-Hei Chris!ma saluta Maya .

Ridic capul si pur si simplu ma blochez . Este îmbrăcată intr-un tricou mulat , cu o geaca de piele neagra si niste blugi foarte strâmți...

-Numai saliva Romeo.

-Iar incepem?intreb si incep sa rad.

-Da , la orice ora.

Dupa ceva timp in care am vorbit despre toate cele întâmplate, Maya mi-a explicat chestia cu deadpool. Nu imi vinea sa cred ca am atâtea pe cap si ...stai putin lipsește ceva. Unde este Emma?

-Ăăh..Maya..?

-Da?

-Emma unde este?

-Pai dupa ce te-a lăsat in grija unchiului Derek , a plecat cu mine la o plimbare in parc. Ne-am cam ciondănit si a plecat pur si simplu..

-Cum sa plece? Doar nu ai lăsat-o singura!?tip

-A fost dorinta ei. Si am îndeplinit-o!tipa si ea înapoi

Infamous : SECOND sonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum