15

489 32 2
                                    

***Delsin(Chris) pov*** capitol needitat!

-Deci Mark , sa înțelegem ca ne schimbam locul?am intrebat obosit

-Exact , trebuie sa plecam cat mai repede cu puțință

-De ce?

-Nu cred ca ți-ar plăcea asa mult ca intr-o dimineața sa te trezești cu tot D.U.P. aici ! Deja stiu fiecare mișcare pe care o facem

-Aha, deci din tot ce am înțeles a fost dimineața. Hai sa discutam atunci.

-Delsin! E prânzul! De ce esti asa adormit?!

-Nu stiu , nu mi-am băut cafeaua...

-Vai , scuze de grabeala , doar ca nu vreau sa mor . Ne vedem jos in depozit , fă-ți bagajele!

Lenes, cobor din patul meu cald care ma trage inapoi si pornesc spre baie . Da...cum si credeam , nu am dormit prea bine in ultimul timp si asta se vede de la un kilometru. Cearcanele negre se potrivesc de minune pe chipul meu palid. Parca as fi mort. In ultimul timp am avut un cosmar idiot care nu imi da pace. Deabea acum cateva ore am putut sa dorm cat de cat normal. Deschid usor manerul robinetului spre apa rece si ma stropesc usor pe fata pentru a ma trezi mai bine. Hm...totusi un dus rece ar merge mai bine. Intru in cabina de dus imediat dupa ce scap de haine si las apa rece sa imi strabata pielea infierbantata. Oare o sa racesc? Neah...numai conteaza.

-Delsin!striga cineva de la usa si ciocane usor

-Da?!

-Sunt .. Maya. Pot sa intru sau te astept jos?

-Of...intra prostut-o!

Aud usa deschizandu-se cu o mica scartaitura si aud un mic chicot

-Ce e asa amuzant? Vreau si eu sa rad!

-Delsin..delsin . Nu te-a invatat nimeni ca nu e frumos sa lasi hainele aruncate peste tot?

-Si pe tine mami tu te-a invatat ca nu e frumos sa intri in baie cu un baiat?

-Ba da defapt , dar la tine oricine ar face o exceptie.spune senzual si ii privesc reflexia in geamul aburit.

-Aa...ar trebui totusi sa ne grabim , mark ne-ar omor imediat daca..

Nu apuc sa termin deoarece nebunatica mea intra peste mine si imi sare in brate. Imi pozitionez mainile pe fesele ei pentru a o mentine pe mine. Isi ridica privirea spre mine cu un zambet jucaus si ochi ei minunati se tintesc pe buzele mele. Iau initiativa si o sarut rapid , ceea ce o surprinde o secunda dupa care mi se aliaza.

-Delsin!!!

-Du-Te dracu!!!strig spre Mark

-Delsin nu glumesc , D.U.P.-ul e aici . Imbracati-va!

O las pe Maya jos si ii caut hainele . Se imbraca rapid , urmata de mine care imi iau numai pantaloni si tricoul.

-Haide-ti! Mergem prin spate !

-Adica? intreb confuz

-Vom sari pe geam!

-Suntem la etajul 8 , chiar vrei sa te joci cu nervi mei?

-Delsin asculta-ma cu atentie si fa ce spun. Atinge-o pe Maya si inchide ochi.

-O-kk..

Am luat-o pe maya de mana si fara macar sa gandesc sau sa rasuflu eram deja pe pamant. Cum de...numai conteaza . Cei doi incep sa fuga si eu in spatele lor . Tot ma opream din cand in cand pentru a ma uita dupa posibili prieteni conduiti.
Ajunsi la marginea orasului Mark apeleaza un numar disperat. Odata ce raspunde , se relaxeaza si se uita fericit spre noi.

-Dragul meu...defapt Chris..mergi acasa cu Maya

-Cum?!spunem amandoi mirati si ne uitam cand unul la altul cand la Mark

--------------------------------------------------
Stiu ca nu am mai postat de un car de ani dar uite un mic capitol din partea mea ❤❤❤ daca va placut yeyey ,daca nu dati-l la dusmani hehe love you sooooo much guys

Infamous : SECOND sonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum